[OT & trolling] basen a wielka polityka

11. Data: 2006-09-26 10:10:16

Temat: Re: [OT & trolling] basen a wielka polityka
Od: "Radek" <r...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał w
wiadomości news:op.tgg9w5i326l578@borek...
> Czy tylko ja się zastanawiam nad socjologiczną zależnością między reakcją
> na pięciolatka w damskiej przebieralni a preferencjami wyborczymi? ;)

sposobem/stylem ubierania
typami wypoczynku
zaangażowaniem w pracy
religijnością
preferencjami seksualnymi
... (to dopiero początek)

Generalnie:
"Powiedz mi jak reagujesz na 5-latka w damskiej
przebieralni, a powiem ci kim jesteś!"

Alf beknąłby na to donośnie i podsumował:
"It was deep"

Pozdrawiam,
Radek

no, ale w sumie każdemu taka głupawka jaką lubi ;)
osobiście mam ostatnio przesyt "wielkiej polityki"... ble...

12. Data: 2006-09-26 10:12:06

Od: "Old Rena " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisała:

> Ponieważ jestem świeżo upieczoną studentką socjologii, uważam temat za
> szczególnie atrakcyjny.

A widzisz? I już pomysł na temat pracy magisterskiej Ci
podrzucili: "Współzależność preferencji partyjnych w wyborach parlamentarnych
2005 r. oraz reakcji na obecność pięcioletniego osobnika płci męskiej w
przebieralni damskiej u Polek korzystających z krytych basenów ze szczególnym
uwzględnieniem miejsca zamieszkania."
Przy tak długim tytule praca IMO powinna mieć minimum 100 stron. Po
rozbudowaniu doktorat masz jak w banku.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

13. Data: 2006-09-26 10:16:08

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Sep 2006 12:12:06 +0200, Old Rena <o...@g...pl>
wrote:

> [...]
> szczególnym
> uwzględnieniem miejsca zamieszkania."
> Przy tak długim tytule praca IMO powinna mieć minimum 100 stron. Po

To ja poproszę żeby mnie wymienić w podziękowaniach, "za owocne sugestie"
albo cuś ;)

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info

14. Data: 2006-09-26 10:18:46

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Sep 2006 12:10:16 +0200, Radek <r...@z...net> wrote:

> Generalnie:
> "Powiedz mi jak reagujesz na 5-latka w damskiej
> przebieralni, a powiem ci kim jeste?!"

Nie będzie pięciolatek pluł nam w twarz!

> osobi?cie mam ostatnio przesyt "wielkiej polityki"... ble...

Dlatego przenieśliśmy się na basen.

Borek

15. Data: 2006-09-26 10:19:09

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena <o...@g...pl> napisał(a):

> uwzględnieniem miejsca zamieszkania."
> Przy tak długim tytule praca IMO powinna mieć minimum 100 stron. Po
> rozbudowaniu doktorat masz jak w banku.

Umówiliśmy się z młodym, że on zdaje maturę, a ja bronię doktorat ;)
Wyszło mi, że przed 20-leciem matury nie mam szans sie obronić, ale
przed 40. powinnam zdążyć ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

16. Data: 2006-09-26 10:19:35

Od: "Old Rena" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał:

> Byli tacy?
No jakże, a czytacze lub nieczytacze wątku?

> Odpuściłem sobie śledzenie gdzieś w okolicach tamponów,
Nic mi to nie mówi. Przeczytałam post inicjujący i kilka pierwszych
wypowiedzi. I styknie.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

17. Data: 2006-09-26 10:23:21

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:efass7$5f3$1@news.onet.pl...
> "miranka" <a...@m...pl> napisał

> Napisałabym to samo, ale wtedy wyjdziesz na moją idolkę ;-D

Albo Ty na moją:))) Co w sumie na jedno wychodzi.
Anka

18. Data: 2006-09-26 10:27:30

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał(a):

> Dlatego przenieśliśmy się na basen.

No... Prezes Jarosław mieszka(ł ?) koło basenu na Potockiej...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

19. Data: 2006-09-26 10:39:21

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Sep 2006 12:23:21 +0200, miranka napisał(a):

> Albo Ty na moją:))) Co w sumie na jedno wychodzi.

A o wekslach nie zapomnijcie na wszelki wypadek.

puchaty

20. Data: 2006-09-26 11:39:41

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Sep 2006 12:19:35 +0200, Old Rena <o...@g...pl>
wrote:

> No jakże, a czytacze lub nieczytacze wątku?

> Nic mi to nie mówi. Przeczytałam post inicjujący i kilka pierwszych
> wypowiedzi. I styknie.

Bo już miałaś wyrobione zdanie, czyli wiedziałaś na kogo chcesz głosować
:) Żeby głosować nie trzeba na wiece biegać :)

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info