{OT} grupa nie służy do prywatnych rozmów

1. Data: 2007-08-24 14:44:15

Temat: {OT} grupa nie służy do prywatnych rozmów
Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Ja znów będę ta zła, ale nie wytrzymałam... przy poprzedniej takiej
dyskusji (kilka miesięcy temu) chyba nic nie powiedziałam... ale nie
mogę... Teraz znów... poza tym wcześniej było kilka takich głupich
postów, które na szczęście nie zostały pociągnięte dalej.
Jak w temacie: grupa nie służy do prywatnych rozmów! Do tego służą
maile. Naprawdę nie obchodzi nas prywatne życie grupowiczek, no chyba,
że chodzi o chwalenie się robótkami, ale może już nie tym, że się nie ma
weny...
Wiem... zaraz będziecie na mnie krzyczeć... ale to naprawdę nie chodzi o
to, aby dyskutować prywatnie na grupie a nie na maila... nawet jak temat
jest oznaczony prywata. Moim zdaniem poprzez temat "prywata" to można
kogoś szukać, a nie rozmawiać sobie.
To nie jest osobisty przytyk, a że trochę poparte przykładem to dlatego,
że ten przykład mnie sprowokował. Więc jeszcze raz proszę prywatne
dyskusje na priv... i nie krzyczcie na mnie za bardzo...

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)
mój blog: http://robotkowaseremity.blogspot.com/
blog warszawianek: http://dziergadelka.blox.pl/
FAQ grupy: http://pl.rec.robotki.reczne.faq.w.interia.pl/
kołderki za jeden uśmiech: http://www.kolderki.org/kolderki/

2. Data: 2007-08-24 15:31:01

Temat: Re: {OT} grupa nie służy do prywatnych rozmów
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl>
napisał

> Jak w temacie: grupa nie służy do prywatnych rozmów! Do tego służą maile.
> Naprawdę nie obchodzi nas prywatne życie grupowiczek, no chyba, że chodzi
> o chwalenie się robótkami, ale może już nie tym, że się nie ma weny...

Czuje się wywołana do tablicy ...

> To nie jest osobisty przytyk, a że trochę poparte przykładem to dlatego,
> że ten przykład mnie sprowokował.

A co mnie to obchodzi co Cie prowokuje? ;-/
Mnie prowokuje głupota, błędy ortograficzne, nieuprasowane robótki i złe
formatowanie postów.
I co z tego ??? Też mam to komentować za każdym razem?
Odpuść i nie czytaj. A tym bardziej nie komentuj zakładając nowy niczemu nie
służący wątek.

Grupa jesy publiczna i można pisać co się chce. Tym bardziej, ze oznaczone
OT (choć nawet bardzo off topiczne to nie jest bo nadal o robótkach było).

> Więc jeszcze raz proszę prywatne dyskusje na priv... i nie krzyczcie na
> mnie za bardzo...

Proś dalej ...

Pozdrawiam
MOLNARka

3. Data: 2007-08-25 14:40:44

Od: QBASKA <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 15:44, "Seremity (Wa-wa, Lodz)"
<robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> wrote:

> Jak w temacie: grupa nie służy do prywatnych rozmów! Do tego służą
> maile. Naprawdę nie obchodzi nas prywatne życie grupowiczek, no chyba,
> że chodzi o chwalenie się robótkami, >

Seremity! Brawo, wreszcie prawidłowa reakcja! Jak sama nazwa wskazuje
jest to grupa >robótek ręcznych< a nie towarzystwo wzajemnej adoracji,
które sobie rozmawia prywatnie.
Molnarko! Trochę pokory!!!!!

4. Data: 2007-08-25 19:06:07

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

QBASKA pisze
> Seremity! Brawo, wreszcie prawidłowa reakcja! Jak sama nazwa wskazuje
> jest to grupa >robótek ręcznych< a nie towarzystwo wzajemnej adoracji,
> które sobie rozmawia prywatnie.
> Molnarko! Trochę pokory!!!!!

Popieram MOLNARKę.Wiele razy grupowiczki wymieniały i myślę,ze będą
jeszcze wymieniać wiele razy opinie na tematy nie związane ściśle z
robótkami ręcznymi.Przyganiał kocioł garnkowi.Niech się szanowne
koleżanki zastanowią,czy nigdy tego nie robiły? W temacie posta
piszemy technikę, którego on dotyczy, np. XXX, szydełko, frywolitki,
druty itd., itp. ale i "inne" - gdy mamy pytanie z innego zakresu,
oraz "OT" - gdy temat posta nie dotyczy całkowicie tematyki grupy. Tej
pokory zabrakło tym razem,ale nie Molnarce. pozdrawiam maria

5. Data: 2007-08-25 20:05:19

Od: "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
> Mnie prowokuje głupota, błędy ortograficzne, nieuprasowane robótki i złe
> formatowanie postów.
Witam.
Pisz "Kubuś Puchatek" a nie "kubuś puchatek" to będziesz miała mniej powodów
do irytacji ;))))))
Pozdrawiam serdecznie.
Agnieszka

6. Data: 2007-08-26 07:11:32

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "QBASKA" <q...@w...pl> napisał w

> Jak sama nazwa wskazuje jest to grupa >robótek ręcznych<
> a nie towarzystwo wzajemnej adoracji, które sobie rozmawia
> prywatnie.

Może masz jakieś problemy ze zrozumieniem tekstu ale ja rozmawiałam właśnie
o robótkach (o braku weny, o tym co mnie zniechęciło i co ostatnio robiłam).
Więc gdzie tu wzajemna adoracja ?

> Molnarko! Trochę pokory!!!!!

Oooo stanowczo źle trafiłas z tym tekstem :-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

7. Data: 2007-08-26 07:12:37

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> napisał

> Pisz "Kubu? Puchatek" a nie "kubu? puchatek" to będziesz miała mniej
> powodów do irytacji ;))))))

Niestety zirytował mnie tak bardzo, że na razie nie zasłużył na Wielkie
Litery ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

8. Data: 2007-08-26 08:08:21

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seremity (Wa-wa, Lodz) wrote:

> [...]
> że ten przykład mnie sprowokował. Więc jeszcze raz proszę prywatne
> dyskusje na priv... i nie krzyczcie na mnie za bardzo...

Nie wiem, o którą dyskusję chodzi, bo ostanio czytam grupę tylko
pobieżnie i nie wiem jak bardzo prywatna była ta dyskusja.
Sądzę jednak, że jak we wszystkim, tak i tu należy zachować umiar.
Odrobina uwag o osobistych sprawach, powoduje że atmosfera na grupie
jest miła, nawiązują się znajomości, czasami przenoszone do realnego świata.
Gdyby nie te troche prywatnych dopisków, to na grupie byłyby tylko nudne
posty typu "poszukuję schematu tych obrazków",a w odpowiedzi linki do
nich. Źle dzieje się wtedy, gdy dyskusje takie staja się zbyt długie.
Chyba każdy z pisujących regularnie na grupę pozwalał sobie na jakieś
osobiste refleksję. Tobie również się to zdarzało, np. kilkukrotne
uwagi, że studiujesz informatykę. To jak najbardziej prywatna uwaga,
zupełnie NTG. Ale to właśnie dzięki takim uwagom poznajemy się wszyscy
lepiej i nabieramy do siebie sympati.

Pozdrawiam
Bea, absolwentka informatyki, z zawodu administrator sieci komputerowych.

9. Data: 2007-08-26 08:34:06

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał

> Nie wiem, o którą dyskusję chodzi, bo ostanio czytam grupę tylko pobieżnie
> i nie wiem jak bardzo prywatna była ta dyskusja.

Zerknij więc na mój post "xxx Barbi księżniczka poszukiwana" z 26.10.2007
... to o to chodzi ;-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

10. Data: 2007-08-26 10:09:28

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka napisał:
> Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał

> Zerknij więc na mój post "xxx Barbi księżniczka poszukiwana" z
> [...]
a jest juz taki post? bo tego dnia nawet jeszcze nie bylo ;)
pozdrawiam kasias

Ubranka dla dziecka
XXX eskimos
XXX Szukam wzorów w kolorze sepii