[OT] pl.test ???

1. Data: 2001-09-09 09:32:41

Temat: [OT] pl.test ???
Od: "Raf256" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ostatnio wszystkie posty ktore piszę na temat jacka wracają do mnie, tak
jakby byly wyslane na pl.test ???? dziwne....
moze jackowi cos do reszty odbilo i forwarduje posty na pl.test ???

Ponizej przykląd ktory znalazlem dzisiaj w skrzynce :

Pozdrowienia z Trzebnicy!

Twoj fascynujacy post z tematem

"Re: Serwis, Lista dyskusyjna na http://www.polscy-lekarze.net/ - zyczliwa
uwaga"

pokazal się na grupie pl.test dnia:

1810 Sep 9 CEST 2001.

(odpowiedzi na ten adres beda automatycznie usuwane)
Problemy/komentarze proszę wysylac do a...@t...net)

Jezeli nie chcialbys dostawac tej automatycznej odpowiedzi umiesc w
tekscie "ignore", "no reply" lub "olej to" (tak na przyszlosc) Oto pierwsze
20 linii twojego postu:

From: "Raf256" <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.test
Subject: Re: Serwis, Lista dyskusyjna na http://www.polscy-lekarze.net/ -
zyczliwa uwaga
Date: Sun, 9 Sep 2001 04:26:51 +0200

(troll)

Niech moc będzie z tobą!

2. Data: 2001-09-09 09:47:38

Temat: Re: [OT] pl.test ???
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3b9b379e$1@news.vogel.pl>, r...@g...pl says...
> [...]
> jakby byly wyslane na pl.test ???? dziwne....
> moze jackowi cos do reszty odbilo i forwarduje posty na pl.test ???

Jacek<>jacek
Jacek to pastor21
jacek to ja j...@w...pl

3. Data: 2001-09-09 10:49:41

Temat: Re: [OT]
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jacek<>jacek
> Jacek to pastor21
> jacek to ja j...@w...pl

Mowilem ci juz kilka razy zebys zmienil nicka i skonczyl z tym zamieszaniem.
Powiedziales dobra i nadal tego nie wykonales.
Nie chce zeby mnie ktos z toba mylil.
nie rozumiesz ?

4. Data: 2001-09-09 11:35:34

Od: "Horche Ramirez" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mowilem ci juz kilka razy zebys zmienil nicka i skonczyl z tym
zamieszaniem.
> Powiedziales dobra i nadal tego nie wykonales.
> [...]

pastor21- proponuje, zebys Ty zmienil nick'a - a najlepiej przestal w ogole
sie wypowiadac na grupie. Sledze grupe od jakiegos czasu i jacek faktycznie
ma cos do powiedzenia, a Tobie Jackowi (pastor21) tylko sie wydaje, ze masz
cos do powiedzenia... Wez gosciu na wstrzymanie i sie nie osmieszaj, bo to
jest zalosne...

5. Data: 2001-09-09 11:45:54

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Horche Ramirez napisał:

> Użytkownik "Jacek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zamieszaniem.
>
> pastor21- proponuje, zebys Ty zmienil nick'a - a najlepiej

Prosze nie pisac do mnie na grupe w sprawach osobistych.
Ja nie mowie horche ramirez zeby sobie skrocil uszy bo ma za dlugie.

(merytorycznie)
Napisalem do majego jacka, ze ludzie mnie z nim myla. Odpisal na privat ze ok,
ze zmieni nicka
"jacek".
Poniewaz nadal tego nie zrobil i pisze na usenet jako "jacek" co pod pewnymi
systemami
jest widoczne jak "Jacek"
to mu o tym przypomnialem.
I niech niech sie nie wtraca bo to nie jego sprawa.

Zgodnie z Usenet FAQ nalezy unikac takich samych nickow na usenecie.
A szczegolnie na jednej grupie dyskusyjnej.

Koniec. Kropka.
Prosba do jacka malego o zmiane nicka na inny odroznialny, np. dodajac litere
do imienia.

bez odpowiedzi
over

6. Data: 2001-09-09 11:54:59

Od: "Horche Ramirez" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ech widze Jacku, ze nie ma sie co wdawac z Toba w dyskusje, bo po prostu nie
nadajesz sie na partnera do dyskusji :( Faktycznie jedyna rada na takiego
osobnika jak Ty to zalozyc sobie filtr, moze jak to zrobia wszyscy to Ci sie
znudzi wypisawanie co Ci slina na jezyk przyniesie. Przy okazji wylacz tego
follow-up'a na grupe pl.test

Horche

7. Data: 2001-09-09 12:52:34

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>znudzi wypisawanie co Ci slina na jezyk przyniesie. Przy okazji wylacz tego
Co ty wymagasz od Ekspierda :-))))).
A ten FUT to jego stara zagrywka - dawniej robił alt.jacek.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

8. Data: 2001-09-09 12:56:58

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

jezeli cie interesuje polityka, piszesz o sociologii, to co robisz na medycynie ?

9. Data: 2001-09-09 13:27:49

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Sep 2001 11:32:41 +0200, "Raf256" <r...@g...pl> wrote:

> [...]
>jakby byly wyslane na pl.test ???? dziwne....
>moze jackowi cos do reszty odbilo i forwarduje posty na pl.test ???

Expertowi nie odbilo - tem model tak juz ma i juz.
Kiedy brakuje argumentow po chamsku spycha interlokutora na pl.test...
ot, taka mentalnosc internetowego dresa....

A w Trzebnicy od dawna jest jakis bot odsylajacy posty wyslane na
pl.test.

--
Franz M.

expert na pl.sci.medycyna:
A w ogole picie alkoholu juz jest niemodne i nieekologiczne.

10. Data: 2001-09-09 19:10:03

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uspokoiliście mnie bo myślałam że mi się komp popsuł. Też mi się tak zrobiło
:-(
Dominika

Materac przeciwodleżynowy
czy dalacin T mozna kupic w aptece bez recepty
recepty za granica
Help! Statut NZOZ
Wodniak jadra