[OT] fachowiec poszukiwany w Krakowie

1. Data: 2006-06-14 11:40:05

Temat: [OT] fachowiec poszukiwany w Krakowie
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

potrzebuje sprawdzonego, solidnego fachowca do napraw maszyny do szycia
Łucznik w wieku lat dwudziestu paru z Krakowa lub okolic. Jesli dyaponujecie
namiarami na takiego specjaliste, bardzo prosze o informacje na priv. (adres
bez pulapek)

--
skrzacik
Dogs think they're human...

2. Data: 2006-06-14 12:22:12

Temat: Re: [OT] fachowiec poszukiwany w Krakowie
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik napisał(a):

> potrzebuje sprawdzonego, solidnego fachowca do napraw maszyny do szycia
> Łucznik w wieku lat dwudziestu paru z Krakowa lub okolic.

No wiesz, zgodnie z prawem nie mozna w ogloszeniu podawac w jakim wieku
ma byc pracownik ;)

sorry, mspanc ;)

th

3. Data: 2006-06-14 12:40:43

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skrzacik napisał:
> [...]
> namiarami na takiego specjaliste, bardzo prosze o informacje na priv. (adres

to brzmi jak niemoralna propozycja ;)
pozdrawiam kasias

4. Data: 2006-06-14 13:11:20

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> No wiesz, zgodnie z prawem nie mozna w ogloszeniu podawac w jakim wieku
> ma byc pracownik ;)
>
> sorry, mspanc ;)
>
> th

hihihi, rzeczywiscie wyszlo mi dosc dwuznacznie :)

skrzacik rozesmiany od ucha do ucha

5. Data: 2006-06-14 13:11:55

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> to brzmi jak niemoralna propozycja ;)
> pozdrawiam kasias

a co tam, przeciez nie bede zalowac mojej maszynie rozrywek :)

skrzacik uhahany

6. Data: 2006-06-14 14:34:50

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Łucznik w wieku lat dwudziestu paru z Krakowa lub okolic. Jesli
> dyaponujecie namiarami na takiego specjaliste, bardzo prosze o informacje

Hehehe, w pierwszej chwili pomyślałam, że to ten fachowiec ma być w wieku
dwudzietu paru lat...

:D:D:D:D

Niestety, nie znam takiego. Starszego też nie...

MKatarynka

7. Data: 2006-06-14 17:34:27

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> namiarami na takiego specjaliste, bardzo prosze o informacje na priv. (adres

Dysponuje nieco mlodszym........ ogrodnikem, niestety...
A szkoda.... hahaha
A tak na prawde, to mam super fachure do roznych wynalazkow maszyn do szycia,
ale niestety w opolskiem.
Pozdrawiam Lalka

8. Data: 2006-06-24 00:25:46

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <e...@h...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-06-14, skrzacik <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> namiarami na takiego specjaliste, bardzo prosze o informacje na priv. (adres

Nie na prv, bo moze komus innemu sie przyda. Na ulicy Sarego, przy samej
Dietla (czyli chyba numer 29 albo 27) jest warsztat, w ktorym Luczniki,
rowniez starszawe, naprawiaja, przegladaja, czyszcza i co tylko.
Przynajmniej takie uslugi swiadczyli jeszcze w zeszlym roku. O ile
dobrze wiem, moja babcia korzystala z ich uslug wlasnie, maszyna wrocila
dzialajaca (wczesniej dzialala nie). Lucznik to jest, chyba w moim
wieku, czyli te 27 lat ma ;)

--
Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein
<Anetek> W zawodzie dzika najbardziej cenię sobie gwałcenie.

9. Data: 2006-06-26 09:27:21

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein"
<e...@h...eu.org> napisał w wiadomości

> [...]
>
> --
> Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein
> <Anetek> W zawodzie dzika najbardziej cenię sobie gwałcenie.

Hejka,

dzieki za info. maszyna juz naprawiona, narazie dziala, ze wzgledu na jej
wiek rozgladam sie intensywnie za nowa bo boje sie dnia w ktorym uslysze:
pani kochana to sie tylko do muzeum nadaje :)

skrzacik

[szydełko] śliczna sukieneczka dla dziewczynki
prozba o gazetki
[szydełko]prendas a ganchillo no23 - getboty
szydelko
xxx Obraz Jezusa pukającego do drzwi