OT - prośba do wrocławianek

1. Data: 2005-01-25 11:23:14

Temat: OT - prośba do wrocławianek
Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że moja prośba jest zupełnie poza tematem furum, ale nie mam do kogo się z
tym zwrócić. W Słowie Polskim Gazeta Wrocławska z dnia 11 stycznia ukazała się
wzmianka o napadzie na właścicielkę antykwariatu / początek tego znalazłam w
internecie, ale dalej trzeba mieć płatny abonament/. Bardzo proszę jeśli któraś
ma tą gazetę albo może ją zdobyć o przesłanie mi skanu na priva m...@w...pl.
Wiesia była chrzestną matką mojego syna, 30 grudnia składałyśmy sobie życzenia.
Do tej pory nie możemy się otrząsnąć. Pozostały zdjęcia i ciepłe wspomnienia.
Jeszcze raz bardzo proszę i pozdrawiam. Magdalena Łyszczarz.

1. Data: 2005-01-25 12:40:30

Temat: Re: OT - prośba do wrocławianek
Od: r...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Magdo,
nie mam niestety tej gazety ale w takich sytuacja gdy potrzebuje archiwalnych
artykułów ide do biblioteki Uniwersyteckiej i tam w czytelni czasopism
bieżących można znależć wszsytkie archiwalne numery gazet.
Ksero jest na miejscu wiec będzisz mogla sobie od razu skserowac.
Pozdrawiam Aga

1. Data: 2005-01-25 13:01:46

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bieżących można znależć wszsytkie archiwalne numery gazet.
> Ksero jest na miejscu wiec będzisz mogla sobie od razu skserowac.

To byłoby proste, ale ja mieszkam w Rzeszowie i dlatego własnie pozostaje mi
prosić wrocławianki. Magdalena.

1. Data: 2005-01-25 14:00:28

Od: "stynka pracuje" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wspomnienia.
> Jeszcze raz bardzo proszę i pozdrawiam. Magdalena Łyszczarz.

Wysłałam prośbę koleżance, która pracuje w Bibliotece Uniwersyteckiej. W
innym dziale co prawda, a ja nie wiem, czy czasopisma i książki są choćby w
tym samym budynku. Gdybym zapomniała dopisać to odezwij się do mnie na priva
i przypomnij.

Justyna

1. Data: 2005-01-26 06:22:41

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam bardzo serdecznie podziękować za skany, ale brak mi słów.
Pozdrawiam. Magdalena.

(druty) marynarka
(OT)Szczecin spotkanie?
xxx schemat szukam