[OT] segregator

1. Data: 2005-06-01 08:28:36

Temat: [OT] segregator
Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie :)
Mam prosbę do Was. W sumie OT, ale nie tak do końca, bo troszke o robótki
zahacza :)
Może znacie jakiś dobry sklep internetowy z artykułami biurowymi albo
szkolnymi? Chodzi mi konkretnie o segregatory A5 i tu uwaga... z czterema
kółeczkami. Szukałam po Olsztynie i w sklepach interentowych, ale nic nei
mogę znaleźć. W sklepach naziemnych wszyscy mówią, że kiedyś bywały, ale
teraz raczej nie ma.
A potrzebne mi toto do wpięcia koszulek, w których posegregowałam sobie
mulinki :) ...więc doszliśmy i do robótek. Chcę z czterema kółeczkami, bo
będą się lepiej trzymać i myślę, że nie bedą się "obwieszać" i wystawać
dołem z segregatorka.
Wiem, ze znacie sie na wszystkim i umiecie poradzić w każdej sprawie :)
Liczę na Waszą pomoc, bo wiem ze zawsze można na nia liczyć :)
Pozdrawiam
Ola

PS.
Moje koszulki na muliny można zobaczyc tutaj:
http://kroowka.webpark.pl//f_koszulki.htm

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

2. Data: 2005-06-02 08:00:49

Temat: Re: [OT] segregator
Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może znacie jakiś dobry sklep internetowy z artykułami biurowymi albo
> szkolnymi? Chodzi mi konkretnie o segregatory A5 i tu uwaga... z czterema
> kółeczkami. Szukałam po Olsztynie i w sklepach interentowych, ale nic nei

Dziękuję baaaaardzo Monice :) już złożyłam zamówienie :)
Pozdrawiam serdecznie
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

3. Data: 2005-06-02 19:48:45

Od: "Alza" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koszulki są fantastyczne, ale czy nie wygodniej byłoby użyć segregatorów na
wizytówki? Koszulki są podzielone, a segregatory mają cztery kółeczka.

Pozdrawiam serdecznie
Ala

4. Data: 2005-06-03 07:56:20

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alza" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Koszulki są fantastyczne, ale czy nie wygodniej byłoby użyć segregatorów
> na wizytówki? Koszulki są podzielone, a segregatory mają cztery kółeczka.

Hmmmm, w sumie nie pomyślałam o takich. Mogą też byc fajne. Tylko kieszonki
w nich chyba nie są takie długie, zeby mulina bogła być nie zagieta?
Dzięki za podpowiedzi :)

..a sklep internetowy juz potwierdził zamówienie i w ciągu 3 dni ma przysłać
:)))))))))
Pozdrawiam serdecznie

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

5. Data: 2005-06-03 08:08:32

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> ..a sklep internetowy juz potwierdził zamówienie i w ciągu 3 dni ma
> przysłać :)))))))))
> Pozdrawiam serdecznie

A możesz dać namiar na ten sklep?

Kasia

6. Data: 2005-06-03 10:35:41

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A możesz dać namiar na ten sklep?

Proszę :)
sklep: http://www.abis.pl

link bezpośrednio do segregatorów A5 z czterema ringami.
http://zakupy.interia.pl/frameshop.html?cs=deedfbaca
4229fdf5bb3fa3955a68de5&link=http%3A%2F%2Fwww.abis.p
l%2Ftowar.php%3Fkod1%3D41153%26s%3Din

, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..) ^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

7. Data: 2005-06-03 10:59:43

Od: "Alza" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz rację. W koszulkach na wizytówki mulina musi być zgięta.

Pozdrawiam serdecznie

8. Data: 2005-06-03 11:18:29

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę :)
> sklep: http://www.abis.pl

Dzięki :)

pozdrawiam
Kasia

9. Data: 2005-06-05 11:09:59

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam podobnie,z tym ze mulinki sa w poziomie a nie w pionie.Wklady do
segregatorow kupowalam w sklepie fotograficznym,koszulki sa nieco
sztywniejsze i juz "przeszyte"-podzielone na przegrodki bo ich pierwotnym
przeznaczeniem sa pociete tasmy filmowe.Sa nieco drozsze od zwyklych
koszulek ,no ale odpada przeszywanie
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

poszukuję wzorów motyli