OT -rachunek sumienia

1. Data: 2002-04-25 05:38:26

Temat: OT -rachunek sumienia
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj przy okazji urodzin mojego dziecka naszlo mnie na rozmyslania i
doszlam do wniosku, ze musze zrobic cos, na co bardzo nie mam checi - musze
anulowac subskrypcje grup dyskusyjnych, nie mowie ze na zawsze, ale na jakis
czas musze.
Czytanie grup a szczegolnie naszej kuchni zabiera mi zbyt duzo czasu,
szczegolnie w pracy i za bardzo mnie w pracy rozprasza, przepisy z grupy sa
inspiracja do kuchennych eksperymentow i przez to zdecydowanie za duzo
przytylam...innego wyjscia niz anulowanie subskrypcji nie mam...

Bardzo, bardzo Was wszystkich lubie, mam nadzieje ze gdy za jakis czas wroce
to jeszcze ktos bedzie mnie pamietal...

Skrzynke pocztowa oczywiscie mam nadal, wiec gdyby ktos chcial skrobnac do
mnie slowko, to na priv zawsze jestem.

pozdrawiam was Wszystkich bardzo serdecznie i do zobaczenia, znaczy do
przeczytania za jakis czas.

Basia

1. Data: 2002-04-25 05:52:45

Temat: Re: OT -rachunek sumienia
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> [...]
> inspiracja do kuchennych eksperymentow i przez to zdecydowanie za duzo
> przytylam...innego wyjscia niz anulowanie subskrypcji nie mam...

Zartujesz sobie??????????????
Ty wiesz, jak sie pogorszy Twoja kuchnia, gdy przestaniesz czytac o tym,
co sie dzieje na grupie? Maz i dzieci tego Ci nie wybacza! ;-)
Miej ich na uwadze, przeciez rodziny nie musisz odchudzac...
A znajomi, ktorzy sie zachwycali Twoimi wypiekami rodem z Internetu...?
Przestaniesz im imponowac, nie bedziesz znala zadnych nowosci kulinarnych,
staniesz sie nieatrakcyjna do prowadzenia takich rozmow ;-)

Basiu, Ty to jeszcze kilka razy przemysl i wyciagnij WLASCIWE wnioski! ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-25 06:14:44

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baśka, nie wygłupiaj się! z innych grup się możesz wypisać, ale nie z
kuchni! możesz sobie najwyżej obiecać: no dobra, sprawdzam tylko co godzinę.

z nadzieją, że jak się bardziej obudzisz, to pomyślisz rozsądniej,

1. Data: 2002-04-25 06:47:14

Od: powietrze <w...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@p...onet.pl> mówi:

> musze
> anulowac subskrypcje grup dyskusyjnych, nie mowie ze na zawsze, ale
> na jakis czas musze.

Basia, wyśpij się, napij dobrej herbaty i nie rób tu scen :-)

--
powietrze mailto:w...@o...pl l i v e
e v i l

1. Data: 2002-04-25 15:17:44

Od: "deebooo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje ogloszenis na gorącą dziewczyne????

1. Data: 2002-04-25 17:01:35

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> musze anulowac subskrypcje grup dyskusyjnych, nie mowie ze na zawsze, >
> Czytanie grup a szczegolnie naszej kuchni zabiera mi zbyt duzo czasu,
za duzo przytylam...innego wyjscia niz anulowanie subskrypcji nie mam...

Chyba zartujesz????
Sprobuj sprawdzac skrzynke tylko dwa razy dziennie, a potrawy z grupy robic
jedynie na weekend, dopiero jak ci sie to nie uda to...
Ale o tym lepiej nie myslec...
NIE ROB NAM TEGO

Kalina

1. Data: 2002-04-25 17:59:43

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
musze
> anulowac subskrypcje grup dyskusyjnych, nie mowie ze na zawsze, ale na
ciach

> Basia

Basiu! Ty chyba jeszcze dzis nic nie jadlas bidulko.

powaznie zmartwiona Mechcia

Czekolada ale ...
Glodna Ewcia
Żeberka - proszę o wszystkie możliwe przepisy......
Kiedy ciasto nie jest ciastem???
Donosze