[OT]..."oryginalne perfumy" na ALLEGRO

1. Data: 2004-11-18 18:09:57

Temat: [OT]..."oryginalne perfumy" na ALLEGRO
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam,że piszę tutaj, nie na tematy robótkowe,ale mam pewien kłopot.
Chodziłam sobie po perfumeriach... powolutku trzeba się rozejrzeć za
prezentami :) Pytałam o ceny perfum a dokładnie o FAHRENHEIT`A CHRISTIAN`a
DIOR`a (męski)
Kupiłam mężowi taki perfum dwa lata temu na urodziny i dałam za 100 ml
239 zł ...o zgrozo...Dzisiaj 30 ml kosztuje 125zł.

Z ciekawości weszłam na allegro i tam...wielkie było moje zdziwienie,gdy
zobaczyłam ,że kosztuje tylko ok.55zł za 100ml.

Dziewczyny w związku z tym mam do was pytanie.Czy kupowałyście kiedyś takie
oryginalne perfumy na allegro? Sprzedający tam ludzie piszą ,że perfumy
pochodzą ze zlikwidowanych sklepów lub z Niemiec itd.
Niby te 55zł to nie dużo ...ale zawsze to pieniądze.
Proszę poradzcie mi,czy mam się skusić i kupić za 55zł ,czy też mąż będzie
musiał się obejść smakiem :)

Marzena

1. Data: 2004-11-18 18:27:08

Temat: Re: [OT]..."oryginalne perfumy" na ALLEGRO
Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Niby te 55zł to nie dużo ...ale zawsze to pieniądze.
> Proszę poradzcie mi,czy mam się skusić i kupić za 55zł ,czy też mąż będzie

Włóż między bajki zakup oryginalnych perfum na Allegro za 50 zł.
Poczytaj pl.rec.uroda.

Pzdr,
LH

1. Data: 2004-11-18 18:27:52

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z ciekawości weszłam na allegro i tam...wielkie było moje zdziwienie,gdy
> zobaczyłam ,że kosztuje tylko ok.55zł za 100ml.

błagam cie jak moze 100ml kosztowac 55 zł?
wejdż na wizaz.pl i pposzukaj w archiwum ,dziewczyny polecały
kilkudziesięciu sprzedawców oryginalnych perfum.
p.

1. Data: 2004-11-18 18:35:37

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:5b3d.0000028a.419ce574@newsgate.onet.pl,
ktoś podpisujący się Marzena chciał powiedzieć, że:
> [...]
> takie oryginalne perfumy na allegro? Sprzedający tam ludzie piszą ,że
> perfumy pochodzą ze zlikwidowanych sklepów lub z Niemiec itd.

Marzenko - poczytaj arciwum grupy alt.pl.allegro - niestety większość perfum
na Allegro (szczególnie w tak atrakcyjnych cenach) to podróbki... :(
W archiwum powinnaś też znaleźć posta od dziewczyny, która zajmowała się
swego rodzaju "weryfikacją" Sprzedających i na prośbę wysyłała listę
sprawdzonych Sprzedawców w tej kategorii - możesz poprosić ją o nią i
sprawdzić, czy u któregoś znajdziesz ineteresujące Cię perfumy...

--
Aneczka

1. Data: 2004-11-18 18:50:49

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki serdeczne za expresowe odpowiedzi :)

Teraz zabieram się za mój obrusik :)

Marzena

> błagam cie jak moze 100ml kosztowac 55 zł?
> wejdż na wizaz.pl i pposzukaj w archiwum ,dziewczyny polecały
> kilkudziesięciu sprzedawców oryginalnych perfum.
> p.

Nie mogę się dostać na kaan :( Pomóżcie proszę
za jeden uśmiech
[xxx]schemat do króliczka
(xxx) lanarte 34739 i lanarte 34740 - klucz
[XXX] Gdzie sprzedac?