borze narodzenie

41. Data: 2006-11-11 12:32:08

Temat: Re: OT światecznie
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja na geografii walnelam ze uprawiana jest trzoda cukrowa i trzcina
> chlewna,pan z geografii sie zanosil ;)
> kasias
W Bałtyku pływaja fladry, dorsze i filety

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

42. Data: 2006-11-24 21:34:17

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Głuszek napisał(a):
> W Bałtyku pływaja fladry, dorsze i filety

Z katechetycznego ogrodka:
Namarszczenie chorych, znalezienie Pana Jezusa w jaskini, chrzcij ojca
swego i matke swoja, Trojca Swieta = Pan Jezus, Matka Boska i pani
katechetka - autentyki :-))

Grazyna

[szyd]mam i ja spódnice Victoria's Secret :)
[druty] moje rekawki
piekne dzrzewko, tylko jak je zrobic?
hehe zapomnialam o linku
swietne pomysly na czapeczki dla dzieci