[OT] też się chwalę swoimi haftami

1. Data: 2004-01-31 20:47:10

Temat: [OT] też się chwalę swoimi haftami
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na moją tymczasowa stronę:

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html

Monika z Rybnika

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

[Jeśli chcesz do mnie napisać wyrzuć _USUNTO_ z mojego adresu]

1. Data: 2004-01-31 21:13:07

Temat: Re: [OT] też się chwalę swoimi haftami
Od: "anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nooo, fajnie, tylko dlaczego znowu nie mogę nic zobaczyć :-(
Dlaczego te stronki tak szybko się zapychają?

1. Data: 2004-01-31 21:24:54

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj może jutro, bo widze że na dzis już limit wyczerpany, albo za dużo
ludzi ją w tej chwili ogląda i nawet ja sama jej nie mogę zobaczyc :o)))

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

1. Data: 2004-01-31 21:28:11

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj teraz ale tak szybciutko, bo jeszcze przed chwilką mi działała:o)))

Czary jakieś czy coś ?

Wejdź z linku ponizej.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

1. Data: 2004-01-31 21:35:00

Od: "anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nie urok, to, hm... przemarsz wojsk. Stronka się otworzyła, ale nim
zobaczylam wszystki hafty, to połączenie mi się zerwało. Bleee,ty wstrętny
internecie :-p
Ale widzę, że jak chcę mieć taka śliczną serwetkę do koszyczka, to już muszę
się wziąć do pracy. Wzór przecież już mam.
Do reszty zajrzę jeszcze raz, jak już wszyscy pójdą spać :-)
Pa!

1. Data: 2004-01-31 23:53:43

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
> Zapraszam na moją tymczasowa stronę:
>
> http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html

Wreszcie udalo mi sie na Twoja stronke dostac :-), piekne rzeczy!!!
Hej, skad ja te fudbolowki znam ;-)

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-02-01 01:32:46

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wreszcie udalo mi sie na Twoja stronke dostac :-), piekne rzeczy!!!
> Hej, skad ja te fudbolowki znam ;-)
>
> Monika (Hannover)

Mi też wreszcie się udało zobaczyć wszystko. Faktycznie ładne serwetki.
Tylko dlaczego tego wątku nie ma w moim OE ???

nocny marek

1. Data: 2004-02-01 06:52:00

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Monisiu a jak myslisz skad moglam je miec?
To Ci podpowiem od dobrej duszyczki z tej grupki, bo takich tu bardzo wiele,
a konkretnie chodzi o Hannover :o)))

1. Data: 2004-02-01 08:38:09

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Piekne richelie . Co raz bardziej mnie kusi :)))))))))

--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-02-01 16:52:46

Od: "Beata Nowicka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika z Rybnika" a écrit dans le message
> Zapraszam na moją tymczasowa stronę:
> http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
> Pozdrawiam
> Monika z Rybnika

Moniko wspaniale serwetki , bardzo lubie ten haft ale jeszcze nim nie
wyszywalam .Serwetke Twojego pomyslu juz chyba wystawials na kaan ?
Powodzenia w dalszym wyszywaniu .
Beata (Bruksela )
Pamietaj w adresie jest antysam :-)

(szydełko) sploty siatkowe