OT- dzis znow popijawa - OT

1. Data: 2002-02-06 07:34:50

Temat: OT- dzis znow popijawa - OT
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Dzis Doroty (jak rowniez Bohdana oraz Kseni - jak jakies znacie
to pozdrowcie ode mnie!)
a Doroty mamy tu przynajmnie trzy - zakamuflowane
Wkn i Oshin i Valentine! Cos mi chodzi po glowie, ze jeszcze
mamy Doroty, ale jakos sie mala pokazuja....gdzie one??
Mam nadzieje, ze obchodzicie Imieniny, bo ludziska juz sobie
pomaduja czuprynki i polituruja lakierki - przylatujemy na party!

Wszystkiego wszystkiego wszystkiego najlepszego

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-06 07:40:09

Temat: Re: OT- dzis znow popijawa - OT
Od: "Dorota" <D...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo za wspaniale zyczenia, bo zyczenia od samej Szefowej to nie
byle co :)))
Malo sie pokazuja ale skrzetnie czytaja i probuja tworzyc takie wspaniale
rzeczy jak WY wszyscy:)))
pozdrawiam
Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:5...@4...com..
.

1. Data: 2002-02-06 07:45:27

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
w wiadomosci do grup dyskusyjnych napisala:
> Dzis Doroty (jak rowniez Bohdana oraz Kseni - jak jakies znacie
> to pozdrowcie ode mnie!)
> a Doroty mamy tu przynajmnie trzy - zakamuflowane
> Wkn i Oshin i Valentine!

Z cala pewnoscia przynajmniej jedna Dorota (Wkn) obchodzi
dzisiaj imieniny, wiec zycze jej, aby to byl wyjatkowy, radosny
dzien z cala masa przyjemnych niespodzianek :)
Wielu sukcesow i coraz piekniejszej kulinarnej strony Dorotko :)

Najwspanialsze zyczenia imieninowe rowniez dla innych
dzisiejszych solenizantek!

Lilla

1. Data: 2002-02-06 08:22:42

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego najlepszego dla naszych Dorotek !!!

Skoro ma byc bal to ja Krysie poprosze o te pomade do fryzury ;-)

Faworki dzis na jutro bede robic to na impreze imieninowa troche zabiore i
mlodego winka slubnemu z baniaka upuszcze, moze sie nie zorientuje ;-)))

serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego
Basia

1. Data: 2002-02-06 09:20:03

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grup dyskusyjnych napisał:5...@4...com..
.
> Dzis Doroty (jak rowniez Bohdana oraz Kseni - jak jakies znacie

To ja z góry dziekuje pod glównym watkiem, tak na wszelki wypadek :-))
Wyciagam winko i zapraszam tych wszystkich wypomadowanych i polakierowanych
gosci :-))
Pogoda tez chyba oblewa moje imieniny, bo tak mokro mam za oknem, ze prawie
nic nie widac, okropienstwo, gdzie puszysty, bialy i romantyczny sniezek??
No nic, pies mnie na dzien dobry polizal w ucho, maz wlasciwie tez, bo nie
mógl trafic, tak bylam zakopana w poscieli, a oprócz zyczen dostalam kupe
garów do pozmywania. Chyba zastrajkuje i zostawie kartke brzydszej polowie,
ze z okazji imienin - moich - niech on sie ponurza w zlewozmywaku :-) Zdaje
sie, ze mam tyle kubków i talerzyków, zeby przetrwac do wieczora :-))

To pa
i wszystkiego najlepszego solenizantkom

Dorota

1. Data: 2002-02-06 10:41:27

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:5nm16uclpflee6jrlhihertp296l4hpvs9@4ax.com...
> [...]
> pomaduja czuprynki i polituruja lakierki - przylatujemy na party!
> Wszystkiego wszystkiego wszystkiego najlepszego

/me sie dolacza do zyczen, calujac pyszczki solenizantkom wszystkim razem i
kazdej z osobna.
lece nabywac dla was kwietne wiechcie i wyprodukowac schwarzwalda by Anetek
na wiecozr.

skrzacik

1. Data: 2002-02-06 11:39:54

Od: "H.G. van Dijk" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Hallo, od m-gosi tez przyjmijcie serdeczne zyczenia, nie omijajcie postu, ze
niby to jakis Henry. Musialam na kolana przed staruszkiem pasc, bo nie bylo
dostepu do mojego pc.
100 lat wszystkim oficjalnym i zakamuflowatym Dorotkom!! (chcialam mojemu
pierwszemy dziecku dac na imie Dorotka), a zrobil sie chlopak.
Pieknego dnia zycze

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-02-06 13:02:23

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomaduja czuprynki i polituruja lakierki - przylatujemy na party!
>
> Wszystkiego wszystkiego wszystkiego najlepszego

Witam,
Owszem jestem wrzesniowa Dorota, ale i tak baaardzo dziekuje za pamiec :)

Dolaczam sie do Krysi i zycze wszystkim lutowym Dorotom wszystkiego
najjjjj...................

Valentine

P.S. Kiedys mialam imieniny w lutym, ale przelozylam je bo po pierwsze
krucho bylo z pieniedzmy po gwiazdce, a po drugie imieniny zawsze w ferie
wypadaly i nie moglam imprezki zrobic, bo gosci albo i ja sama w gorach
szalalam z rodzina :)

1. Data: 2002-02-06 13:52:30

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszytkim Dorotkom zakamuflowanym i nie zycze duzo radosci i szcescia,
pieknych kwiatow i fajnych prezentow. Stooo Laaat !!!!

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-02-06 13:58:10

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> krucho bylo z pieniedzmy po gwiazdce, a po drugie imieniny zawsze w ferie
> wypadaly i nie moglam imprezki zrobic, bo gosci albo i ja sama w gorach

Wrzesniowa, czy lutowa. Wszystkie Wy siebie warte: U Dosi nie doprosi.

Najlepszego,

Irek

czy mozna mrozic kruche?
Makłowicz z niedzieli