[OT] wiadro czasu poprosze

1. Data: 2003-12-08 23:43:15

Temat: [OT] wiadro czasu poprosze
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, Panie i Mezczyzni (sa tacy?), czy ja moge poprosic o wiadro
czasu, ja sie nadal nie wyrabiam... Zrobilam aniolki, dzwoneczki
sniezynki, platki sniegu, bombki przebrane za helikopterki, pakuje to na
prezent do Kanady (mieszka tam taka jedna fascynatka choinek ubranych w
roznosci), dzisiaj taka sama partia poszla do przedszkola corki i tam
panie mnie obsiadly ( ;-) ) ze piekne i chcialyby jeszcze i zaraz ze
konkurs szopek jest i czekaja co wymysle... dzieki Esterce myslec nie
musze, bo piekne figurki na drutach przyslala e-mailem (schemaciki
znaczy sie), ale kiedy ja mam dziargac. Juz nawet stwierdzilam ze szopka
bedzie do domu a nie na przedszkolny konkurs, ale jak tu dziecku odmowic
i paniom wychowawczyniom...??? Wlasnie udziargalam Maryje z Jezuskiem,
jeszcze tylko Jozef, Trzech Kroli , Pasterz i Owce...., hi, hi, hi,
akurat jak znalazl na szesc kolejnych nocek, bo w dzien dalej aniolki,
sniezynki, dzwoneczki (dla przyjaciolek co nie maja czasu?! sobie
wydziargac, no i w koncu dla domu wlasnego).
Czy to tylko ja siedze nocami????????????

WIADRO CZASU POPROSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cieplutko pozdrawiam wszystkie zmeczone istoty o dobrym sercu.
Ide spac, synus nie bierze poprawki na mamusie i budzi sie o 6:50
Ewa

PS. i jeszcze te xxx co mnie przesladuja, tak mi sie podobaja....

1. Data: 2003-12-08 23:51:50

Temat: Re: [OT] wiadro czasu poprosze
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 09 Dec 2003 00:43:15 +0100, a&e <a...@w...op.pl>
wrote:

> [...]
>Ewa
>
>PS. i jeszcze te xxx co mnie przesladuja, tak mi sie podobaja....

ide sie schowac pod jakis kamien i przeczekac...ja to sie
zastanawiam, ze chyba nie zdaze umyc okien na swieta, a tu takie
jakies rzeczy kobieta opowiada...

trys, spod kamienia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-12-08 23:59:47

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ide sie schowac pod jakis kamien i przeczekac...ja to sie
> zastanawiam, ze chyba nie zdaze umyc okien na swieta, a tu takie
> jakies rzeczy kobieta opowiada...

Krysiu, okna?, a co to? moje o mnie juz dawno zapomnialy, ale przyjdzie
na nie czas....
pozdrowka
Ewa

1. Data: 2003-12-09 06:36:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 09 Dec 2003 00:59:47 +0100, a&e <a...@w...op.pl>
wrote:

>Krysiu, okna?, a co to? moje o mnie juz dawno zapomnialy, ale przyjdzie
>na nie czas....
>pozdrowka
>Ewa

duzo moich wychodzi na poludnie, a w Swieta tu tradycyjnie slonko
jak lalunia ;)

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-12-09 08:17:43

Od: "Hanusia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to tylko ja siedze nocami????????????
> WIADRO CZASU POPROSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hej
Nie tylko Ty siedzisz po nocach.
Wymyslilam tyle i takie prezenty pod choinke dla Rodzinki, ze teraz musze
siedziec..
Pozdrawiam nocno-markowo:)
Hanusia

lanarte- rowerzystki
szycie-pomocy
[koronka irlandzka, makramowa albo jeszcze inna] - bieżnik/serweta - śliczności :)
test
różności z włóczki