OT prośba do dziewczyn z Wrocławia.

1. Data: 2006-05-02 12:49:09

Temat: OT prośba do dziewczyn z Wrocławia.
Od: bella <b...@a...pl[usunto]> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przepraszam, że tu piszę ale zawsze można było na was liczyć Mam
nadzieję, że i tym razem ktoś mi pomoże.

Wczoraj moja córka była we Wrocławiu bić gitarowy rekord Guinesa. Rekord
został pobity a lista uczestników ma być opublikowana w czwratkowej
Gazecie Wyborczej natomiast fotoreportaż w piątkowym dodatku :Wieża
ciśnień" Mieszkam w Rzeszowie i nie mam jak w czwartek i piątek
przyjechać do Wrocławia.
Może któraś z grupowiczek zgodziłaby się kupić dla mnie gazete wyborczą
w czwartek i piatek i wysłac mi. Ja koszty przesyłki oraz gazet wyślę z
góry na konto bankowe.

Albo może ktoś podpowie mi jak inaczej zdobyć te 2 gazety?

Chciałabym, żeby córka miała pamiatkę.

Jeszcze raz przepraszam za OT i z góry dziekuję za pomoc.
--
pozdrawiam serdecznie b.
Jesli chcesz napisac do mnie usun [usunto] z mojego adresu

2. Data: 2006-05-02 14:28:48

Temat: Re: OT prośba do dziewczyn z Wrocławia.
Od: "Renata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bella" <b...@a...pl[usunto]> napisał w wiadomości
> [...]
> na konto bankowe.
>
> Albo może ktoś podpowie mi jak inaczej zdobyć te 2 gazety?

www.gazeta.pl tam wybierz miasto, czyli Wrocław i wybraną wiadomość, można
to potem zapisać na dysku, wydrukować itp. Ja jestem ze Szczecina i tak
wyszukiwałam interesujące mnie informacje z Głosu Szczecińskiego. Było tam
nawet więcej zdjęć niż w zwykłej gazecie . Spróbuj, może się uda ;-) Renata

3. Data: 2006-05-06 18:03:39

Temat: Re: OT prosba do dziewczyn z Wroclawia.
Od: "regi21" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Poradzilas sobie?
2 maja bylo zdjecie gitarzystów na 1 stronie, 4 maja lista
uczestników. Piatkowa bede miec w poniedzialek
Jesli nie zdobylas dotad, moge Ci wyslac
Regina

4. Data: 2006-05-08 06:50:19

Od: bella <b...@a...pl[usunto]> szukaj wiadomości tego autora

Renatko niestety nie ma tej listy nigdzie w internecie opublikowanej :(

Reginko serdecznie dziekuje za chec pomocy.

Zglosila sie do mnie jedna dziewczyna z Wroclawia, ktora kupila mi
gazetki. Za co serdecznie jej dziekuje:)

--
pozdrawiam serdecznie b.
Jesli chcesz napisac do mnie usun [usunto] z mojego adresu

Poszukuje schematu motylka na szydelko
paski recznie robione
róze z materialu
xxx ślub
Ananasy, koraliki... takie coś wymyśliłam :)))