tulipany i narcyzy w Praktikerze

41. Data: 2004-09-23 13:54:53

Temat: Re: OT tulipany i narcyzy w Praktikerze
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gTz4d.22114$k95.11921@fe1.columbus.rr.com...

> I o to wlasnie Boletusowi chodzi. Oczywiscie jesli jest to grzybek
Boletus edulis :-)

Taki to by sobie mógł być , ale w liściach znakomicie mi się przechowują
choroby grzybowe :-(
Tego typu grzybki nie są moimi najulubieńszymi.
Liści będę używać kiedy w sprzedaży będzie ten czeski środek
przeciwgrzybiczny o którym widziałam kawałeczek wiadomości w
telewizji.Grzybek na grzybki.
Środek nie chemiczny .Nie pytajcie mnie o szczegóły i nazwę.
Sama jestem glęboko zainteresowana i szukam wiadomości.

Pozdrawiam
Teresa

42. Data: 2004-09-23 14:45:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> telewizji.Grzybek na grzybki.
>
> Pozdrawiam
> Teresa

Ja dobrze zbieram grzybki, weź mnie !;-)

Pozdrawia chętnie boletus

projekty ogrodów
Astilboides tabularis, czyli nie kupuj, jak nie wiesz...
Sroki
Osama Bin Ladin Recent Photos
Pomidory