OT - wydarzenia bieżące

1. Data: 2004-09-03 16:09:07

Temat: OT - wydarzenia bieżące
Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jutro chciałam ci dać synku

szyneczki świeżutkiej, różowej

i lody mieliśmy zjeść w rynku

i twój tata naprawił ci rower

wszak poszedłeś na chwilkę, na krótko,

rozkład lekcji chciałeś wziąć od pani

teraz leżysz pod szkołą nagutki

taki mały leżysz, kochanie

przyszło płakać nad tobą, mileńki

mój skarbeńku, nie pójdziesz już ze mną

nie przywróci cię już dla mateńki

tamten pan, co siedzi na Kremlu

Pamięci niewinnych ofiar szturmu wojska i działań terrorystów w Osetii, 3
września 2004

--
Margola Sularczyk

1. Data: 2004-09-03 16:12:24

Temat: Re: OT - wydarzenia bieżące
Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

> Pamięci niewinnych ofiar szturmu wojska i działań terrorystów w
> Osetii, 3 września 2004

['] ['] [']

eM

1. Data: 2004-09-03 16:28:29

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:cha51l$9b9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pamięci niewinnych ofiar szturmu wojska i działań terrorystów w
Osetii, 3
> września 2004

[']

Paweł

1. Data: 2004-09-03 19:17:37

Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamięci niewinnych ofiar szturmu wojska i działań terrorystów w Osetii, 3
> września 2004

!

Ktoska

1. Data: 2004-09-03 19:48:57

Od: "Trafak" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dokładam się...

1. Data: 2004-09-03 20:20:51

Od: "Przemodar" <p...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mówię NIE! Skoro OT się pojawił, to wspomnę krótko o słabości i o
słoniu.

SŁABOŚĆ
Otóż głównym celem terrorystów jest wywołanie strachu, przerażenia i
uległości.Strach jest, uległość też - w krajach Zachodnich - vide
rokowania z irackimi bojówkami szlachtującymi niewinne ofiary.
Sprawa z terrorystami jest prosta do rozwiązania, bo mają oni bardzo słabe
karty. Makabrycznie to brzmi, ale jedyną kartą przetargową terrorystów są
zakładnicy. Gdyby przyjęto jednomyślną zasadę - z terrorystami się nie
negocjuje, tylko wycina w pień - to problem skończyłby się po pierwszym
razie. Bo gdy Specnaz, Delta Force, MI6 czy cokolwiek innego załatwi ich
bez patyczkowania się (nawet kosztem ofiar), to żaden, powtarzam - żaden
kolejny terrorysta nie poważy się na zamach, bo wie czym to się skończy -
z terrorystami się nie negocjuje. I w ten prosty sposób (kosztem
pierwszych ofiar) uniknie się kolejnych tysięcy ofiar przestępców. To
właśnie słabość rządów demokratycznych ośmiela kolejnych furiatów i mnożą
się zamachy, porwania i ofiary.

SŁOŃ
W dżungli ginie czasem słoń. Strasznie ryczy, z chrzęstem wali się łamiąc
drzewa i krzaki. Cała dżungla o tym słyszy - o śmierci jednego słonia. Ale
nikt nie zauważa, że w tym czasie giną miliony mrówek przygniatane przez
cielsko upadającego słonia. I te mrówki więcej znaczą dla dżungli niż ten
samotny słoń.
To samo jest z terrorystami i takimi wypadkami. Osetia jest na ustach
wszystkich, bo zginęło tam ok. 150 ofiar. A w tych kilku zaledwie dniach w
Indiach z głodu umarło około 4 tysięcy dzieci. Afrykańskie piaski nasiąkły
krwią 2 tysięcy zamordowanych Sudańczyków-chrześcijan, w "prozaicznych"
przypadkach AIDS, raka płuc, grypy, żółtaczki giną co godzinę kolejne
tysiące, w Korei Północnej umiera w ramach "aborcji" tysiąc dzieci
dziennie. Ale w Oseti padł słoń, a na świecie giną nic nie znaczące,
rozproszone mrówki...

Dlatego mówię NIE! Trzeba trzeźwo patrzeć na świat, nie dać się otumaniać
mediom robiącym show z krwi rozmazanej na obiektywach kamer. Żal i
tragedia osobista tych ludzi oraz nasza z nimi solidarność w niczym im nie
pomoże. Im oraz sytuacji politycznej w Osetii i na całym Kaukazie. Teraz
można raczej płakać nad zrównaną z ziemią Czeczenią, co nastąpi
niechybnie. I nieprawdą jest, że świat już nie będzie taki sam. Po "11-09"
miał być inny. Nic się nie zmieniło. Trzeba nauczyć się z tym żyć.

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie"

1. Data: 2004-09-03 20:31:26

Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemodar" <p...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
> A ja mówię NIE! Skoro OT się pojawił, to wspomnę krótko o słabości i o
> słoniu.
Jak przeczytalam wiersz Margoli poza refleksja nad aktem terroryzmu od razu
pomyslam ze to OT
Po wypowiedzi Przemodara przeczowam burzliwa dyskusje, ktora pewno zdominuje
tematyke grupy.
Oby tak sie nie stalo i wiory nie zaczely leciec!!!!!!!!!!!

Ktoska majaca swoje zdanie na temat terroryzmu, nie wypowiadajca go na
pl.rec.kuchnia

1. Data: 2004-09-03 20:34:24

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemodar" <

>Nic się nie zmieniło. Trzeba nauczyć się z tym żyć.

... ale jeszcze można ludziom współczuć i nad śmiercią płakać?

Margola Nieco Zaniepokojona

1. Data: 2004-09-03 20:38:10

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemodar" <p...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
(ciach wszystko)

Bardzo mądra i przemyślana wypowiedź, dziękuję. Przyznam, że oglądając
przebieg wydarzeń w tv też byłam (i jestem) wstrząśnięta - to wielki dramat.
Ale w tym dramacie zapominamy o źródłach konfliktu i jego ofiarach - tych z
"drugiej strony". Jakoś umyka tragedia tysięcy czeczeńskich kobiet i dzieci,
gwałconych i okrutnie mordowanych przez Rosjan..........

Pozdr. Ewa

1. Data: 2004-09-03 20:43:27

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

<malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> ... ale jeszcze można ludziom współczuć i nad śmiercią płakać?

Można. Ale dlaczego publicznie i na paru grupach naraz w dodatku, nie
związanych z tematem?

--
pozdrawiam, misiczka

moje aukcje na allegro:
499

zakonne powolania ;-)
Dziwne hinduskie placki
[P] Przepis na ciasto na pizze /maszynowy/
Nowy...
Co na niedzielny...