[OT] gdzie kupic szelki?

1. Data: 2005-12-03 19:43:34

Temat: [OT] gdzie kupic szelki?
Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
moj maz regularnie biega. Robi to w takich specjalnych getrach
treningowych. Jest jednak pewien problem - nie wiem, czy troche schudl,
czy kupil sobie za duzy rozmiar - w kazdym razie w czasie biegu getry mu
sie zsuwaja, co stanowczo nie jest komfortowe ;). W ramach prezentu
gwiazdkowego zazyczyl sobie szelki, takie gumowe, jak to w dzieciecych
latach nosil. No i jestem w kropce - gdzie mozna kupic takie szelki dla
calkiem duzego chlopca? w pasmanteriach pytac? w sklepach z bielizna?
Pomozcie :)
--
Myszka + Bartek (14.09.04) 14500g 83cm i osiem zebow :o)

2. Data: 2005-12-03 20:12:34

Temat: Re: [OT] gdzie kupic szelki?
Od: brzydula13 <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Goha napisał(a):
> [...]
> latach nosil. No i jestem w kropce - gdzie mozna kupic takie szelki dla
> calkiem duzego chlopca? w pasmanteriach pytac? w sklepach z bielizna?

Ostatnio kupiłam szelki mojemu mężczyźnie właśnie w pasmanterii. Więc
tam zapytać nie zaszkodzi :)

Brzydula

3. Data: 2005-12-03 20:20:45

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i jestem w kropce - gdzie mozna kupic takie szelki dla
> calkiem duzego chlopca?

W sklepach z męską odzieżą, tam gdzie krawaty :)
W pasmanteriach.

Dziunia

4. Data: 2005-12-03 23:04:24

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia wrote:
> No i jestem w kropce - gdzie mozna kupic takie szelki dla
>
> W sklepach z męską odzieżą, tam gdzie krawaty :)
> W pasmanteriach.

Dodam jeszcze zwykly bazar z ubraniami. Widzialam w sklepach dla kibicow.
Ale w sklepie z meska odzieza napewno beda.

Zazula

Re: nowy Duplet
ale cudne kiecki!
[xxx] pomocy! Anna 11/2005
RICAMO
Artykuły do decoupage-gdzie w Białymstoku?