(OT) rany boskie!!

1. Data: 2005-08-26 12:28:26

Temat: (OT) rany boskie!!
Od: Hanna Deirdre K. <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rany kota Kobiety!!!

Ja nie dam rady! poprosze jakies 200 lat zycia jeszcze!

Nie bylo mnie tu jakis czas bo wakacje i bezrobotni jada w plener
zalapac sie na jakie pieniazki sezonowe. Na szczescie od 1 wrzesnia
ide do porzadnej normalnej i fajnej (chyba) ;-)) pracy!! HURA!!
No i znowu z doskoku przegladam to nasze forum kochane i placz mnie
ogarnia!

To ze meilo zmienilo nazwe na jaki lamacz jezyka xyzuszisz hehehe to
szybko zlapalam, nawet ku mej dumie, szybko sie sie SAMA polapalam JAK
zmienic haslo ktorego zapomniala bez logowania hehe choc dobrze ze
nikt nie zlyszal jak sklelam to pudlo!!
No ale wy tu mnie podajecie linki na jakie inne forum z obrazkami te,
chorubcia photo163 i ja juz nie moge, przegladam i przegladam i czas
mi leci i kurz osiada i pies steka pod drzwaimi. Miejcie litosc!!
Hihihihi
Nawet wywalilam z mojej partycji wszystki gry zeby miec miejsce na
sciaganie ( po kiego czorta mi piorunskie gry jak tu tyle
slicznosci!!!) i zrobilo mi sie z 1 Gb wolnego i szaleje korzystajac z
ostanich dni wolnosci domowej. Potem bedzie walka o pudlo wieczorami
po pracy hie hei i chyba ja jednak wygram bo TZ kochany wraca po 12-15
godzinach to tylko czasem ma chce spac!

A propo miejca na kompie! Dzieki za zimny kubel na ten gupi leb!!
Wlasnie wypalam backupy!! Jak tu czytalam ze jednej z was zjadlo 12 Gb
(DWANASCIE!!!!) O matko!! nie odzalowalabym tego czasu na sieci chyba
i zbieractwo by we mnie wielkim glosem plakalo! A przeciez nie mam
nawet 10% tego co kolezanka....

No to chyba by na tyle tego paplania o niczym... Jandulko zaraz sie do
ciebie zabiore za pisanie bo widze ze na priv mam jakia wiesc od
Ciebie....

Pozdrawiam Was wszystki goraco maniaczki wy moje!!!

Hanna Deirdre K.
poznan

MAIL deirdre6MALPKAwpKROPKApl

2. Data: 2005-08-26 12:41:22

Temat: Re: (OT) rany boskie!!
Od: "Wladyslawa" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestes sama z tym klopotem hihihi, jest nas tu duzo. Czas nie chce
stanac w miejscu , a tak by sie przydalo jak nie wiem co.
Wladzia- Kwidzyn
Uzytkownik "Hanna Deirdre K." <d...@w...pl> napisal w
wiadomosci news:NwgPQw9lHGwEv2nYeKa5qDGc0Twy@4ax.com...

3. Data: 2005-08-26 12:46:01

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (DWANASCIE!!!!) O matko!! nie odzalowalabym tego czasu na sieci chyba
> i zbieractwo by we mnie wielkim glosem plakalo! A przeciez nie mam

Niesmialo wspomne, ze udalo mi sie bez wiekszego problemu odtworzyc juz
ponad 1 GB (zakladki sie uchowaly na innej partycji, pomoglo takze
sciagniecie archiwum grupy z fitrem ustawionym pozytywnie na nieoceniona
Dorote R. i niemniej nieoceniona Pusie) i cale szczescie, ze poslalam w
kosmos wieksza partycje, bo jeszcze ze dwa- trzy tygodnie i znów bede
musiala jakiego formata odwalic, a zycia nie starczy mi nawet na zrobienie
1/10 tego co udaje mi sie zgromadzic, a nie sciagam "jak leci": zadnych
teleportów, getbotów i innych broni masowego razenia, starannie przebieram
pliczki do sciagania, bo lacze kiepsciutkie.

AgaM
http://agamelka.swistak.pl
http://artur2908.swistak.pl

4. Data: 2005-08-26 12:57:37

Od: Hanna Deirdre K. <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>teleportów, getbotów i innych broni masowego razenia, starannie przebieram
>pliczki do sciagania, bo lacze kiepsciutkie.

Och matko!!! przeciez to strata niepowetowana!! My tez mamy te 120 Gb
podzielone na partycji kilka i dzieki temu reinstalka robiona tylko na
systemie czyli na dysku C nie szkodzi nam za bardzo.

Chociaz, chociaz kiedys udalo sie TZ-towi przy reinstalce spieszyc i
klepnal co za duzo i oprocz C sformatowal D a na niej mial mase SWOICH
WLASNYCH zdjec. Boze co sie dzialo !!! i dobrze ze tego dnia on robil
reinstalke!! Mnie by chyba za to zabil! Nasciagal programow do
odzyskiwania pokasowanych danych i ze 2/3 zdjec odzyskal. Oczywiscie
te najlepsze sie nie udalo..... Zlosliwosc losu. i tak sie cieszyl z
tego co odzyskal...

Od tego czasu D swieci puskami bo sie go boimy...
hehehehe

a co to jest???
>sciagniecie archiwum grupy z fitrem ustawionym pozytywnie na nieoceniona
>Dorote R. i niemniej nieoceniona Pusie
magia do przesylu pliczkow w trymiga??? Ja tez tak chce!!

5. Data: 2005-08-26 20:08:40

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Haneczko pisz,proszę częściej,bo fajnie się "Ciebie czyta". Ada

6. Data: 2005-08-27 02:23:39

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanna Deirdre K." <d...@w...pl> napisal w
wiadomosci news:RRAPQ0l6LOD=ln=gyJEC6D6lXMR8@4ax.com...

> Och matko!!! przeciez to strata niepowetowana!! My tez mamy te 120 Gb
> podzielone na partycji kilka i dzieki temu reinstalka robiona tylko na
> systemie czyli na dysku C nie szkodzi nam za bardzo.

Do czasu... do czasu... ;-))))

> Chociaz, chociaz kiedys udalo sie TZ-towi przy reinstalce spieszyc i
> klepnal co za duzo i oprocz C sformatowal D

Moje wzorki byly na E. Format mial byc na C i D. I byl. Ale nie wiedziec
czemu próba insatacji windy wylaczyla nas z obiegu na dwa dni i jedyna
mozliwosc to bylo poswiecic jeszcze jeden dysk. No tom poswiecila...

> Nasciagal programow do
> odzyskiwania pokasowanych danych i ze 2/3 zdjec odzyskal.

Powiedzialam, zeby mój nie tracil czasu i przystapilam do ulubionego
chomikowania od nowa. Czasem mysle, ze chomikowanie jest w naszej grupie
celem samym w sobie, bo nawet przegladanie zawartosci wlasnych zbiorów
zabiera wiecej czasu niz poszukanie nowej inspiracji w sieci lub "na
grupie".

> a co to jest???
> magia do przesylu pliczkow w trymiga??? Ja tez tak chce!!

Eeee, az taki luksus to niiii. Po prostu po formacie musialam zainstalowac
od nowa Eternet Eksplodera, a ze folder plików tegoz polecial w kosmos wraz
z moimi wzorkami, tom musiala od nowa pl.rec.robotki ssac, ale przed ssaniem
ustawilam, zeby wszystko sie od razu zaznaczalo jako przeczytane, tylko
posty Doroty i Pusi jako nieprzeczytane i obserwowane. Pózniej juz tylko
kliknac w sortowanie, zeby obserwowane byly na górze listy i podazac za
linkami z postów kolejno.

--
AgaM, 1,2 GB archiwum wzorków

7. Data: 2005-09-07 08:16:28

Od: Hanna Deirdre K. <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Haneczko pisz,proszę częściej,bo fajnie się "Ciebie czyta". Ada

hehehehehe
pewnie dlatego ze ja za duzo naraz chce powiedziec i wpadam w slowotok
pisany....

znowu kurcgalopkiem wrocilam z koni, boze czemu sie rozszarpac nie
mozna i skserowac na kilka sztuk - jedna jezdzi sobie tam po waleckich
lasach, druga drutuje i igielkuje przy kominku a trzecia biega do
roboty... Tak wiem, wiem, bedzie taki problem jak w filmiku "mezowie i
zona" - jak nic zaczelabym byc zazdrosna o wlasne kontakty z wlasnym
chlopem, hie hie hie

no i mam znowu od pioruna przejrzenia postow od 27 sierpnia - a juz
myslalam ze dalam Agentowi rade i znowu mnie zasypalo!!!

to lepiej zabieram sie za czytanie!!! Bo i na to czasu mi zbraknie!

pozdrawiam
Hanna Deirdre K.
poznan

MAIL deirdre6MALPKAwpKROPKApl