OT - jak skopiować wiadomości z grupy?

1. Data: 2002-12-19 21:23:07

Temat: OT - jak skopiować wiadomości z grupy?
Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, pomóżcie biednej Eli.

Będę zmuszona przeinstalować komputer w pracy. No i zginą mi wszystkie
wiadomości z grupy. Jak je odzyskać? Już sobie przegrałam, zaniosłam do
pracy i skopiowałam do folderu gdzie grupa jest. Niestety, mój komputer w
pracy tego nie widzi, tylko chce ściągać nowe wiadomości, no i ściąga te
które były skopiowane.
Jak domowy komputer przeinstalowałam to musiałam ściągać wszystko na nowo.
Zapomniałam zrobić kopii. Straciłam wtedy całe archiwum, do dziś nie mogę
uzupełnić, bo są luki w datach.
Ratujcie, bo sprzęt w pracy mam jeszcze gorszy niż w domu. Ściąganie potrwa
wieki a licho nie śpi. W pracy też jestem na modemie, w dodatku blokuję
telefon.

Ela

1. Data: 2002-12-19 23:01:57

Temat: Re: OT - jak skopiowaćwiadomości z grupy?
Od: A...@i...pl (Agata P) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-20 06:39:09

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pobierz wszystkie wiadomości, jak pobrał, pobierz nowe wiadomości.
> Przepraszam, że tak bardzo nieskładnie napisałam ale żaden ze mnie

No tak, ale ja nie chcę pobierać nowych tylko jakoś przenieść te pliki z
jednego komputera na drugi. Już sobie skopiowałam, przerzuciłam w pracy..
Głupia maszyna tego nie widzi.
Chodzi mi dokładnie o archiwum innej grupy gdzie jest ponad 50 000
wiadomości. Grupa związana tematycznie z moją pracą. Ale czy szefowie
rozumieją że w sieci tez można się dokształcać????? Jakbym zablokowała
telefon na kilka godzin - chyba musiałabym szukać nowej pracy. W domku to
sobie powoli ściągam i czytam, a w pracy te bieżące też.

Dzięki za radę .

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2002-12-20 07:46:51

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ela0626 <e...@o...pl>

> Będę zmuszona przeinstalować komputer w pracy. No i zginą mi wszystkie
> wiadomości z grupy. Jak je odzyskać? Już sobie przegrałam, zaniosłam do
> pracy i skopiowałam do folderu gdzie grupa

Jeśli masz windows 98
W domu otwierasz katalog (przy zamkniętym outlooku) c:\windows\dane
aplikacji\identities\{coś_tam_coś_tam}\microsoft\out
lok ekspress
szukasz tam pliku z nazwą grupy (np. pl.soc.dzieci.dbx) i kopiujesz go na
dyskietkę (uwaga - może być bardzo duży).
W pracy wchodzisz na grupę która Cię interesuje, czekasz, aż zacznie coś
ściągać i zamykasz outlooka. Wchodzisz do tego samego katalogu co w domu i
kopiujesz tam plik z dyskietki (tzn. nadpisujesz na ten który już zdążył się
utworzyć, ale jest pusty, bo jeszcze nic nie ściągnęłaś). Jak ponownie
odpalisz outlooka to powinnaś widzieć to samo co w domu.
Marta

PS W XP jest trochę inaczej, ale jak masz nie najlepszy komputer w pracy, to
pewnie jeszcze używasz 98-ki.

1. Data: 2002-12-20 08:04:48

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ela0626 <e...@o...pl>

> Będę zmuszona przeinstalować komputer w pracy. No i zginą mi wszystkie
> wiadomości z grupy. Jak je odzyskać?

Jeszcze raz, bo nie doczytałam, że jeszcze masz wszystko na kompie w pracy
:-)
Zrób sobie (w pracy) kopię całego katalogu Identities - nie stracisz wtedy
niczego, również poczty. Po instalacji otwórz outlooka, załóż wszystkie
katalogi które miałaś (grupy dyskusyjne, jakieś foldery z pocztą specjalnego
przeznaczenia itp.), wyjdź i nadpisz stare pliki.
Marta

1. Data: 2002-12-20 17:53:25

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
specjalnego
> przeznaczenia itp.), wyjdź i nadpisz stare pliki.

Dzięki za radę. Sprawdzę jak działa ale już chyba po świętach. A na razie
zacznę próbowac na właśnym komputerze, zawsze to mniej strat i wygodniej.
Jak zwykle można liczyć na Waszą pomoc, nie tylko w sprawach robótkowych.

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2002-12-27 20:42:57

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
specjalnego
> przeznaczenia itp.), wyjdź i nadpisz stare pliki.

Wiesz, podziałało. Zrobiłam kopię całego katalogu Identities. Później
założyłam sobie nową tożsamość i tam przekopiowałam z Identities tylko
folder Microsoft. Przeniosło się wszystko - bez nadpisywania, bez zakładania
grup, poczty i wszystkich ustawień. Można działać tak jakby usiadło się do
tego samego komputera.

Teraz na przyszłość zapamiętam jak to zrobić. Zaraz przenoszę swoje dane z
dysku c na inny. Ot, tak dla bezpieczeństwa.

Pozdrawiam poświątecznie

Ela

Dawno nie bylo... :-)
Jaka maszyna do szycia?