[OT] o spamie

1. Data: 2005-02-01 12:52:30

Temat: [OT] o spamie
Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

Po opublikowaniu w tej grupie kilkakrotnie przez niejaką b. ("Stary Cześnik
jęty szałem strzelał do mnie...") mojego głównego adresu korespondencyjnego
nie dostałam ani jednego spamu więcej niż zazwyczaj. Natomiast kiedy wlazłam
(niepotrzebnie) na Kikan, jakowyś Chińczyk napisał do mnie trzy elaboraty,
które przebiły się przez antyspamową zaporę Onetu. W dalszym ciągu namawiam
do niekatowania bliźnich dodatkami do adresu.
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2005-02-01 13:03:48

Temat: Re: [OT] o spamie
Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dalszym ciągu namawiam
> do niekatowania bliźnich dodatkami do adresu.
> Jandulka (Warszawa)

Prosb takich bylo wiecej. Dolacze sie poraz kolejny. Dziewczyny zlitujcie
sie!
Ja zaczelam potrosze ignorowac posty typy 'Prosze przeslijcie mi na priv..."
jezeli w adresie odbiorcy mam antyspam i musze go pieczolowicie usować. Jest
to meczace.
Dziunia
holecka1 małpa gazeta.pl
GG 2442065
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=61291&o
b=0

1. Data: 2005-02-01 13:25:04

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jandulka" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> jęty szałem strzelał do mnie...") mojego głównego adresu
korespondencyjnego
> nie dostałam ani jednego spamu więcej niż zazwyczaj.

A mój adres prywatny został opublikowany w polu "Do" i puszczony w świat
przez jedną z grupowiczek i niestety zaczęłam dostawać listy od osób z
angielskimi nazwiskami :(( Wcześniej tego nie było.
Niemniej jednak nie stosuję pułapek-a po prostu używam dwóch adresów, z tego
tylko do grup usuwam tony spamu przez stronę www, nie ściągam tego nawet na
kompa :)

Ola

1. Data: 2005-02-01 13:49:09

Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

po prostu używam dwóch adresów,
> Ola

Ja też tak robię. :)

--
Dziunia
holecka1 małpa gazeta.pl

"Przepis" na czapkę która zawsze wychodzi :))
[druty] pojawily sie nowe zabawki Jean Greenhowe's Mascot Dolls
Jajowata forma do gipsu
[szydełko] Aria Ariadny
reglan z golfem