OT - sorry ale to wazne!!!

1. Data: 2003-02-24 12:20:39

Temat: OT - sorry ale to wazne!!!
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky

2. Data: 2003-02-24 12:37:29

Temat: Re: OT - sorry ale to wazne!!!
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky pisze w news:b3d2mm$rdu$1@nemesis.news.tpi.pl

Nie nabierajcie się przypadkiem. ża każdą minutę, jaką wydzwonimy
(my, którzy się nabierzemy),
ten ktoś ma doładowane konto w komórce. :/
Ten mail krąży w necie już od dawna...

--
Pozdrowieństwa,
Scally

3. Data: 2003-02-25 22:46:28

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dnia pewnego na wiadomość, Scalamanca napisał(a):
> [...]
>
> Nie nabierajcie się przypadkiem. ża każdą minutę, jaką wydzwonimy
> (my, którzy się nabierzemy),
> ten ktoś ma doładowane konto w komórce. :/

Tak dostaje 10 gr za kazda minute polaczena z poza sieci

--
Pozdrawiam Sławek
s...@r...mm.pl

4. Data: 2003-02-26 06:22:33

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek pisze w news:3E5BF244.4040809@rzeszow.mm.pl

> Tak dostaje 10 gr za kazda minute polaczena z poza sieci

Ten akurat numer podobno nie istnieje, a mądrzy ludzi mówią, że
to rodzaj wirusa mający na celu zwiększyć ruch w sieci. :/

5. Data: 2003-02-26 07:04:57

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W środę, 26 lutego 2003 07:22:33 Scalamanca napisał/a

> Sławek pisze w news:3E5BF244.4040809@rzeszow.mm.pl

> Ten akurat numer podobno nie istnieje, a mądrzy ludzi mówią, że
> to rodzaj wirusa mający na celu zwiększyć ruch w sieci. :/

Oczywiscie, ze tak.

Jest to rowniez metoda zbierania adresow przez spamerow - wiedza dzieki
temu ktore adresy sa dzialajacymi, poprawnymi adresami, gdyz bardzo wielu
internautow uzywajacych outlooka nie pofatyguje sie aby usunac adresy osob,
do ktorych ten mail zostal wyslany z tresci listu.

Krazenie takich informacji po sieci jest dowodem na niezwykle daleko
posunieta bezmyslnosc uzytkownikow internetu. Swego czasu najwiecej bylo
informacji o "strasznych wirusach" - ostatnio jakos znikly, za to pojawilo
sie to, co powyzej. Po drodze mielismy serie maili o rozdawanych za darmo
telefonach Nokia.

Z krwia, to jest tak, ze jesli cos jest potrzebne NATYCHMIAST, to na
przyklad warto byloby zaznaczyc DATE maila, nawet z godzina. Ale tego nie
ma. Odrobina wyobrazni wystarczy, by wiedziec, ze jak sie cos puszcza w
siec, to moze to krazyc miesiacami, i jesli cos takiego byloby naprawde
potrzebne NATYCHMIAST to data bylaby podana.

Krwi NIE ODDAJE sie numerowi telefonu komorkowego. Krew oddaje sie do
szpitala, a wlasciwie do stacji krwiodawstwa. Taka informacja, gdyby byla
puszczona w siec zawierala by namiary na stacje krwiodawstwa, zapewne z
adresem, gdyz w takiej sytuacji bardzo wazne jest rowniez to, gdzie ktos
mieszka - jesli krew jest potrzebna natychmiast w UStrzykach Dolnych, to
trudno oczekiwac, ze da ja ktos ze Szczecina. OCZYWISTYM jest, ze podanie
telefonu komorkowego to czysta zlosliwosc, proba spowodowania klopotow
komus, kto ten numer posiada. Ale i to mozna sprawdzic - przed wyslaniem
wystarczy ZADZWONIC wlasnie na podany numer i SPRAWDZIC slana dalej
informacje. Tyle, ze sie czlowiekowi nie chce. Nie chce, bo najprosciej
jest kliknac "Przeslij dalej" i wiecej o tym nie myslec, odnotowawszy
jednak gdzies, ze sie "WYKONALO DOBRY UCZYNEK". No wiec jak widac latwo
jest wykonac dobry uczynek... Szkoda, ze glupi, i wcale nie dobry.

Ciekawe jest jednak, ze wokol takich hoaxow pojawiaja sie dodatkowe
legendy. Teraz zaczyna krazyc informacja jakoby wlasnie mozna bylo sobie w
ten sposob doladowywac POPa. Oczywiscie jest to nieprawda, ale wokol
jednego klamstwa pojawia sie nowe klamstwo - ciekawe, kiedy wokol tego
drugiego pojawia sie nastepne...
Adam Pietrasiewicz

---
Ten list został wysłany przy użyciu Gołąbka http://www.amsoft.com.pl/golabek