OT: instalowanie

1. Data: 2003-09-17 15:45:36

Temat: OT: instalowanie
Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety, mężczyźni - wsjo ravno - mam pytanie: jak zainstalować "Microsoft
Photo Editor'a" z instalki Windows98??? Niby w moim komputerze jest Microsoft
Office, ale tam nie ma tego programu. Zeskanowane zdjęcia otwierają się przez
Microsoft Internet Explorer - i nic nie mogę z nimi zrobić. Pomóżcie, proszę.

Milena (total laik)

1. Data: 2003-09-17 18:01:17

Temat: Re: OT: instalowanie
Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Microsoft Internet Explorer - i nic nie mogę z nimi zrobić. Pomóżcie, proszę.

Może pytanie jest banalne, ale bardzo proszę o pomoc.

Milena

1. Data: 2003-09-18 09:13:10

Temat: Re: instalowanie
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeskanowane zdjęcia otwierają się przez
> Microsoft Internet Explorer - i nic nie mogę z nimi zrobić. Pomóżcie,
proszę.
Z Twego opisu wynika, ze to nie kwestia instalacji tego, czy tamtego
programu, ale sprawa zdefiniowania, ktory program ma otwierac dany typ
plikow (skojarznie programu z plikiem).
Obrazek (np. formatu jpg) mozesz otwierac roznymi programami graficznymi. W
zaleznosci jaki program uruchomisz, wybierasz w menu 'otworz'... i wskzujesz
plik obrazka.
Jesli natomiast chcesz pliki otwierac kilkajac na ikonke danego pliku (a
wnioskuje, ze wlasnie tak robisz) i chcesz, aby konkretnie dany program
otwieral wybrany format plikow, to musisz to ustawic w 'opcjach folderwo' -
trafisz tam przez 'moj komputer'. W 'opcjach folderow' wybierasz 'typy'
plikow. Tam z kolei musisz wyszukac interesujacy Cie format pliku (np. jpg,
czy inny, ktory masz ze skanowania , np tif) i wskazac jakim programem ma
otwierac.
Mozna tez ustawiony sposob otwierania skasowac i wowczas, gdy wskazujesz na
plik, windows zapyta za pierwszym razem, czym to otworzyc, (bo nawet majac
odpowiedni program zainstalowany nie ma skojarzenia programu z plikiem),
wskazujesz, co byc powinno.
I tak jest z kazdym typem plikow. Wystarczy raz zle wskazac program
otwierajacy (ot. np aby dokumenty worda otwieral excel) i masz problem
pomimo poprawnie zainstalowanego i worda i excela.
A IE domyslnie otwiera wiele plikow, w tym tez i graficzne, stad to, co u
Ciebie.

Powodzenia
Asia

1. Data: 2003-09-18 10:00:06

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może pytanie jest banalne, ale bardzo proszę o pomoc.

Moze zapytaj tutaj ,jak u nas wszystkie informatyczki zajete:))

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.com
p.os.ms-windows.win9x&ye
ar=2003&month=09

Pusia zakawowana na maksa

1. Data: 2003-09-18 22:47:01

Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy inny, ktory masz ze skanowania , np tif) i wskazac jakim programem ma

Asiu, serdecznie dziękuję za wyjaśnienie. Tylko ja nie mam w ogóle u siebie w
komp. programu 'Photo Editor'. Czy jest możliwość zainstalowania tylko tego
programu z instalki Windows98 (nowsza wersja od tej, którą mam w swoim komp.)?
Jeśli tak, to podpowiedz jak to zrobić i gdzie szukać tego programu.

Milena

1. Data: 2003-09-19 11:07:03

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Asiu, serdecznie dziękuję za wyjaśnienie. Tylko ja nie mam w ogóle u
siebie w
> komp. programu 'Photo Editor'.

Sproboj przez 'dodaj/usun programy' - dostepne w 'panelu sterowania'
(START - Ustawienia- Panel starowania). Mysle, ze intuicyjnie dzialac jest
prosciej niz mi tu pisac. :-)))
Napewno sie uda.

Pozdrawiam
Asia

Arabian Woman Lanarte
[szycie]-Wykroje
Klęska!
kapelusik i sweterek
(frywolitki) Alternatywny sposób na koraliki (?)