OT - informacja o zmianie nazwiska :)

11. Data: 2003-10-11 18:26:00

Temat: Re: OT - informacja o zmianie nazwiska :)
Od: "Kasia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego NAJJJJJJJ na Nowej Drodze Zycia!!!!

PS napisz czasami jak ci sie wiedzie ;-)!!!

pozdrawiam Kasia

12. Data: 2003-10-11 19:03:07

Od: "Imoe" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego jak najlepszego, mam nadzieję, że dziś wszystko poszło Wam
rewelacyjnie :)))

Imoe

13. Data: 2003-10-11 21:15:16

Od: "aspirynka " <a...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystkiego najcudowniejszego na Nowej Drodze!
radości szczęścia i tej najważniejszej... nieustającej MIŁOŚCI !
gratulacje!
aspirynka-sylwia

14. Data: 2003-10-11 21:27:34

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne dzisiaj juz uslyszalas Madziu setki zyczen, a ja nie wymysle nic
nowego, wiec...
Bądźcie szczęśliwi :))))

Pozdrawiam
Madzia (ale inna :)

proszę o namiary do hepatologa w Krakowie
gdzie zoperowac stulejke w wawie?
Wczesniak a wiek korygowany
Kupie Xenadrine
candida albicans cd