(OT) gdzie leczą zęby laserem w 3mieście?

1. Data: 2002-06-16 18:51:14

Temat: (OT) gdzie leczą zęby laserem w 3mieście?
Od: "klamot" <NOSPAM k0vval@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

No już nie wiem gdzie spytać,
Może ktoś wie gdzie w Gdańsku (ewntualnie Sopot, Gdynia) leczą zęby, bez
bólu, bez strachu - LASEREM :)

pozd,
klamot

2. Data: 2002-06-16 19:19:18

Temat: Re: (OT) gdzie leczą zęby laserem w 3mieście?
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamot" napisał ...

> No już nie wiem gdzie spytać,
> Może ktoś wie gdzie w Gdańsku (ewntualnie Sopot, Gdynia) leczą zęby, bez
> bólu, bez strachu - LASEREM :)

Przecież dostałeś już odpowiedź na pl.regionalne.trójmiasto.
Gdzie i za ile. Rozumiem, że cena mogła nieco zaskoczyć,
ale leczenie laserem po prostu tyle kosztuje.
Coś za coś - albo bajery albo przystępna cena.
Ale naprawdę można bez bólu, bez strachu i bez lasera.
Jeżeli chcesz namiary na dobrego stomatologa bez lasera -
zapraszam na priv.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2002-06-16 19:31:46

Od: "klamot" <NOSPAM k0vval@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież dostałeś już odpowiedź na pl.regionalne.trójmiasto.
> Gdzie i za ile. Rozumiem, że cena mogła nieco zaskoczyć,
> ale leczenie laserem po prostu tyle kosztuje.
> Coś za coś - albo bajery albo przystępna cena.

No ale przecież podałem tam też linka, że wcale ceny nie są takie wysokie,
(tylko to nie było 3miasto)
i wątpię żeby ten pan był monopolistą w tej dziedzinie na 800 tysięcy ludzi

pozd,
klamot

4. Data: 2002-06-16 20:41:02

Temat: Odp: (OT) gdzie leczą zęby laserem w 3mieście?
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

hej,
z ciekawosci sie zapytam ile taka przyjemnosc kosztuje?
thx, pozdro
mckwack

5. Data: 2002-06-16 21:40:11

Od: "klamot" <NOSPAM k0vval@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zacytuję rozmowę z pl.regionalne.trojmiasto:

6. Data: 2002-06-17 05:43:21

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamot" napisał ...

> No ale przecież podałem tam też linka, że wcale ceny nie są takie wysokie,

Oj, zdziwiłbyć się przy płaceniu rachunku ...
Jak w każdym super-hiper-nowoczesnym gabinecie
cennik jest bardzo sprytnie napisany - każda najdrobniejsza
czynność wymieniona osobno, użycie każdego z narzędzi także,
że o materiałach nie wspomnę.
I tym sposobem żadna pozycja nie wydaje się specjalnie wysoka,
a zwala z nóg dopiero rachunek końcowy.
Weźmy najzwyklejsze usunięcie kamienia (wcale nie laserem) -
cena od ... zęba.
Ciekawe dlaczego ?
Przecież zawsze czyści się wszystkie zęby, a nie 1, 2 czy 5.
Ale cena za jednego ząbka lepiej wygląda.
Potem wystarczy tylko przemnożyć przez 32, dodać koszt
konsultacji i porady (bo doliczą na pewno) + użycia
jakiejś pasty polerującej (bo pewnie użyją) i radośnie potruchtać
do kasy.
A przy leczeniu kanałowym rachunek będzie znacznie ciekawszy -
rozwiercenie liczone osobno, opatrunek osobno, czyszczenie
kanału także, jeden laser, drugi laser ... a do wypełnienia
(nie gratisowego bynajmniej) jeszcze kawał drogi.

Pozdrawiam !
Mała Mi

zapalenie zatok-help
środki uspokajające/nasenne (może ciut za długie ;)
filtry powietrza
Witamina B
przepisy unijne dotyczace lekarzy