[OT] moj album na 7ya

1. Data: 2004-12-06 23:09:48

Temat: [OT] moj album na 7ya
Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, w bólach powstaje mój album. Mimo iż z rosyjskiego zdawałam
maturę, to niewiele pamiętam. Metodą prób i błędów próbuje umieścić tam
zdjęcia moich prac i zasobów xxx. Na razie są tam zdjęcia moje, mojej Ali i
męża :) oraz szeroko tu dyskutowany golf bez swetra :) Jeszcze chwilkę i
skończę mój pierwszy, nadający się do pokazania obrazek xxx. Ten naprawdę
pierwszy się nie nadaje :(
Dziunia Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl
GG 2442065
[Warszawa]
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Dziunia&
RubrID=0

1. Data: 2004-12-07 07:17:37

Temat: Re: [OT] moj album na 7ya
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Dziunia" <h...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> skończę mój pierwszy, nadający się do pokazania obrazek xxx. Ten naprawdę

Twoje druciane dziela sa swietne a ta lalka to sama bym chciala byc :-)

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-12-07 07:33:17

Od: "Krystyna " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No,no Dziuniu !!! Prace świetne, że o ich producencie nie wspomnę. Jestem pod
wrażeniem.
Pozdrawiam
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-12-07 10:13:36

Od: " gosia z Gdyni" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje, śłiczności w są w Twoim albumie,
Komplet czapeczka i szaliczek jest uroczy, że nie wspomne o modelce :)
A lalka jest chyba najlepiej ubraną lalką w okolicy :)

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2004-12-07 10:24:27

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slicznosci, te ubranka lalki sa super, az sie boje pokazac dziecku, bo bede
miala "przechlapane", ze ine maja takie ciuchy, a jej lalki jeszcze nie.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-12-07 12:02:32

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A mnie jakis blad wyskakuje i nic nie widze :o(

1. Data: 2004-12-07 12:03:51

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie jakis blad wyskakuje i nic nie widze :o(

O taki:

Server Error in '/' Application.

Request timed out.
current web request. Please review the stack trace for more information
about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Web.HttpException: Request timed out.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the
current web request. Information regarding the origin and location of the
exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[HttpException (0x80004005): Request timed out.]

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2032; ASP.NET
Version:1.1.4322.2032

1. Data: 2004-12-07 12:26:05

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wspaniałości same !!!

Ubranka dla lalek są śliczne...reszta prac również śliczna...

Marzena

1. Data: 2004-12-07 12:45:14

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O taki:
>
> Server Error in '/' Application.
------

Jak ci taki błąd wyskauje to wciśnij "odśwież". Zwykle za drugim razem
wchodzi co trzeba.

Pozdrawiam

Anuryca

1. Data: 2004-12-07 14:05:34

Od: "katarzyna " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cudo!!!
Szalenie mi się podoba.
Extra jest ta czapka uszanka w niebieskie paski dla lalki! Czy można ją
również przystosować na nieco większą głowę? (Tu ładnie się uśmiecham - o
wzorek).
Pozdrawiam Kasia

[OT] STRONA SPOTKAN ROBOTKOWYCH WROCLAWIANEK !
Arkadia- promocja ;)
Mikołaj
meilaodiy - pytanie
[OT] Kaan dla wybrańców...