jezyk jak u weza

1. Data: 2003-11-04 11:06:03

Temat: jezyk jak u weza
Od: "smart ass" <z...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytałem o jakimś wariacie z USA który rozciął sobie operacyjnie język i
ma teraz taki jak u węża.
Interesuje mnie sprawność takiego organu, facet może kontrolować obie
końcówki niezależnie?
czy taki język nie upośledza mowy i nie doprowadza do jakichś zaburzeń,
co z kubkami smakowymi? jednym słowem zagadkowa sprawa, gdyby ktoś coś
wiedział...

2. Data: 2003-11-04 11:27:44

Temat: Re: jezyk jak u weza
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Nov 2003 12:06:03 +0100, smart ass wrote:

> czy taki język nie upośledza mowy i nie doprowadza do jakichś zaburzeń,
> co z kubkami smakowymi? jednym słowem zagadkowa sprawa, gdyby ktoś coś
> wiedział...

www.google.com

Wpisz "tongue splitting" i czytaj.
Albo od razu odwiedź www.bmezine.com i znajdź odpowiedni dział - może
być płatny, ale część powinna być darmo.

Sprawa bardzo modna ostatnio w kręgach miłośników samouszkodzeń.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

3. Data: 2003-11-04 11:30:19

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo816v$1mj$...@n...onet.pl,
smart ass <z...@B...pl>:

> czy taki język nie upośledza mowy

Podejrzewam, ze moze powodowac trudnosci w artykulacji niektorych glosek, a
w jakim stopniu - to zalezy pewnie od dlugosci naciecia i kontroli
miesniowej pozniej (treningu).

Ale moze sprzyja dwujęzycznosci? ;)

--
Robert

4. Data: 2003-11-04 11:40:05

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale moze sprzyja dwujęzycznosci? ;)

mega ROTFL
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2003-11-04 11:43:06

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo836r$7cj$...@n...onet.pl,
C.Jola <j...@p...onet.pl>:

> Nakarm głodne dziecko

Skąd wiedziałas??? Wlasnie to zrobilem :))

6. Data: 2003-11-04 12:12:39

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "smart ass" napisał:
>
> Czytałem o jakimś wariacie z USA który rozciął sobie operacyjnie język i
> ma teraz taki jak u węża.
> [...]

Może zrobił to dla swojej dziewczyny ;-). Miłość nie zna granic ;-).

Tak na poważnie, to nikomu czegoś takiego nie polecam. Toleruję tatuaże,
metalowe ozdoby na języku, nosie, brwiach, uszach, pępkach itd., jednak
osobiście jestem przeciwny takiemu "upiększaniu" ciała.

Przy okazji pragnę wyrazić swój podziw dla Joli C., za bardzo sympatyczną
stopkę/podpis ;-).

Pozdrawiam, andrzej

http://www.glowacki.art.pl

7. Data: 2003-11-04 13:04:01

Temat: Re:[OT] jezyk jak u weza
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bo854d$dad$1@news.onet.pl...
> Przy okazji pragnę wyrazić swój podziw dla Joli C., za bardzo sympatyczną
> stopkę/podpis ;-).

Ach dziękuję bardzo......
Pozdrawiam (lekko rumieniąc się)
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

8. Data: 2003-11-04 13:05:21

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo836r$7cj$...@n...onet.pl,

> Skąd wiedziałas??? Wlasnie to zrobilem :))

Widzę :))))
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

9. Data: 2003-11-04 13:24:02

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Nov 2003 13:12:39 +0100, andrzej głowacki wrote:

> Tak na poważnie, to nikomu czegoś takiego nie polecam. Toleruję tatuaże,
> metalowe ozdoby na języku, nosie, brwiach, uszach, pępkach itd., jednak
> osobiście jestem przeciwny takiemu "upiększaniu" ciała.

Rozszczepienie języka to dość łagodny zabieg w porównaniu do niektórych
stosowanych przez miłośników 'body modification'. Przyznam się, że
przeglądam od czasu do czasu bmezine z mieszanymi uczuciami zresztą -
ale przynajmniej jeśli kiedyś przyjedzie do mnie pogotowiem na przykład
nieprzytomny pacjent, i okazało by się w czasie cewnikowania, że z
rozszczepionymi operacyjnie genitaliami, nie będę w takim szoku, w jakim
bym był, gdybym nie wiedział, że są tacy ludzie, którzy takie rzeczy
robią...
O tempora, o mores.

10. Data: 2003-11-06 23:09:25

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytałem o jakimś wariacie z USA który rozciął sobie operacyjnie język i
> ma teraz taki jak u węża.

TO nie jednostkowe wariactwo - taka jest teraz moda w stanach. Jest tego
sporo, robia nawet w takich bardziej wypasionach gabinetach kosmetycznych.

soczewki
ROACCUTANE - a trądzik
trzecia nerka?
Napięte mięśnie