[OT] zakupy przez internet

1. Data: 2004-01-06 10:31:17

Temat: [OT] zakupy przez internet
Od: "violka" <t...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy któraś z was robiła zakupy w pasmanterii www.mulinka.pl
Jeśli tak to proszę o opinię, bo mam zamiar zakupić segregator do muliny a
nie wiem czy warto.

violka

1. Data: 2004-01-06 12:26:35

Temat: Re: [OT] zakupy przez internet
Od: Aga Parfjanowicz <g...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-06 11:31, Użytkownik violka napisał:

> Czy któraś z was robiła zakupy w pasmanterii www.mulinka.pl
> Jeśli tak to proszę o opinię, bo mam zamiar zakupić segregator do muliny a
> nie wiem czy warto.

Co do samych zakupów to nie wiem, bo jeszcze nie kupowałam, ale
zamierzam w najbliższym czasie. Wydaje mi się, że nie będzie problemów.
A co do segregatora, to nie wiem czy Ci się opłaca. Segregator możesz
kupić zwykły w jakimś sklepie papierniczym, o wiele tańszy, a ten DMC
różni sie od pozostałych tylko nalepkami firmowymi. I do wpianania ma
tylko 2 kółka o ile pamiętam. A myślę, że na 4 lepiej się koszulki
trzymać będą i trwalsze to wszystko będzie. Ale decyzja należy do
Ciebie:) W końcu to Ty będziesz z tego korzystać;]

Pozdrawiam serdecznie
Aga

--
Trzeba żyć, a nie tylko istnieć. (Plutarch)

1. Data: 2004-01-06 16:30:54

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

violka wrote:
> Witam.
>
> Czy któraś z was robiła zakupy w pasmanterii www.mulinka.pl
> Jeśli tak to proszę o opinię, bo mam zamiar zakupić segregator do muliny a
> nie wiem czy warto.

W wersji "naziemnej" tego sklepu byłam np. dziś :) Z doświadczenia mogę
powiedzieć, że prowadzą go bardzo mili państwo, a ceny mają całkiem,
całkiem :) Czasem trudno z tego sklepu wyjść, bo Pan jest bardzo
rozmowny... ;) (ale za to można dokładnie wypytać o wszystkie dziwne
towary, które_nie_wiem_do_czego_służą_a_też_bym_kupiła).
Moim zdaniem naziemnie jest w porządku :) Co do wersji internetowej- nie
wypowiadam się :)
Pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-01-06 16:39:37

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

drzewko wrote:

> O to ja sie "podczepie"...
> Szukam kolorowej kanwy, a tam przy tkaninach do haftu przy kolor sa
> jakies numerki... Moze ja jaka niekumata, ale co oznaczaja te numerki?
> Znaczy sie jaki kolor???
>
> Drzewko zadumane

Wejdź do opisu tkaniny. Z boku jest okienko z podpisem "kliknij aby
powiększyć" Kliknij. Otworzy się okienko z kanwami w różnych kolorach i
numerkami :)
Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-01-06 16:42:03

Od: drzewko <d...@B...netTO> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-01-06 16:56:41

Od: drzewko <d...@B...netTO> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> Wejdź do opisu tkaniny. Z boku jest okienko z podpisem "kliknij aby
> powiększyć" Kliknij. Otworzy się okienko z kanwami w różnych kolorach i
> [...]

Dziekuje :)))))))))

drzewko

1. Data: 2004-01-07 08:30:02

Od: "Magda Klek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Ja robiłam zakupy przez internet, są tańsze niż w "naziemnym" sklepie :-).
Zamówiłam w niedzielę w poniedziałek rano miałam maila z informacją ze do
odbioru, ponieważ blisko mieszkam mogłam odebrać osobiście, a miałam
pewność, że 100% zamówinia bedzie na mnei czakało. Pani rzeczywiście była
bardzo miła. Polecam tę pasmanterię.
Pozdrawiam
magda

1. Data: 2004-01-07 08:43:03