[OT] nowa krakowska pasmanteria

1. Data: 2005-09-06 08:31:50

Temat: [OT] nowa krakowska pasmanteria
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krakowianki lube,

przy ulicy Karmelickiej 46 w bramie (okolice przystanku przy ul. Batorego)
jest nowa pasmanteria.
weszlam i oniemialam wybor wloczek powalil mnie na kolana, rozgladnelam sie
dokladniej i z kolan nie wstalam, kordonki, muliny, koraliki i inne
akcesoria w duzym asortymencie.
w dodatku pani wlascicielka sama dlubie szydelkiem, zaprosilam ja na
sobotnie spotkanie, bedziecie mogly ja osobiscie 'przesluchac' w kwestii
asortymentu :)
--
skrzacik
----------------------------

2. Data: 2005-09-06 09:17:42

Temat: Re: [OT] nowa krakowska pasmanteria
Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w dodatku pani wlascicielka sama dlubie szydelkiem, zaprosilam ja na
> sobotnie spotkanie, bedziecie mogly ja osobiscie 'przesluchac' w kwestii

Skrzaciku kochany, miałaś cudowny pomysł z zaproszeniem. Mam nadzieję, że
przyjdzie, bo w mojej głowie kłębią się już setki pytań (głównie o ceny ;-))).
Pozdrawiam
Dorota

3. Data: 2005-09-06 09:43:00

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skrzaciku kochany, miałaś cudowny pomysł z zaproszeniem. Mam nadzieję, że
> przyjdzie, bo w mojej głowie kłębią się już setki pytań (głównie o ceny
> [...]
------------------

uff, ulzylo mi, bo juz se balam ze oberwe w leb za 'samowolke' :)

skrzacik

4. Data: 2005-09-06 10:29:36

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik"

> uff, ulzylo mi, bo juz se balam ze oberwe w leb za 'samowolke' :)

Tyle, że nie jest to wcale nowa pasmanteria - przynajmniej ta o której ja
myślę.

Kasia

5. Data: 2005-09-06 11:33:59

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi też się wydaje że ta pasmanteria jest od dawna.

6. Data: 2005-09-06 11:49:16

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Pawłowska" <j...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dfjur6$t3i$1@inews.gazeta.pl...
> Mi też się wydaje że ta pasmanteria jest od dawna.

ojej, to bardzo przepraszam.
dla mnie nowa, bo w tamtych okolicach bywam bardzo rzadko :)

skrzacik

7. Data: 2005-09-06 16:09:48

Od: "małgorzata " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę zamówcie w moim imieniu szydełka Pony 1.0 i 1.5, córka studentka
pojawi się tam w pazdzierniku i kupi.W okolicach Tychów są nie do zdobycia :(
małgorzata

8. Data: 2005-09-07 08:31:56

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "małgorzata " <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pojawi się tam w pazdzierniku i kupi.W okolicach Tychów są nie do zdobycia

poprosimy, a czy zamowienie zostanie zrealizowane to pewnie bedzie zalezc od
wlasciciela pasmanterii.
obiecuje, ze nie zapomne :)

skrzacik lekko sklerotyczny

9. Data: 2005-09-07 21:09:32

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Pawłowska napisał(a):
> Mi też się wydaje że ta pasmanteria jest od dawna.

No nowa to nie jest - pamietam ją chyba odkąd jestem w Krakowie, czyli
jakieś... 7 lat chyba. Ale przeszła przeobrażenie w lipcu - została
wyremontowana i sporo asortymetu zostało przeniesionego z magazynu "na
sklep", dzięki czemu można podotykać :)
Oprócz właścicielki bywają tam też inne szydełkujące i drutujące panie
(jej znajome, czy też współwłaścicielki - nie wnikałam). :)

--
Pozdrówki,
Anecxzka

meilo - szukanie