dostełem wezwanie

1. Data: 2002-02-27 12:15:15

Temat: dostełem wezwanie
Od: "ja" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem dziś wezwanie na sprawę rozwodową... Czego się spodziewać na
pierwszej sprawie...? Proszę o poradę...
M.

2. Data: 2002-02-27 12:35:26

Temat: Re: dostełem wezwanie
Od: "Edycia" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwsza sprawa jest pojednawcza - sedzina zada obu stronom pytanie, czy
podtrzymuja chce rozwiedzenia sie i dlaczego.
Schody zaczna sie pozniej. :)

Edycia

3. Data: 2002-02-27 15:39:57

Od: "sh'eenaz" <m...@a...bydg.pdi.net_NO_SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edycia" <e...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Pierwsza sprawa jest pojednawcza - sedzina zada obu stronom pytanie, czy

Sedzina? Zawsze jest sedzina? czy czasem tez sedzia?

-m

4. Data: 2002-02-27 15:43:51

Od: "Edycia" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sh'eenaz"

> Sedzina? Zawsze jest sedzina? czy czasem tez sedzia?

Mam wrazenie, ze zawsze jest sedzina. Sedziow u nas jak na lekarstwo.
Ale to moje wrazenie, nie poparte na szczescie zbyt dlugim doswiadczeniem.

Edycia

5. Data: 2002-02-27 16:43:31

Temat: OT sedzia, bylo dostełem wezwanie
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wrazenie, ze zawsze jest sedzina. Sedziow u nas jak na lekarstwo.
> Ale to moje wrazenie, nie poparte na szczescie zbyt dlugim doswiadczeniem.

Ja zas wiem napewno, ze zawsze jest sedzia, bez wzgledu na plec :-)).
Sedzina to zona sedziego i nijak ma sie do orzekania w kwestiach prawnych
:-)).

Pozdr.
Adiola

6. Data: 2002-02-27 18:00:01

Temat: Re: OT sedzia, bylo dostełem wezwanie
Od: "Edycia" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zas wiem napewno, ze zawsze jest sedzia, bez wzgledu na plec :-)).
> Sedzina to zona sedziego i nijak ma sie do orzekania w kwestiach prawnych

Ups, to sprawe rozsądziles. :)

Edycia

7. Data: 2002-02-27 21:09:58

Od: " Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja zas wiem napewno, ze zawsze jest sedzia, bez wzgledu na plec :-)).
> Sedzina to zona sedziego i nijak ma sie do orzekania w kwestiach prawnych

Na pewno jest tak jak podaje Slownik jezyka polskiego PWN : "sedzina"
pot/ocznie/ kobieta sedzia, przestarz/ale/ zona sedziego.

8. Data: 2002-02-27 21:39:34

Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz zaraz... ta pani, o ktorej piszesz to chyba sędziowa :-P
Ale moge sie mylic :-)

A.

9. Data: 2002-02-27 22:01:03

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra napisała;
> Na pewno jest tak jak podaje Slownik jezyka polskiego PWN : "sedzina"
> pot/ocznie/ kobieta sedzia, przestarz/ale/ zona sedziego.

Tak jest. I nie tylko słownik, ale wszelkie media też tak podają.

Pozdrawiam
Sylwia

10. Data: 2002-02-27 22:10:02

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Aleksandra" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Na pewno jest tak jak podaje Slownik jezyka polskiego PWN :
"sedzina"
> pot/ocznie/ kobieta sedzia, przestarz/ale/ zona sedziego.

Potocznie tak, prawidlowo sedzia , nawiasem mowiac, powiedz do sedzi kobiety
"sedzina" , a ona poczuje sie jak zona sedziego i problem ;-))))).
Potocznie niektorzy mowia tez swetr, wlanczam i mannej, ale czy to jest
prawidlowo, to kazdy Polak wiedziec powinien ;-))).

Adiola

Aukcja na rzecz bezdomnych zwierzat.
stronki z panienkami w necie
Rozdzielność majątkowa w "normalnym" małżeństwie
Dyskusja z przyjacielem o małżeństwie
Pieniądze na ślubie