[OT] stara plama z rdzy

1. Data: 2005-12-02 20:48:54

Temat: [OT] stara plama z rdzy
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy!
Mam śliczną sukienkę dla maluszka. Niestety z plamą z rdzy.
Czy jest jakiś sposób żeby ją usunąć? Próbowałam cytryny, odplamiacza,
vanisha i nic. Jak była tak jest :(

Dziunia

2. Data: 2005-12-02 21:00:04

Temat: Re: [OT] stara plama z rdzy
Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj Cilitem ( kamień i rdza). Najpierw na kawałeczku gdzieś na
podłożeniu sprawdź czy nie odbarwia tkaniny. Ola

3. Data: 2005-12-02 21:42:33

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj Cilitem ( kamień i rdza). Najpierw na kawałeczku gdzieś na
> podłożeniu sprawdź czy nie odbarwia tkaniny. Ola

Niestety, już próbowałam. Nic z tego nie wyszło.

Dzi.

4. Data: 2005-12-02 22:02:09

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

to pewnie nie jest plama z rdzy

5. Data: 2005-12-02 22:12:45

Od: "Inga" <i...@u...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cilitem tego nie robcie! Ja probowalam i zostawil mi tylko zolte plamy nie
do usuniecia :(( i to na bialej tkaninie, wiec odbarwic nie bylo czego.
Sprobuj kupic w markecie odplamiacz Stain Devils - Dr. Beckmann'a w malej
zielonej, plastikowej buteleczce. Sa to odplamiacze do kazdego rodzaju plam
i moim zdaniem, sa swietne!!! Jednak o wiele prosciej jest usunac swieza
plame niz wczesniej zaprana, wiec nie gwarantuje ze i to pomoze, niestety,
ale warto sprobowac.
pozdrawiam,
Inga

6. Data: 2005-12-02 22:18:03

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jest to plama z rdzy to zejdzie najpewniej kwasem szczawiowym.
Próbowalam kiedyś odplamiać takie niezmywalne , stare plamy i z rdzy
najlepiej własnie kwasem szczawiowym, jest on w postaci kryształków które
trzeba zwilżyć wodą i taką papkę nałożyć na plamę, po parunastu minutach
spłukać
Pozdrawiam i życzę skucesów w odplamianiu
Hania chemiczka

Użytkownik "Alex" <l...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> to pewnie nie jest plama z rdzy

Sklep z tkaninami - uwga!
xxx krecik
Podziękowania dla Pusi
Swiąteczna gwiazda z papieru
"Moje nowe hobby"+"ozdabianie ceramiki"-WARTO???