OT: ozdoby jesienne

1. Data: 2003-10-05 09:22:48

Temat: OT: ozdoby jesienne
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Moja tesciowa gdzies to zobaczyla i ja to u nas zrobilam, a wlasciwie od
trzech lat kazdej jesieni robie. Miamowicie: do wazonu (moj byl
przezroczysty, wiec powkladalam ozdobne dynie i cukinie jeszcze do niego)
powkaladalam suche galetie, liscie, ususzone kwiaty, kolbe kukurydzy, itp
itd. Na lampki na choinke (te takie maluskie), na kazda zarowke zalozylam
kwiatki Meichunki Rozdetej (http://wiem.onet.pl/wiem/00fce9.html tu obrazek,
napewno kazdy to zna) i umiescilam te "Lampiony" w bukiecie. Wyglada super w
te coraz ciemniejsze i zimniejsze wieczory.
Aby te kwiatki-lampiony na zarowke zalozyc, trzeba ostroznie nozyczkami do
paznokci wyciac dziurke w miejscu gdzie wyrasta ogonek. Tak spreparowane
lampiony mozna przechowywac latami.

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-10-05 12:13:58

Temat: Re: OT: ozdoby jesienne
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Oct 2003 11:22:48 +0200, Monika Biermann <> wrote:

> [...]
> do
> paznokci wyciac dziurke w miejscu gdzie wyrasta ogonek. Tak spreparowane

Zdjecie, plz zdjecie!!!!!

:)
Pozdrowka cieple
drzewko

1. Data: 2003-10-05 12:53:30

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

.

> Zdjecie, plz zdjecie!!!!!
>
> :)
> Pozdrowka cieple
> drzewko

zrobie zaraz jak maz skonczy grac i zrobi sie troche ciemno (aby fefekt
zdjecia byl lepszy), bo w jego kompie jest wszystko aby podlaczyc aparat
fotograficzny.

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-10-05 13:18:45

Od: "Aska" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moniko !

BRAWO za pomysl i serdeczne dzieki ze zechcialas sie tym super wynalazkiem z
nami podzielic.

DZIEKUJEMY
Pozdrawiam
Aska