OT strona z wzorami potrzebuję pomocy :)

1. Data: 2008-12-01 18:52:53

Temat: OT strona z wzorami potrzebuję pomocy :)
Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pomóżcie moi drodzy proszę rozszyfrować mi jak się można zarejestrować na tą
stronkę http://www.chszx.com/forum-21-1.html i jak można z niej korzystać?
Szukałam, być może niezbyt dokładnie, ale nie znalazłam nigdzie jak to zrobić.
Za wszelaką pomoc dziękuję. Pozdrawiam Aśka

2. Data: 2008-12-02 00:01:26

Temat: Re: OT strona z wzorami potrzebuję pomocy :)
Od: "alicja As" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kliknij na napis English to z pewnością Ci pomoże. Jeśli nie to ja prbawała
bym na Twoim miejscu podobnie jak na stronkę bbs hi-joy.Gdzieś Pusia
umieszczała instrukcję co i jak
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Daj znać czy się udało :)

3. Data: 2008-12-02 06:31:44

Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za pomoc, faktycznie nieco podobnie, ale nie udało mi się ponieważ
potrzebuję jakiś kod zaproszenia a to zapewne musiałabym dostać od kogoś :). No
trudno na razie daję sobie w takim razie spokój. Pozdrawiam

4. Data: 2008-12-03 11:59:44

Od: AnKaRa <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Gru, 07:31, "ryba50" <r...@o...pl> wrote:
> Dzięki za pomoc, faktycznie nieco podobnie, ale nie udało mi się ponieważ
> potrzebuję jakiś kod zaproszenia a to zapewne musiałabym dostać od kogoś :). No
> trudno na razie daję sobie w takim razie spokój. Pozdrawiam

Nie poddawaj się. Spróbuj przez ten link:
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=zh-CN
&u=http://www.chszx.com/&prev=/search%3Fq%3Dsite:www
.chszx.com%26hl%3Den%26newwindow%3D1

Po 10 sekundach pokażą się dwa guziki, naciśnij prawy. A potem znowu
wybierz "English" w prawym górnym rogu.

[OT] Świąteczne spotkanie w Krakowie
prosba - nici cod 6020, 6052
xxx igly i kanwa