[OT] jak usunąć gluta?

11. Data: 2018-06-19 13:29:42

Temat: Re: [OT] jak usunąć gluta?
Od: Nika <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Namoczyć w occie na pięć minut, spłukać, wyprać.

W wersji rozszerzonej (od pani ekspert z amerykańskiego Cloroxa):
obłożyć lodem (albo włożyć do zamrażarki), po zamrożeniu wyskrobać ile
się da. Nanieść trochę płynu do prania bezpośrednio na plamę, wyskrobać
ile się da, odłożyć na 10 minut. Po 10 minutach włożyć do miski z gorącą
wodą, wymoczyć 30 minut. Uprać jak zwykle.

- -
Nika

12. Data: 2018-10-23 20:40:56

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 czerwca 2018 11:31:32 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:
> Sorry za off-topa, ale nie ma chyba grupy na której mogę bardziej niż tutaj
> spodziewać się odpowiedzi.
> Jest takie coś co się zwie slime lub glut, to taka "zabawka" dla dzieci
> będąca żelowym, kolorowym glutem, którym się dzieci bawią gniotąc go do
> granic cierpliwości.
>
> I teraz taki glut brudzi ubranie i jest kłopot. Czym to usunąć? Po
> zaschnięciu robi się skorupiaste. Nie chcę ryzykować eksperymentów na pałę
> z rozpuszczalnikami, czy ktoś się spotkał i wie jak to rozpuścić?

> [...]

ja mam takie coś na tunice...i jeszcze żółtego glutka

13. Data: 2018-11-13 20:19:22

Temat: [OT] jak usunąć gluta?
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej uzyc nawilżanych chusteczek dla niemowląt a później jeszcze przeprac aby
nijeszczeł żaden ślad. Mam dwóch urwisów i ciągle gdzieś są slajmy ?

14. Data: 2018-11-13 20:21:59

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nahlepiej użyć chusteczek nawilżanych dla niemowląt a później jeszcze przeprać aby
nie zostały żadne ślady. Choć ze sofy ściągam slajm tylko chusteczkami ?

15. Data: 2019-01-13 21:25:59

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Przed chwilą wyczyściłem z kanapy chusteczkami :)

16. Data: 2019-03-14 17:26:11

Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 13 listopada 2018 20:22:00 UTC+1 użytkownik k...@g...com
napisał:
> Nahlepiej użyć chusteczek nawilżanych dla niemowląt a później jeszcze przeprać aby
nie zostały żadne ślady. Choć ze sofy ściągam slajm tylko chusteczkami ?

Udało się usunąć chusteczkami dla niemowląt!!!

17. Data: 2019-06-17 22:42:28

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Mój Syn miał "Gluta" we włosach. Olej pomógł - musiałem walczyć z Slimerem, czyli
popularnym "glutem". Olej rzepakowy pomógł. Dałem na ręcznik papierowy i po trochu
wyciągałem wszystko. Resztkę wyczesałem bez problemu.
Tak samo zmywa się plastelinę.

18. Data: 2019-07-25 19:03:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Trzeba było nie dawać takiego badzewia i by problemu nie bylo

19. Data: 2019-08-27 18:03:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Racja

20. Data: 2020-07-03 21:41:35