Rodzynek brazylijski-physalis peruviana

31. Data: 2006-03-30 21:12:46

Temat: Re: Rodzynek brazylijski-physalis peruviana - OT+errata
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:e0hgg4$sis$1@news.onet.pl...

A, kodowanie mam ustawione poprawnie?

Nie znam się na tym specjalnie, ale "format-flawed" oznacza, że gdzieś jest
błąd. Właśnie w kodowaniu.

Taka uroda programu z
którego korzystam.

Nie rozśmieszaj mnie...

No, chyba, ze cos mozna zmienic, ale widze, ze Jerzy
ma identycznie.

To może zmienić program?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

32. Data: 2006-03-30 21:22:11

Temat: Re: OT kodowanie
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> A, kodowanie mam ustawione poprawnie?
> Nie znam się na tym specjalnie, ale "format-flawed" oznacza, że gdzieś jest
> błąd. Właśnie w kodowaniu.

No, własnie nie znasz sie specjalnie.

> Taka uroda programu z
> którego korzystam.
> Nie rozśmieszaj mnie...

Wiesz mozna tkwic przy przestarzałym czytniku, ale jak sie nie wie i nie
zna, to sie nie krytykuje

> No, chyba, ze cos mozna zmienic, ale widze, ze Jerzy
> ma identycznie.
> To może zmienić program?

Nie rosmieszaj mnie, nie po to sie "przesiadłam z syrenki na mercedesa",
by teraz wracac z powrotem

--
Gosia

33. Data: 2006-03-30 21:24:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> [...]
>
> A, kodowanie mam ustawione poprawnie?
> Nie znam się na tym specjalnie, ale "format-flawed" oznacza, że gdzieś

Możliwe i tu się sprzeczać nie będę:))))

> [...]
> ma identycznie.
> To może zmienić program?

Nie rosmieszaj mnie, nie po to sie "przesiadłam z syrenki na mercedesa",

No to ja zostanę przy swojej syrence, bo interesują mnie efekty, a nie
lakier;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

34. Data: 2006-03-30 21:25:45

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e0hh22$v6u$1@news.onet.pl Gosia Plitmik

> Uprzedzam lojalnie, ze niecenzuralne słowa mi sie cisna na usta.

Hejka. Nie irytuj się tak. Nobody is ... woman. ;-) Ja wszak tylko
zapytałem o możliwości Twojego programu. :-)

> Napisałam wyraznie, ze k o d o w a n i e mam poprawne, a nie
> "spacje"Chyba juz naprawde czas....

Ja się na kodowaniu nie znam ale widzę, że niestety brakowało spacji.
:-(
Pozdrawiam wizualnie Ja...cki

35. Data: 2006-03-30 21:29:46

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> jest
>
> No, własnie nie znasz sie specjalnie.

OK, dokształciłam się i już wiem, o co chodzi. Faktycznie format poprawny,
tyle że odznacza się wycinaniem widzialnych znaczków cytowań, a brak ogonków
wynika z czegoś innego.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

36. Data: 2006-03-31 03:47:42

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> Dziękuję:-)Niestety, ja juz bez ogonów piszę i obawiam się, ze tak mi
> zostanie.A, kodowanie mam ustawione poprawnie?Taka uroda programu z
> którego korzystam.No, chyba, ze cos mozna zmienic, ale widze, ze Jerzy
> ma identycznie.

Kodowanie masz poprawne: charset=ISO-8859-2. Ale nie robisz
odstępów po kropkach. Póki tak pisał jeden Mirzan, to można
się było przyzwyczaić do tego. Ale widzę, że to się pleni.
A przecież ten klawisz spacji jest taki długi.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

37. Data: 2006-03-31 04:00:33

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Nie znam się na tym specjalnie, ale "format-flawed" oznacza, że gdzieś jest
> błąd. Właśnie w kodowaniu.

Basiu, tam nie jest "flawed", tylko "flowed". f=f jest wskazówką dla
czytnika, jak ma wyświetlać tekst i powszechnie uważa się jego
stosowanie za zaletę.

Pozdrowienia,
Michał

38. Data: 2006-03-31 07:09:48

Temat: Re: OT
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> [...]
> się było przyzwyczaić do tego. Ale widzę, że to się pleni.
> A przecież ten klawisz spacji jest taki długi.

Wiesz co, ostatnio pisalam tutaj ok 3 lat temu. Niestety, z przykroscia
musze ( tak wiem, nie napisałam "ę")stwierdzic, ze to nie ta sama
grupa;-(Kiedys była zyczliwa, pomocna.Obecnie jest po prostu upierdliwa.
Rozumiem, tłumaczenie komus, ze zle formatuje posty, ale czepianie sie
spacji, to juz moim zdaniem gruba przesada. Siedze czasami cały dzien
przy komputerze. Czytanie grupy jest dla mnie odpoczynkiem i
przyjemnoscia, a nie poddawaniem sie "egazaminowi poprawnego pisania"
Nie chcesz, pzreszkadza Ci i innym, wrzuc mnie do KF. Proste. Zreszta
prawde mówiac, sama zamierzam przestac sie udzielac. Dla laikow
informacji mało i wyduszane z bólem, a reszta , to towarzystwo
"wzajemnej adoracji"

--
Gosia

39. Data: 2006-03-31 07:48:40

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla laikow
> informacji mało i wyduszane z bólem, a reszta , to towarzystwo
> "wzajemnej adoracji"

Nie przejmuj się.Ja jestem najlepszym fachowcem od narażania się.
Wczoraj, zamiast wsadzić spację, wsadziłem trzy odmiany Phygelius
i muszę z tym jakoś żyć.
Pozdrawiam.Mirzan

40. Data: 2006-03-31 07:55:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message
> [...]
>
> Nie przejmuj się.Ja jestem najlepszym fachowcem od narażania się.
> Wczoraj, zamiast wsadzić spację, wsadziłem trzy odmiany Phygelius

Witam!

Od wczoraj coś lub ktoś kasuje mi posty, więc tak pytam - dojdziemy do
porozumienia w sprawie tej cebuli piętrowej - np. pół kilograma
powietrznych, za ile?

jałowiec kłujący
Targi ogrodnicze w Strzelinie k/Słupska 8-9.04.2006
tez wiosna
KTO MA ?
Piwonia krzewiasta...