OT - szukam osób do badań

1. Data: 2009-01-21 10:37:39

Temat: OT - szukam osób do badań
Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisalam na 'dzieci', wiec i tu napisze. :-)
Kochani! Pisze prace mag. i musze przebadac testami spora ilosc osob. Bardzo
prosze w zwiazku z tym o pomoc!
Praca jest o tym, jak radzimy sobie z godzeniem (a raczej czesto z nie
godzeniem ;-)) rol rodzinnych i zawodowych oraz jakie sa uwarunkowania i
konsekwencje doswiadczanego konfliktu rol. Chodzi o wypelnienie kilku
kwestionariuszy z nieskomplikowanymi pytaniami, ktore dotycza pracy (emocji
z nia zwiazanych oraz zadowolenia z niej), przekonan nt. roli kobiety i
mezczyzny oraz obowiazkow domowo-rodzinnych.
Brzmi to moze nieco skomplikowanie, ale nie jest. :-)
Chodzi mi o pracujacych rodzicow, ktorych partnerzy takze pracuja.
Niestety, nie mam wersji elektronicznej testow, wiec chetnym wysle je poczta
z koperta zwrotna. Prosze o kontakt mailowy - adres trzeba "poprawic"!
Wielkie dzieki!!
Iwona

2. Data: 2009-01-21 10:39:33

Temat: Re: OT - szukam osób do badań
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Niestety, nie mam wersji elektronicznej testow, wiec chetnym wysle je
> poczta
> z koperta zwrotna.

a dlaczego nie wklepiesz tego w komputer? Tobie i wypełniaczom byłoby
łatwiej i szybciej, niż z tym ganianiem na pocztę.
--
Basia, pomogłabym, jakby było przez @

3. Data: 2009-01-21 12:16:25

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.01.2009, o godzinie 11.37.39, na pl.soc.dzieci.starsze,
Marchewka napisał(a):

> Chodzi mi o pracujacych rodzicow, ktorych partnerzy takze pracuja.
> Niestety, nie mam wersji elektronicznej testow, wiec chetnym wysle je poczta
> z koperta zwrotna.

Zeskanować i wysłać mailem a potem czekać na zwrotki bez znaczków. :)
Zeskanować i zOCRować i czekać na maile... Nie da się?

*Habeck*
- Schutzbach

4. Data: 2009-01-21 13:39:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1p90gwip9b8pj.dlg@habeck.pl...

> Zeskanować i wysłać mailem a potem czekać na zwrotki bez znaczków. :)
> Zeskanować i zOCRować i czekać na maile... Nie da się?

Wolałabym, jak już, ten drugi wariant. Bo samej to mi się nie chce
OCRować...

Qra, i bez tego mam co robić

5. Data: 2009-01-21 13:40:27

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1p90gwip9b8pj.dlg@habeck.pl...
> Zeskanować i zOCRować i czekać na maile... Nie da się?

Nie wiem, czy sie da, bo nie mam pojecia, o czym do mnie rozmawiasz. Ale
chetnie sie dowiem. :-) Serio.
Iwona

6. Data: 2009-01-21 14:18:48

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.01.2009, o godzinie 14.40.27, na pl.soc.dzieci.starsze,
Marchewka napisał(a):

> Nie wiem, czy sie da, bo nie mam pojecia, o czym do mnie rozmawiasz. Ale
> chetnie sie dowiem. :-) Serio.

Skanujesz i przepuszczasz przez program do rozpoznawania pisma.
Przerabia druk na format elektroniczny. W googlach nic o tym nie ma?
Ogólnie rzecz biorąc przy dobrej jakości skanach, bez skomplikowanych
tabel to 99% tekstu są w stanie prawidłowo przerobić.

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2009-01-21 14:30:43

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b191rquntf3c$.dlg@habeck.pl...

> [...]
> Ogólnie rzecz biorąc przy dobrej jakości skanach, bez skomplikowanych
> tabel to 99% tekstu są w stanie prawidłowo przerobić.

Jeszcze to, co skanujesz musi być dobrej jakości, bo ja już cuda po wypluciu
przez OCR widywałam ;-)

Agnieszka

8. Data: 2009-01-21 14:40:15

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Skanujesz i przepuszczasz przez program do rozpoznawania pisma.
> Przerabia druk na format elektroniczny. W googlach nic o tym nie ma?

Pewnie jest. Nie szukalam. Na razie dawalam sobie rade w postaci papierowej,
ale znajomi mi sie nadajacy do badania koncza. :-)
Iwona

9. Data: 2009-01-21 14:41:55

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.01.2009, o godzinie 15.30.43, na pl.soc.dzieci.starsze,
Agnieszka napisał(a):

> Jeszcze to, co skanujesz musi być dobrej jakości, bo ja już cuda po wypluciu
> przez OCR widywałam ;-)

Pisząc "skany" mam na myśli materiał źródłowy i proces skanowania a nie
wynik samego procesu skanowania.

*Habeck*
- Schutzbach

10. Data: 2009-01-21 14:42:37

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.01.2009, o godzinie 15.40.15, na pl.soc.dzieci.starsze,
Marchewka napisał(a):

> Pewnie jest. Nie szukalam. Na razie dawalam sobie rade w postaci papierowej,
> ale znajomi mi sie nadajacy do badania koncza. :-)

Zeskanuj i wyślij mailem. Przynajmniej nie będzie psychicznego nacisku
na odsyłanie jak pytania się nie spodobają. :)

*Habeck*
- Schutzbach

Kraków - 2 Zaproszenia: dla mężczyzn (nie tylko ojców) oraz dla małżeństw.
Restauracja przyjazna dzieciom-Poznan
No, rodzice przedszkolaków...
Strój karnawałowy
Zabrali jej syna, bo ma objawienia