[OT] szydełkowe czapeczki

1. Data: 2009-03-19 13:50:32

Temat: [OT] szydełkowe czapeczki
Od: "Monika ze Świdnika" <M...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

Poczułam już wiosnę a wy?
Z tej okazji zrobiłam kilka czapeczek szydełkowych,
mi najbardziej do gustu przypadł kapelusik...
będę wdzięczna za wszystkie opinie...

Zapraszam http://monia-prace.bloog.pl/

pozdrowienia
Monika ze Świdnika (zasypanego śniegiem niestety...)

2. Data: 2009-03-20 05:44:57

Temat: Re: [OT] szyde�kowe czapeczki
Od: grania <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobają mi się prace, a najbardziej roześmiany chłopczyk.
Pytanie o kapelusik czy kształt sam się trzyma czy jest gumka?

3. Data: 2009-03-20 09:51:13

Temat: Re: [OT] szydełkowe czapeczki
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Monika ze Świdnika*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było
słychać (C Pippi):

> Poczułam już wiosnę a wy?

Nie bardzo... dłubię dalej zimową kamizelkę ;)
Roboczo nazwana została "do 5 razy sztuka" ;) cztery razy już ją prułam...
za piątym poleci do kosza :-(

> Z tej okazji zrobiłam kilka czapeczek szydełkowych,
> mi najbardziej do gustu przypadł kapelusik...
> będę wdzięczna za wszystkie opinie...
>
> Zapraszam http://monia-prace.bloog.pl/

Śliczne :)
Możesz podpowiedzieć jak je robisz? Ja zawsze wybieram bardziej
skomplikowane wzory i potem dłubie całe wieki a te czapeczki wyglądają na
takie proste ...

Magda *gdaMa*

4. Data: 2009-03-20 11:40:20

Od: "marta" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Monika ze Świdnika (zasypanego śniegiem niestety...)
>
> Pozdrawiam czapeczki są świetne, czy mogłabyś podrzucic mi na e-maila
wzorki,będę wdzięczna.

5. Data: 2009-03-20 12:16:55

Od: "Monika ze Świdnika" <M...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

Kapelusik sam się trzyma, bo włóczka to 100% bawełny i taka troszkę
sztywniejsza jest...
może to jednak nie do końca kwestia włóczki, bo moim zdaniem z akrylu też by
się to trzymało..

pozdrowienia
Monika ze Świdnika
http://monia-prace.bloog.pl/

b.googlegroups.com...

6. Data: 2009-03-20 12:18:02

Od: "Monika ze Świdnika" <M...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie doszłam do wniosku, że jak będą ozdobne kwiatuszki to już wystarczy
ozdób...
a takie proste mi się najbardziej podobają... już nie mówiąc o tym, że się
robi z pamięci to szybciej...

pozdrowienia
Monika ze Świdnika
http://monia-prace.bloog.pl/