{OT} grupa nie służy do prywatnych rozmów

11. Data: 2007-08-26 16:48:09

Temat: Re: {OT} grupa nie służy do prywatnych rozmów
Od: QBASKA <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sie, 09:11, "MOLNARka" <M...@M...pl> wrote:
> Użytkownik "QBASKA" <q...@w...pl> napisał w

> Może masz jakieś problemy ze zrozumieniem tekstu ale ja rozmawiałam właśnie
> o robótkach (o braku weny, o tym co mnie zniechęciło i co ostatnio robiłam).
> Więc gdzie tu wzajemna adoracja ?

> Oooo stanowczo źle trafiłas z tym tekstem :-)))
>
> Pozdrawiam
> MOLNARka

Wydaje mi sie jednak, że trafiłam! Co ma brak weny do robótek? Poza
tym na takie teksy sa blogi, może więc skorzystasz!
Tak w ogóle, to faktem jest, że czytanie ciągle tego samego, np.
poszukuję, czy ktoś ma itp. wydaje się nudne, ale nie doszłyśmy
jeszcze do tego, że pisząca podaje linki do 80-100 stron www pisząc,
że tego właśnie szuka. Nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej.
Trzymajcie się ciepło, zaglądam tu każdego dnia, chętnie pomagam jak
mogę i niech tak zostanie. Czasami się irytuję, a czy mam czym - sama
sobie odpowiedz. Pozdrawiam życzliwie

12. Data: 2007-08-26 20:06:10

Od: "Inga" <i...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miła, nawiązują się znajomości, czasami przenoszone do realnego świata.
> Gdyby nie te troche prywatnych dopisków, to na grupie byłyby tylko nudne
> posty typu "poszukuję schematu tych obrazków",a w odpowiedzi linki do
> nich. Źle dzieje się wtedy, gdy dyskusje takie staja się zbyt długie.
> Chyba każdy z pisujących regularnie na grupę pozwalał sobie na jakieś
> osobiste refleksję. Tobie również się to zdarzało, np. kilkukrotne uwagi,
> że studiujesz informatykę. To jak najbardziej prywatna uwaga, zupełnie
> NTG. Ale to właśnie dzięki takim uwagom poznajemy się wszyscy lepiej i

Popieram w pelnej rozciaglosci! Wydaje mi sie ze wlasnie dzieki takim
prywatnym dyskusjom ta grupa nabiera tego milego klimatu, mozna poczuc ze
skupia wokol siebie normalnych ludzi a nie tylko bezpciowe posty.
Poza tym wracajac do tej barbiowej dyskusji to wydaje mi sie, ze jednak byla
calkiem na temat :)))
Sledze te grupe od bardzo dawna i wielokrotnie widzialam jak wymieniane byly
uwagi co do tego co kto wlasnie ma na tamborku, szydelku itp lub do czego
nie ma sily czy czasu sie zabrac. Wiec nie atakujmy sie juz bo wlasnie TA
dyskusja jest totalnie OT :))))) Miejmy dalej do siebie serce i podtrzymujmy
ta mila dotad atmosfere!
Pozdrawiam serdecznie!
Inga

13. Data: 2007-08-26 21:09:14

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasias" <k...@i...pl> napisał

> a jest juz taki post? bo tego dnia nawet jeszcze nie bylo ;)

Ooo takie rzeczy też mnie wkurzają ... własne durne błędy ;-)
Sorki. Oczywiście chodziło o 23.08.2007.

Pozdrawima
MOLNARka

14. Data: 2007-08-27 09:21:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Aug 2007 22:06:10 +0200, "Inga"
<i...@n...tenbit.pl> wrote:

> [...]
>dyskusja jest totalnie OT :))))) Miejmy dalej do siebie serce i podtrzymujmy

Tez uwazam, ze nie skladamy sie tylko i wylacznie z robotkowania
i rozne tematy beda nam wspolne, przytakiwane, badz
odkrywane...anonimnowosc na pewno mozna zachowac wedle wyboru,
ile sie o sobie pisze a ile pokazuje. Co do przyjazni realnych
zaczetych na bazie OT w grupach i forach roznych to, musze sie
skromnie, rhehrehre, przyznac DUZO wiem!!!

Ile rad dostal czlowiek w roznych grupach, ilu ciekawych rzeczy
sie dowiedzial.
Zakladam, ze nikt nie zacznie postu na robotkach od np - szkliwo
na zebach mi sie psuje, chyba se kupie xyz, poza tym por
zasmairdl sie w spizarni i teraz cuchnie jak cholera i musze
wywietrzyc caly dzien, bo przyjdzie tesc i wszystko wyczuje, a
poza tym to on nigdy butow nie zdejmuje, jak przychodzi, a
najlepiej to zeby nie przychodzil, bo bym woolala, ze przychodzil
taki jeden gosciu do naprawy telewizora, itepe, hrehrehre

grunt to toelrancja :PPPP
co mnie osobiscie wkurza sto milionow razy bardziej i czasem,
wbrew sobie, cos napisze na ten temat, to:
- czy ja te zmoge prosic o xyz na adres...gdzie nic nie stoi na
przeszkodzie, zeby te prosbe wyslac na priva
- nieodpisywanie na prywatne emaile wyslane, jak jest
proponowane, na skutek czegos na forum (tzn przeniesienia rozmowy
na priva, badz pytanie - a skad to? a mozesz sie
podzielic?.....to akurat uwazam za kompletny brak wychowania -
znaczy niekoniecznie dzielenie sie, ale nie odpisywanie!!!!)

no i jeszcze publiczne publikowanie hasel , bez zahamowan, bez
kamuflarzu. mozna to robic dyskretniej!!!!!!

pierz, co tu na tej grupie od poczatku siedzi, jako ten stary
grzyb :PPPPP
K.T. - starannie opakowana

15. Data: 2007-08-27 11:09:18

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson pisze:

> Tez uwazam, ze nie skladamy sie tylko i wylacznie z robotkowania
> i rozne tematy beda nam wspolne, przytakiwane, badz
> odkrywane...

Dokladnie, zwlaszcza, ze zaatakowany watek ma raptem 4 posty i do tego
jest oznaczony [ot].

> - czy ja te zmoge prosic o xyz na adres...gdzie nic nie stoi na
> przeszkodzie, zeby te prosbe wyslac na priva

A mnie zaczyna wkurzac, ze grupa zmierza w kierunku ,,szukam xxx z
...'', czy naprawde tylko po jestesmy?

th

16. Data: 2007-08-27 13:07:03

Od: Agatonka <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie piszę konkretnie do żadnej z poprzedniczek, ale apeluje o
zaprzestanie tego wątka. Jest on niepotrzebny.
Jak już zauważyłam było kilka takich wcześniej i jakos nic nie dały.
Racje ma każda z Was. Zaśmiecanie grupy, niepotrzebne gatki,
nieprzestrzeganie zasad... Wymieniać pewnie by można tak jeszcze
długo, ale po co? Zdażaja się odstępstwa od głównego tematu forum lub
tez jego przeznaczenia, ale też ta atmosfera zyczliwości chyba nie
jest możliwa bez takich własnie watków.
Podobnie jak rozmowa z koleżanka przy kawie. Jest jeden glowny temat,
a ile spraw dodakowych... Chyba wiekszosc z Was lubi takie pogaduchy i
tez pewnosc, ze moze zawsze liczyc na kogos zyczliwego i bliskiego.
Zawsze znalazlam tu od Was pomoc (choc o duzo nie prosilam :) ). Milo
poczytac czasami jakies smieszne i celne uwagi innych forumowieczek.
Mimo tego, ze forum nie poszerza rzeszy swoich czlonkow w
zastraszajcym tepie, bo to forum dla wybranuch :) to i tak mozna
zauwazyc, ze co jakis czas trafia tu nowa osoba. Mysle, ze dla kazdej
takiej osobki, ktora jest juz doswiadczona robotkowiczka lub dopiero
poznaje tajniki dlubania w robotkach, uwagi (smieszne lub nie) sa
zawsze cenna zdobycza.
Dzieki nim moze sie rozwijac i nie traktowac tego forum jak tablicy
ogloszen.
Zawsze tez smielej jest napisac na forum niz na skrzynke.
Jedynie co to tematy danego watku sa niejasne, gdyz nie wszystkie
forumowiczki przestrzegaja zasad tytulowania danego watku.
Pozdrawiam wszystkie mniejsze i wieksze zlosnice :)
Agatonka

17. Data: 2007-08-27 13:41:20

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie zaczyna wkurzac, ze grupa zmierza w kierunku ,,szukam xxx z ...'',
> czy naprawde tylko po jestesmy?
>

> th

Mnie też.
jak widzę post z zawartością jednej linijki tekstu:
szukam xxx kotki
to mnie wkurza jak...
A luźne dyskusje są miłe i nie widzę potrzeby ich zaprzestawania.
No, bez przesady oczywiście

Dzi, weteranka

18. Data: 2007-08-27 15:33:36

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam was wszystkie(ich) ponownie...
Generalnie chciałam napisać o co mi chodziło, gdyż nie zostałam zrozumiana.
Ja nie uważam, że grupa powinna być całkowicie anonimowa i nie
przeszkadza mi wiedza, że Bea jest z wykształcenia informatykiem.
Rzadkie posty OT też są ok dopóki nie dominują grupy (co chyba jeszcze
nie zdarzyło się, aby miało miejsce) i czasami takie posty z
przyjemnością czytam.
Wkurza mnie za to niepomiernie dyskusja, która wygląda jakby pani A z
panią B korespondowały jakby mailowo, tylko, że przez przypadek wysyłały
te maile na grupę a nie na swoje prywatne adresy. Tak właśnie, z mojego
punktu widzenia, wyglądał wspomniany wątek (wyłączając pierwszy post z
tego). Podobnie było jakiś czas temu, kiedy 2(!) osoby umawiały się (i
bynajmniej nie wyglądało na to, aby chciały jeszcze kogoś do
towarzystwa) na spotkanie i na przegranie płyty ze wzorami... dosłownie
jakby prywatne maile, tylko że trafiające nie tam gdzie trzeba.
Ostatnio też ktoś w jakimś wątku szukam czegoś napisał do kogoś kto
odpowiedział: "O dawno Cię nie widziałam na grupie" czy jakoś tak... czy
tego naprawdę nie można było napisać na priv?
Jeżeli ktoś się poczuł urażony to przepraszam, nikogo urazić nie
chciałam. Dziwno mi jest tylko czytać prywatną korespondencje na
grupie... poza tym takie prywatne odpowiedzi też nie robi dobrze
poszukiwaniom, bo jak ktoś widzi kilka postów w wątku szukam to może
założyć, że ktoś już znalazł, więc nie zagląda, jeżeli przegląda
pobieżnie grupę...
Więc pozdrawiam serdecznie wszystkie grupowiczki(ów), o których chętnie
dowiem się czegoś nie robótkowego ;)
Seremity (wa-wa, lodz) jak Bea zauważyła studentka informatyki
mój blog: http://robotkowaseremity.blogspot.com/
blog warszawianek: http://dziergadelka.blox.pl/
FAQ grupy: http://pl.rec.robotki.reczne.faq.w.interia.pl/
kołderki za jeden uśmiech: http://www.kolderki.org/kolderki/

19. Data: 2007-08-27 19:55:30

Od: "Mac" <M...@w...-usun-to-.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka <M...@M...pl> wrote:

> Użytkownik "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> napisał

> Niestety zirytował mnie tak bardzo, że na razie nie zasłużył na
> Wielkie Litery ;-)

Kapuś Parchatek?

20. Data: 2007-08-29 14:59:18

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia pisze:

> Mnie też.
> jak widzę post z zawartością jednej linijki tekstu:
> szukam xxx kotki
> to mnie wkurza jak...

I jak widac naszymi wkurzeniami nikt sie nie przejmuje.

To moze ,,opodatkujmy'' takie prosby, tak jak jest np. na chomorze*. Za
kazda prosbe o wzor trzeba wyslac innego posta zwiazanego z tematyka
grupy - pochwalic sie czyms/pochwalic cos/dac link/dac wzor/,,sprzedac''
patent itp ? :)

th

*pl.listserv.chomor-l, w kazdym poscie placi sie podatek, czyli
przynajmniej jeden dowcip oprocz tresci posta

Ubranka dla dziecka
XXX eskimos
XXX Szukam wzorów w kolorze sepii
[druty] szukam pomysłu na sweter