[OT] montaż zazdrostek

1. Data: 2006-01-03 18:42:48

Temat: [OT] montaż zazdrostek
Od: "Inez" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie moje!

Wlaśnie mecze sie nad zazdrostkami do nowej kuchni mamy. Jak na razie efekt
mnie satysfacjonuje, ale tak sie zastanawiam jak sie je potem ladnie montuje
do okien. Bo wyobrazam sobie, ze do plastikowych okien to sie po bokach
przykleja jakies klipsy albo zatrzaski i po przelozeniu jakis precik zaklada
sie te zazdrostke... Ale gdzie mozna cos takiego kupic? W jakims OBI czy
leroy merlin? (tak przy okazji: jak pracowalam w biurze numerow to ludzie
majac na mysli ten market czesto prosili o numer telefonu do Merlin Monroe;)
Wracajac do zazdrostek... Za ile mozna cos takiego nabyc? I czy to trwale
jest?

Inez (Alwernia)

2. Data: 2006-01-03 19:28:27

Temat: Re: [OT] montaż zazdrostek
Od: "Olgasw" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Monroe;)
> Wracajac do zazdrostek... Za ile mozna cos takiego nabyc? I czy to trwale

Robilysmy z mama takie prezenty pod choinke...
Kijek z mocowaniem kupilysmy w sklepie z karniszami/firankami, kosztowal cos
kolo 5 zl.
Musisz wiedziec mniej wiecej jaki jest wymiar okien - bo sa rozne rozmiary
(kolory tez)
W sklad kompletu wchodzil kijek (regulowana szerokosc (od-do) i dwa zaczepy
(nie pamietam ale chyba mozna je bylo albo przylepic, albo przykrecic)
Pozdrawiam
Olgasw

3. Data: 2006-01-03 19:31:19

Od: "Olgasw" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robilysmy z mama takie prezenty pod choinke...

Tzn. chodzi o calosc: kijek + elementy do zawieszenia (a moze te ostatnie w
szczegolnosci)
Bo tak dziwnie zabrzmialo...
Olgasw

4. Data: 2006-01-03 19:51:51

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pręciki w róznych wymiarach (cena zależy od długości) oraz samoprzylepne
uchwyty w kompletach po dwa kupiłam w OBIm ale myślę że w innych tego typu
sklepach tez będą. Na średnie okno myslę że cana powinna wynieść ok 30 zł. Z
trwałością jest różnie jeśli zazdroska nie jest ciężka to spokojnie wytrzyma
lata.
HaNo

5. Data: 2006-01-03 19:55:05

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, jesli chcesz zobaczyc jak u mnie to wygląda to zapraszam do zwiedzenia
mojego albumu gdzie umiesciłam zdjęcie mojej minizazdroski.
http://voila.pl/w7jdl
HaNo

6. Data: 2006-01-03 22:01:46

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inez wrote:

> [...]
> Wracajac do zazdrostek... Za ile mozna cos takiego nabyc? I czy to trwale

Kupić można w markecie budowlanym lub w sklepie z firanami. Kosztuje nie
drogo, ale dokładnie nie pamiętam, bo ja 8 lat temu kupiłam. Przez ten
czas wisi na nim zazdrostka i śladów zużycia nie widać.

Pozdrawiam
Bea

xxx pytanie o wąsy
xxxCzy ktos jest w posiadaniu wzorkow?