[OT] garnki w internecie

1. Data: 2004-11-22 09:59:15

Temat: [OT] garnki w internecie
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje, ze mnie nie zlinczujecie, bo to nie spam, a chec podzielenia
się z Wami odkryciem (dzieku Kudłatej, która jakis czas temu szukała
emaliowanych garnków) sklepu internetowego z przedmiotowymi garami:
http://www.silesia-rybnik.com/
jest tu sklep firmowy tej fabryki i z radoscią znalazłam tu klasyczną
brytfannę do pieczenia mięs, drobiu, jaką ma moja Mama i Babcia a jakiej od
dawna szukałam i nie mogłam znaleźć nigdy w sklepach a tu jest i to za 36
zł! co uwazam za bardzo przyzwoitą cenę.

pozdrawiam serdecznie
Basia, z planami zakupów

1. Data: 2004-11-22 10:48:47

Temat: Re: [OT] garnki w internecie
Od: "Magdalena W." <b...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się z Wami odkryciem (dzieku Kudłatej, która jakis czas temu szukała
> emaliowanych garnków) sklepu internetowego z przedmiotowymi garami:
Oh yeah, wcale nie zlinczujemy! Dzięki Ci dobra kobieto!
Sama tu widzę parę skarbów, które sobie wpiszę na listę życzeń :)

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2004-11-22 10:51:33

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oh yeah, wcale nie zlinczujemy! Dzięki Ci dobra kobieto!

ufff, kamień spadł mi z serca;-)

> Sama tu widzę parę skarbów, które sobie wpiszę na listę życzeń :)

o tej porze roku to można list do Mikołaja napisać, może przeczyta;-)

Właśnie dzwoniłam do Silesii, przemiła obsługa, można się wszystkiego
dowiedziec i okazuje sie ze mozna kupić również te rzeczy któe sa w katalogu
produktów a nie ma w sklepie (np. pokrywe do patelni, która w sklepie jest
bez pokrywy).

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2004-11-22 11:09:41

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a):
> [...]
> jakiej od dawna szukałam i nie mogłam znaleźć nigdy w sklepach a tu
> jest i to za 36 zł! co uwazam za bardzo przyzwoitą cenę.
===
Znalazłem tam ciekawe zdanie:

"Chrom i nikiel
główne składniki naczyń nierdzewnych znajdują się od dawna
na listach pierwiastków wywołujących choroby nowotworowe."

O przenikaniu tych i innych pierwiastków ciężkich do obrabianych termicznie
potraw czytałem przy różnych okazjach już wielokrotnie, szczególnie jeśli
chodzi o naczynia żeliwne i ze stali nierdzewnej.

Pisałem zapytanie do PZH i już za trzecim razem przysłali mi bzdurną i
wymijającą odpowiedź.

Czy ma ktoś bardziej wyczerpujące wiadomości na ten temat?

Na mój gust zagrożenie nowotworem wątroby powinno być dostateczną przesłanką
do nie dawania przez PZH atestu dla takich naczyń. To, że są w powszechnym
obrocie na całym świecie świadczyłoby albo o ich nieszkodliwości, albo o
potędze koncernów.

waldek
===

1. Data: 2004-11-22 11:41:03

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłem tam ciekawe zdanie:
>
> "Chrom i nikiel
> główne składniki naczyń nierdzewnych znajdują się od dawna
> na listach pierwiastków wywołujących choroby nowotworowe."

Na ten temat nie mam bladego pojęcia, mnie za to ciekawi jak się smaży na
tych patelniach, czy jest szansa zeby usmażyc placki czy kotlety bez
przyklejenia się do dna...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-11-22 11:50:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Nov 2004 12:41:03 +0100, "Basia" <b...@o...pl>
wrote:

>Na ten temat nie mam bladego poj?cia, mnie za to ciekawi jak si? sma?y na
>tych patelniach, czy jest szansa zeby usma?yc placki czy kotlety bez
>przyklejenia si? do dna...
>
>pozdrawiam
>Basia

mnie sie jeszcze na emalii nie udalo :(

Pierz

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-11-22 11:57:52

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie sie jeszcze na emalii nie udalo :(

napisałam do firmy z zapytaniem o smazenie na ich patelniach, ciekawe, co
odpowiedza...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-11-22 21:55:34

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisał(a) :

> [...]
> się z Wami odkryciem (dzieku Kudłatej, która jakis czas temu szukała
> emaliowanych garnków) sklepu internetowego z przedmiotowymi garami:
Fabrykę tą widuję codziennie jadąc do pracy. Gdybym wcześniej wiedział,
że ktoś poszukuje emaliowanych garnków chętnie pomógłbym w tym odkryciu.
Pozdrawiam,

Ed.
--
pisząc do mnie usuń zbędne słowo z adresu

1. Data: 2004-11-23 07:16:53

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fabrykę tą widuję codziennie jadąc do pracy. Gdybym wcześniej wiedział,
> że ktoś poszukuje emaliowanych garnków chętnie pomógłbym w tym odkryciu.
> Pozdrawiam,

Pozdrowienia dla mieszkańca Rybnika;-)
Ja 4 lata mieszkałam w Żorach (blisko 20 lat temu) i dopiero teraz
uświadamiam sobie które naczynia w domu pochodzą z Silesii;-) M.in. nasz
ukochany durszlak, który teściowa dała męzowi do akademika jako stary
rupiec, a on wszedł do naszego małżeńskiego majątku;-), jest z nami 10 lat i
nie zamierzam go wymienic na żaden inny.

pozdrawiam serdecznie
Basia

romantyczna kolacja...
burrito , tortilla