[OT] gdzie nad morze?

11. Data: 2005-06-05 19:08:29

Temat: Re: [OT] gdzie nad morze?
Od: "bjutus" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam cieplutko !
> Mam pytanie do osób mieszkających nad morzem.Czas już prawie wakacyjny,więc
> trzeba się rozglądać za fajnym miejscem na wakacje.
> Dziewczyny ,czy znacie jakieś fajne miejsce naszym morzem?
> Jeśli możecie to podajcie jakieś namiary telefoniczne,cennik też mile
> widziany :)
> Dodam jeszcze,że nie chodzi mi o duże miejscowości i drogie hotele :).Raczej
> jakieś spokojne
> miejscowości ( syn ma 4lata - więc nie chcę z nim dreptać do morza
> 3km),pensjonaty,pokoje do wynajęcia itp,raczej sprawdzone miejsce.

Czesc
A ja wlasnie przed godzina wrocilam znad morza. A dokladnie z Helu. Z samego
miasta Hel. Jezdzimy tam z mezem od 7 lat, a teraz z 4-letnim synkiem. Tam nie
ma mowy, zeby bylo daleko do morza, bo sam polwysep ma chyba szerokosci z pol
kilometra w porywach do 1,5. A morze i z jednej i z drugiej strony. Teraz
mielismy pokoj 50 m od morza (otwierasz furtke, przechodzisz przez uliczke i
juz) i 50 m od fokarium (za jakis czas 50 m w druga strone bedzie delfinarium),
co dla malego bylo oczywiscie nie lada atrakcja. Pokoi tam zatrzesienie, a ceny
od 30 do 50 za osobe. Hel serdecznie polecam, bo to miasto z klimatem, dobrym,
niekomercyjnym zarciem i fajnymi ludzmi....

Pozdrawiam
Wypoczeta i zadowolona
Joanna

12. Data: 2005-06-06 19:51:47

Od: "Arleta" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ciepło! Nad morzem jest właśnie ciepło.
Chciałam zaproponować ten Pensjonat położony w Grzybowie koło Kołobrzegu.
http://www.republika.pl/wczasy2g/.Preview.html
300 m od morza, cicha i spokojna okolica, do okołoa dużo zieleni.
Zapraszam Arleta

13. Data: 2005-06-07 06:32:25

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.republika.pl/wczasy2g/.Preview.html
> 300 m od morza, cicha i spokojna okolica, do okołoa dużo zieleni.

My od kilku juz lat jezdzimy do Pogorzelicy.
Osrodek jest co prawda daleko od morza, ale nam to nie preszkadza. Jest tez
daleko od "centrum", co jest jego wielka zaleta, jest cisza. Najwazniejsza
rzecza sa konie po drugiej stronie ulicy, a to juz dla nas pelnia szczescia.

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

nowe wzory
Re: Czy jest możliwośc ściągnięcia?
szydelko-prosba o tlumaczenie z rosyjskiego
xxxxszukam schematu
szukam schematów