(OT) zastanawiam się czy pasuje?

1. Data: 2004-11-17 13:51:00

Temat: (OT) zastanawiam się czy pasuje?
Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam niedługo uroczystość i tak się zastanawiam
Mam uszytą długą marynarkę z grubego materiału troszkę przypominającą borkę
Czy pasują do niej takie spodnie? Bo nie chcę kupować z materiału (koszty)
http://allegro.pl/show_item.php?item=35262895
poradźcie dzieczyny :-/

1. Data: 2004-11-17 14:26:51

Temat: Re: (OT) zastanawiam się czy pasuje?
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ishdi wrote:

> [...]
> Czy pasują do niej takie spodnie? Bo nie chcę kupować z materiału (koszty)

Nie napisalas co to za uroczystosc, ale imho gdy jest dosc wazna i uroczysta,
to w dzinsach mozesz pokazac sie tylko, gdy znaja cie jako osobe niebanalnie i
awangardowo ubierajaca sie na codzien (szalone kolory, dodatki, fryzura itp),
inaczej wyjdziesz na sierote, ktora nie wie, jak sie ubrac. No, chyba, ze
zaszalejesz z dodatkami :)

th.

1. Data: 2004-11-17 14:34:04

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jeśli dodatki to jakie?
zastanawiam się nad jkimś sweterkiem pod spód, mam jeszcze troche czasu to
zdąże
a może coś innego?
sama nie wiem

1. Data: 2004-11-17 14:55:50

Od: "Marek Rzezwicki" <n...@r...nospam.kon.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy pasują do niej takie spodnie? Bo nie chcę kupować z materiału (koszty)
> http://allegro.pl/show_item.php?item=35262895
> poradźcie dzieczyny :-/

Może nie do końca w temacie, ale cena mnie powaliła.
Latem chciałam sobie kupić markowe jeansy w firmowym pawilonie nad morzem,
cena trochę niższa niż w sklepie, mierzę i co widzę? I gat.: spodnie
pęknięte na łydce, a drugi ma krzywe szwy na nogawkach, jeden miał bliżej do
kolana niż do zewnętrznej strony. Tak więc uważaj, sprzedający jest zupełnie
'nowy' i cena też dziwna. Ale to może tylko moje zdanie...

Pozdrawiam cieplutko.

Beata(Beya)

1. Data: 2004-11-17 15:52:24

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:cnfkvu$3tg$1@news.onet.pl,
ktoś podpisujący się Ishdi chciał powiedzieć, że:
> Mam niedługo uroczystość i tak się zastanawiam
> Mam uszytą długą marynarkę z grubego materiału troszkę przypominającą
> borkę Czy pasują do niej takie spodnie?

Zgadzam sie z Theli - jeśli to rzeczywiście uroczystość, to dżinsy w żaden
sposób nie pasują...
Poza tym - wstrzymaj się z kupowaniem dopóki Sprzedający nie zdobędzie
większej ilości komentarzy, chyba, że Ty masz możliwość, a on zgodzi się na
odbiór osobisty. Co prawda suma wielka nie jest, ale jeśli to bubel, to i
tak szkoda...

--
Aneczka (spaczona grupą alt.pl.allegro ;) )

1. Data: 2004-11-17 16:07:35

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprzedający zgadza się na odbiór osobisty, więc nie ma strachu, co mnie
cieszy
i zapewnia,że to nie bubel tylko wyprzedaż
i tak sobie myślę, że w tej cenie i tak kupię, a co mi tam,
za połowę tej ceny to ja rajstopy kupuję
a do klasycznego kroju wiele rzeczy dobiorę
a swoją drogą to macie racje, na uroczystość w jeansach...

1. Data: 2004-11-17 16:16:18

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:cnft03$lnf$1@news.onet.pl,
ktoś podpisujący się Ishdi chciał powiedzieć, że:
> sprzedający zgadza się na odbiór osobisty, więc nie ma strachu, co
> mnie cieszy

Jak zgadza się na odbiór osobisty, to dobry znak :)

> i zapewnia,że to nie bubel tylko wyprzedaż

To dobrze...

--
Aneczka

1. Data: 2004-11-17 21:41:00

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ishdi" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> za połowę tej ceny to ja rajstopy kupuję
> a do klasycznego kroju wiele rzeczy dobiorę
> a swoją drogą to macie racje, na uroczystość w jeansach...

hmm a czy to Ty przypadkiem nie sprzedaesz tych spodni ?;-))))
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2004-11-18 00:45:52

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety nie, a ty?
czy zapytanie o porade jest powodem do takich wniosków?
dzięki dziewczyny za poprzednie posty

1. Data: 2004-11-18 05:10:54

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...) nie, a ty?

moja siostrzenica tak odpowiada na pytania :-)))))))))))

> czy zapytanie o porade jest powodem do takich wniosków?
> dzięki dziewczyny za poprzednie posty

latwiej byloby obrazowac post ilustracja ze strony producenta, byloby
wiecej widac niz metka :)
.........dodalam emotikonke, ktorej chyba nie zauwazylas... niestety...
Allegro ma swoj regulamin, i czesto jest on naginany na przerozne sposoby,
ktore juz widzialam na roznych grupach.. a spaming jest bardzo zle widziany
przez spolecznosc niusowa, stad moje wyczulenie na linki z allegro..

luzik :)
--
Pozdrawiam - T0SIA
Jeśli nie widać jawnej przyczyny jakiejś sprawy
- szukajcie kobiety

zabezpieczanie kanwy przed strzępieniem się
xxx POMOCY!! SZUKAM!!
Czat
Zapraszam do galerii Miry :))
szukam misia z czerwonym sercem (kwadracik z kołderki)