OT i nie OT: Pytanie - czy nowe osoby powinny sie przedstawiac?

1. Data: 2002-08-24 22:04:22

Temat: OT i nie OT: Pytanie - czy nowe osoby powinny sie przedstawiac?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Zagescilo sie w kuchni ostatnio, stracilam rachube kto jest
kto...moze tak wpadajac powiedziec dzien dobry? czy jestem zbyt
doobrze wychowana??????
Prosze zaglosowac

tym, ktorzy sie przedstawili - hej! Witajcie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-24 22:13:01

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> Zagescilo sie w kuchni ostatnio,

Rodzinka sie powiekszyla? ;->>>

> czy jestem zbyt doobrze wychowana??????

No kto jak kto ale Tyyy??? ;-)))

> Prosze zaglosowac

Jestem ZA (dobrym wychowaniem Trysi ;-))

> tym, ktorzy sie przedstawili - hej! Witajcie

Witaj ;-)

Hehehehe :-)

--
Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences

1. Data: 2002-08-24 22:21:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Aug 2002 00:13:01 +0200, Lukasz Madeksza
<m...@g...de> wrote:

>Rodzinka sie powiekszyla? ;->>>

>No kto jak kto ale Tyyy??? ;-)))

>Jestem ZA (dobrym wychowaniem Trysi ;-))

>Witaj ;-)
>
>Hehehehe :-)

a kysz spac!! Kto to widzial, zeby dzieci po nocy jeszcze lataly
i nie spaly!!! no no...ja siedze, podgladam grupe i czytam to, co
napisalam, ze czytam - na grupie ksiazkowej

trys

dziekuje Ci, ze glosujesz ZA moim wychowaniem

mnie sie tam rodzinka nie powiekszyla, ale Ty uwazaj,
muhahahahaha
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-24 22:35:17

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> a kysz spac!! Kto to widzial, zeby dzieci po nocy jeszcze lataly
> i nie spaly!!!

odezwala sie... sama ledwo co z nastolatki wyrosla i juz dorosla zgrywa
:-)))

> ja siedze, podgladam grupe i czytam to, co
> napisalam, ze czytam - na grupie ksiazkowej

to "ide" zobaczyc...

> mnie sie tam rodzinka nie powiekszyla, ale Ty uwazaj,
> muhahahahaha

a kysz! trzy razy w niemalowane drewno - tak na wszelki wypadek, bo my
uswiadomione ludzie som :-))

hy hy

z nocnym pozdrowieniem

1. Data: 2002-08-25 10:43:37

Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:lj0gmu0a5fs3irtvkmml2j9g8dchvm6a4n@4ax.com...
> [...]
> doobrze wychowana??????
> Prosze zaglosowac
>
> tym, ktorzy sie przedstawili - hej! Witajcie

Dzien dobry :))

V.

1. Data: 2002-08-25 11:06:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dzien dobry :))
>
>V.

to jest powitanie, a gdzie przedstawienie, no??????

Kr, co sie przedstawila. dawno temu.

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-25 11:16:37

Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:jgehmucl2pe961heburrt8aq1ujghngvqa@4ax.com...

> to jest powitanie, a gdzie przedstawienie, no??????
>
> Kr, co sie przedstawila. dawno temu.

Krysia, a co chcesz w ramach przedstawienia. Moze by taka liste opracowac?
Ja z przyjemnoscia odpowiem, moze z kilkoma wyjatkami (ile razy spieprzyles
sos holenderski itemu podobne :) ....

V.

1. Data: 2002-08-25 11:39:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Ja z przyjemnoscia odpowiem, moze z kilkoma wyjatkami (ile razy spieprzyles

no nie wiem, ja to tam mam potrzeby wiedziec z kim sie zadaje ;))
nie musze znac rozmiaru buta ani jakie operacje kto przeszedl
oraz czy ma lupiez (jesli nie chce o tym mowic ;)))) ) ale jakies
takie typu - jestem Zenek, czytam grupe, gotuje od 154 lat,
mieszkam na ksiezycu, etc etc...czy zadam (rzondam) za wiele?
moze sie starzeje i rosna moje wymagania wobeec innych. poza tym
zawsze mozna sklamac ;)))
i uprzejmie prosze nagle nie nadrabiac, hehehehehehehe

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-25 11:54:47

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Oto ukryte przeslanie postu K.T. (ujawnia sie po wycieciu z niego paru
slow, majacych zamydlic nam oczy i odwrocic uwage od ukrytego
przeslania) :-)))

> [...]

> moze sie starzeje i rosna moje wymagania.
> poza tym zawsze mozna ;)))
> i uprzejmie prosze nagle nie nadrabiac, hehehehehehehe

ROTFL :-)

1. Data: 2002-08-25 15:11:34

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vefour" <v...@p...pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
> wiadomosci news:lj0gmu0a5fs3irtvkmml2j9g8dchvm6a4n@4ax.com...

> Dzien dobry :))
>
> V.
>
>Dzień dobry, witam wszystkich grupowiczów i pozdrawiam.

Cukinia na 27 sposobow /po angielsku/
Papryka marynowana
Wkupne -wreszcie
[SPAM] Ciekawa ksiazka kucharska na allegro :)))
Kuleczki z platkow owsianych