OT/płyta indykcyjna

1. Data: 2002-06-06 06:51:14

Temat: OT/płyta indykcyjna
Od: Ewelina Mendak <e...@m...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo duży problem,
Jestem "szczęsliwą" posiadaczką płyty indukcyjnej ale żaden garnek nie
chce mi działac na niej tzn takie stare żeliwne są ok. Ale niestety albo
stety posiadam garnki ZEPTERA i to chol.. nie chce działac na płycie
indukcyjnej. Może się orientujecie czy co jest z płytą nie tak czy muszę
wymienić wszystkie garnki na jakąs inną stal.

P.S Jak sobie pomyslę ze garnki Z... mam wywalic do kubła to mnie strach
ogarania.

Z góry dzięki za wszelkie sugestie
Ewelina

1. Data: 2002-06-06 08:24:51

Temat: Re: OT/płyta indykcyjna
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymienić wszystkie garnki na jakąs inną stal.
>
> P.S Jak sobie pomyslę ze garnki Z... mam wywalic do kubła to mnie strach

musisz mieć garnki do płyty indukcyjnej. Masywne, stalowe dno lub inne
do tego celu się nadające. Coś widzę, że twoi krewni i znajomi wzbogacą
się o dobrą kolekcję garnków.

Waldek

1. Data: 2002-06-06 11:05:08

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Co to jest ta plyta indukcyjna?
Barbara

1. Data: 2002-06-06 12:39:04

Od: Ewelina Mendak <e...@m...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest to płyta, która działa jak magnes, tworzy pola indukcyjne jest
niby ekonomiczna szybko gotuje itp mało prądu.

Pozdrawiam

1. Data: 2002-06-06 12:48:59

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@u...fu-berlin.de...

> musisz mieć garnki do płyty indukcyjnej. Masywne, stalowe dno lub inne
> do tego celu się nadające. Coś widzę, że twoi krewni i znajomi
> [...]

A może płyta jest tańsza od garnków ? ;-)
pozdr.Alex

1. Data: 2002-06-06 13:05:48

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Ewelina Mendak" <e...@m...wroc.pl>

jest to płyta, która działa jak magnes, tworzy pola indukcyjne jest
niby ekonomiczna szybko gotuje itp mało prądu.
===========

Pojelam :-)
Ale co to za oszczednosc, skoro trzeba sie pozbyc energooszczednych i
porzadnych garow?
Pozdrowka :-)
barbara

1. Data: 2002-06-06 13:29:01

Od: Ewelina Mendak <e...@m...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj nie zapewniam Cię nie jest tańsza. Ale pocieszam się tym że garnki
zwykłe takie jeszcze żeliwne pasują do niej. No cóz podzielę się
garnkami z Zeptera z rodziną. A sama wybiorę się na polowanie
specjalnych garnków. Kiepski to był pomysł kupować to cudo indukcyjne
dotykowe itd..

1. Data: 2002-06-06 13:30:33

Od: Ewelina Mendak <e...@m...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pojelam :-)
> Ale co to za oszczednosc, skoro trzeba sie pozbyc energooszczednych i
> porzadnych garow?
> Pozdrowka :-)
> barbara
Jak to mówi się w Polsce mądry polak po szkodzie. Ha ha

Ewelina

1. Data: 2002-06-06 15:55:32

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Ewelina Mendak wrote:

> Jak to mówi się w Polsce mądry polak po szkodzie. Ha ha

płyta indukcyjna ma wady i zalety. Płyta zostaje zimna (no prawie) a energia
koncentruje się w garnku. Jest oszczędniejsza i ma szybki czas reakcji, coś
jak gaz. Postawisz i leci. Wadą jest duże promieniowanie elektromagnetyczne
(50Hz, przy regulowanych fazowo także wyżsye częstotliwości) no i to, że
nie wszystkie gary pasują. Ale są nawet szklane z wkładkami do płyt
indukcyjnych.

Waldek

1. Data: 2002-06-06 20:37:21

Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest to płyta, która działa jak magnes, tworzy pola indukcyjne jest

nie pola indukcyjne a prady indukcyjne ....

wedzonka na grilla
(P) Purpurowy torcik
zmielarka pod zlew
Co bym z tego zrobila /zrobil?