[OT] przestrzegajmy jakis zasad, czytajmy FAQ

11. Data: 2007-04-04 18:38:40

Temat: Re: [OT] przestrzegajmy jakis zasad, czytajmy FAQ
Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie po bardzo długiej przerwie.

Pochłonęły mnie zajęcia domowe (opieka na dwójką małych dzieci nie jest
łatwa) i zawodowe. Na grupę przestałam zaglądać. Niedawno koleżanka mówiła
mi, że nawet jestem poszukiwana.

Seremity zgadzam się z Tobą w 100 %. Na grupie zapanował totalny chaos. To
głownie przez to przestałam tu zaglądać. W watkach/postach można się pogubić
i niestety większość jest typu mi też. Nie mam czasu przeglądać
kilkadziesiąt takich samych wątków :(

Nikt prawie nie stosuje się do FAG.

Zadziwiające jest to, że nikt nie zauważył, że post w którym napisałam, że
mam wzór na zestaw do herbaty pochodził z przed roku i tylko jedna osoba
wpadła na pomysł, żeby z prośbą napisać do mnie na priv. Wzorami zawsze
chętnie się dzieliłam i robie to nadal, ale wybaczcie odszukanie poprawnych
adresów w poszczególnych postach i przeklejanie ich zajmuje ogromnie dużo
czasu, a ja go po prostu nie mam.

Na koniec trochę prywaty , za co przepraszam :) Dziuniu sweterek dla
Córeczki śliczny :))
--
Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

12. Data: 2007-04-04 20:04:23

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poor little Elen. Zabawne, jak punkt widzenia zmienił ci się przez ten
rok. Myślałaś, że inni nie mają różnych życiowych spraw? Myślałaś, że
tobie maile nie giną i że to tylko do innych nie dochodzą? Tak łatwo
było ci powiedzieć, że przecież kontakt z webmasterem to żaden problem,
a sama nie znalazłaś minuty, żeby odpowiedzieć Ilonie na jej post kilka
miesięcy temu, o pisaniu do webmasterów nie wspominając. Gdybym cię nie
postawiła przed tablicą, pewnie teraz też by ci zabrakło czasu.
Wiem Elen, że dla ciebie świat jest mało skomplikowany i nieszczęścia
się zdarzają, ale wyłącznie tobie, a innym to już nie, i nie oczekuję
uprzejmości z twojej strony, bo nigdy jej nie było, ale skoro podjęłaś
się utrzymywania FAQ, to przynajmniej uczciwie odpowiadaj ludziom na
pytania w rozsądnym czasie, a nie po trzech miesiącach, jak to było w
tym przypadku, a jeśli nie stać cię nawet na to, to przynajmniej nie
obiecuj, że będzie tak wspaniale i skutecznie.
ciekawe, czy wyniesiesz z tego jakąś lekcję...

J.

13. Data: 2007-04-15 12:42:30

Od: "InterLady BeAta \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To moze jak Elen jest zbyt zajeta ktos inny dysponujacy wieksza ilościa
wolnego czasu zobowiązał by sie do rzetelniejszej opieki nad FAQ i
aktualizacją częstszą niż raz na rok,ewentualnie ktos posiadający "twarde"
zdolnosci negocjacyjne z wlascielem stronki na ktorej jest zawieszone FAQ
:-) ???
A tak a propos to oni sami bardzo napraszali sie o zawieszenie FAQ na ich
stronie (jak FAQ powstawalo) i sami sie do mnie zglosili, wiec nie rozumiem
czemu teraz sprawy przybrały odwrotny bieg,moze należałoby im to
przypomnieć.
Pozdrawiam
Beata

14. Data: 2007-04-15 15:49:43

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "InterLady BeAta (Pusia)" <i...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:evt6ii$dig$1@news.onet.pl...
> [...]
rozumiem
> czemu teraz sprawy przybrały odwrotny bieg,moze należałoby im to

Skoro to dla nich taka trudność - nie widzę sensu dalszej współpracy z
właścicielem stronki, który nie chce jej aktualizować. Proponuję zawieszenie
jej na innym serwisie, jest tyle darmowych możliwości, np. tu:
http://pl.rec.robotki.reczne.faq.w.interia.pl/ (wersja przykładowa).
Szkoda czasu, żeby się użerać, jest piękna pogoda a nici, druty, igły,
szydełka i czółenka czekają...

Pozdrawiam
AgaM

15. Data: 2007-04-15 17:59:15

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właścicielem stronki, który nie chce jej aktualizować. Proponuję zawieszenie
> jej na innym serwisie, jest tyle darmowych możliwości, np. tu:

Calkowicie popieram ten pomysl. Mozna by zalozyc gdzies na darmowym
serwerze strone zas login i haslo do niej przekazywalyby sobie osoby
opiekujace sie faq.
Jezeliby link do faq pojawial sie powiedzmy co miesiac na grupie (i
mysle, ze jakby tak bylo to nie byloby zle) to nawet zmiany serwera nie
bylyby nam straszne.

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)

[OT] wiemy, ze istnieje allegro! - wiec po co spamowac grupe?
Gdzie sznurek papierowy
Gdzie sznurek papierowy
wyprzedaje
szydełkowa spódnica