Pamięć - jakie srodki na poprawe?

11. Data: 2004-07-27 19:19:05

Temat: Re: [OT] jak usunąc wiadomość z serwera?
Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli uzywasz OE:
> najpierw klikasz swojego posta, ktorego chcesz usunac, a nastepnie w
gornym
> pasku kliknij WIADOMOSC, teraz ANULUJ WIADOMOSC bedzie widoczna i
> ...kliknij.

Nie, nie, nie! Nie ma. Głupia jestem :(
Klikam na swojego posta, potem wiadomośc, a tam mam tylo opcje:
- nowa
- nowa używając
- odpowiedz nadawcy
- odpowiedz wszytskim
- odpowiedz grupie
- przeslij dalej
- przeslij dalej jako załacznik
- utworz regule z wiadomosci
- zablokuj nadawce
- oflaguj wiadomosc
- monitoruj konwersacje
- ignoruj konwersacje
- rozszyfruj (ROT13)

I jak dla mnie nie ma tam nic, w stylu: anuluj wiadomosc :(

M. - niezaradna

--
"Alteri vivas oportet, si tibi vis vivere!"

12. Data: 2004-07-27 20:48:52

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> - odpowiedz grupie
> - przeslij dalej
> - przeslij dalej jako załacznik

A w tym miejscu to co jest????? Miedzy tymi dwoma opcjami jest przeciez
anuluj wiadomosc. Musisz miec tylko kliknieta raz lewym przyciskiem swoja
wiadomosc. Po drugie to anulowanie za duzo nie daje. Na google, post juz
zostanie po wsze czasy.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

13. Data: 2004-07-27 20:58:44

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomosc. Po drugie to anulowanie za duzo nie daje. Na google, post juz

Norbert, jakby było to bym się nie pytała jak ostatnia kretynka...

M.

--
"Alteri vivas oportet, si tibi vis vivere!"

14. Data: 2004-07-27 22:59:51

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Norbert, jakby było to bym się nie pytała jak ostatnia kretynka...

No ale mamy prawie ta sama wersje programu...

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

15. Data: 2004-07-28 05:48:26

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale mamy prawie ta sama wersje programu...

Poddaje się :(

M. - wyjeżdzająca za chwil kilka wakacjować się

--
"Alteri vivas oportet, si tibi vis vivere!"

inhalacja sól+mistabrion
jak się to nazywa?
Prawdopodobnie kandydoza...
żylak na łydce - naprawia sie to?