[OT] szukam bardzo miękkiej włóczki na szal szydełkowy

1. Data: 2004-11-29 16:51:23

Temat: [OT] szukam bardzo miękkiej włóczki na szal szydełkowy
Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znowu po prośbie..:-) Poszukuję na prawdę mięciutkiej włóczki, takiej, zeby
szydełkowy wzór nie był "zbity". W Niteczce znalazłam miękką włóczkę Carmen
(pomponiki) ale polecana jest na seterki,...i zapewnie drutowe a nie szydełkowe.

Ola/W-wa

1. Data: 2004-11-29 18:07:39

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Carmen
> (pomponiki) ale polecana jest na seterki,...i zapewnie drutowe a nie

Z moich doświadczeń wynika że bardzo istotny jest splot jakim robisz. Jak
robisz jednolity to półsłupki są fajne bo nie zbijają ci włóczki nawet jak
jest gruba, jeżeli robisz rozetki to najlepsze są cienkie włóczki, śliskie.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-11-29 19:22:09

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja robię szaliki z tureckiej włóczki VANESSA FILATTI.Niestety w Niteczce
jeszcze nie mają tej włóczki :( Jest to jesienna nowość.

Na szalik 160cm + 15cm (z każdej strony)frędzle i szerokość 60cm wyszły mi 3
motki (koszt 30zł za całość)

Szal jest naprawdę mięciutki i bardzo ciepły.Robiłam dość grubym szydełkiem i
ze słupków (tzn.słupek ,1 o.łańcuszka,słupek ,1 o.łańcuszka...
W następnym rzędzie w miejsce oczka łańcuszka robiłam słupek i znowu
1 o.łańcuszka itd.)

Szalik jest w moim albumie :)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=58063

Marzena

1. Data: 2004-11-29 20:41:47

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze słupków (tzn.słupek ,1 o.łańcuszka,słupek ,1 o.łańcuszka...
> W następnym rzędzie w  miejsce oczka łańcuszka robiłam słupek i znowu

Widziałam, widziałam!!!!Brawo!
Ładny melanż...tylko gdzie to kupić? Muszę popatrzeć w pasmanteriach.

Ola

1. Data: 2004-11-30 07:41:29

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zeby
> Carmen
> szydełkowe

Ja nie polecam włóczki Carmen, choc jest bardzo miła i miękka, robiłam z
niej sweter, który po tygodniu noszenia estetycznie już nie nadawal się do
użytku. Sam sweter się niemiłosiernie wyciągnął, powyciagały (pozaciągały)
się też pojedyncze nitki. Z bólem serca zaczęłam ten sweter pruc jednak i tu
fatum nie nie opuściło i ostatecznie zostałam z kawałkiem wyciągniętego
swetra i dwoma pasmami włóczki.

Szczegółowo swoje perypetie z Carmen opisywałam na forum robótek na drutach
na gazecie.

Kasia

[SZYDEŁKO] Pomóżcie, serwetka jest "za duża"!
kalendarz, z czego pojemniczki?
[frywolitki] Skrecajaca sie nitka
ANNA
kapelusik na szydełku