OT - zmasowany atak mailowy

61. Data: 2003-09-26 08:02:47

Temat: Re: OT - zmasowany atak mailowy
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:k5Kcb.72537$xx4.7488320@twister.neo.rr.com...
news:bkmikc$k9o$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wczoraj w dzien (nie licze nocy) dostalem 449 :-(((
>
> Pozdrowienia,
> Michal

...ja w koncu zaczelam blokowac nadawcow, mimo ze sie zmieniaja, jednak to
pomaga - dzis nie dostalam ani jednego!... :-)

pozdrawiam,
Agata

62. Data: 2003-09-26 09:55:45

Od: "gallilleo" <gallilleo@SPAMEROM_NIEo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj w dzien (nie licze nocy) dostalem 449 :-(((

Jeżeli Ci to nie przeszkadza i lubisz jak do Ciebie "piszą" to super, ale
jeżeli jesteś trochę zmęczony warto by było pomysleć o tym o czym mówiłem.
Na swojej stronie też publikujesz adres cały adres email. Jeżeli to tak
zostawisz to z każdym dniem może być coraz więcej.

wyrazy szacunku

63. Data: 2003-09-26 13:15:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na swojej stronie też publikujesz adres cały adres email. Jeżeli to tak
> zostawisz to z każdym dniem może być coraz więcej.

Ale ja nie o spamie mowie, tylko o tym najnowszym wirusie/robaku.
A wtedy to zalezy tylko od tego, kto moj adres ma w ksiazce adresowej.
Te mejle dostaje na drugi adres, nie na ten ktory publikuje na stronie.

Niemniej dziekuje za rady.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

64. Data: 2003-09-26 19:32:46

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> ...ja w koncu zaczelam blokowac nadawcow, mimo ze sie zmieniaja,
> jednak to pomaga - dzis nie dostalam ani jednego!... :-)

Heh, ja nie blokuje i mi się też skończyło, a przez kilka dni
dostawałem ze 30 MB dziennie

--
Sławomir J Marusiński
Agent Ubezpieczeniowy

65. Data: 2003-09-26 21:36:52

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał

> Heh, ja nie blokuje i mi się też skończyło, a przez kilka dni
> dostawałem ze 30 MB dziennie

:-)
Mnie się skończyło... ale priv konto kilka dni temu:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

66. Data: 2003-09-26 23:50:36

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał

> Ech, w DOSie 6.22 był na pewno.

To byli czasy...
Ja zaczynałem od "graficznego" Logo na Timexach:-), potem Basic to był
skok:-), a pamięta ktoś jeszcze TP?.....

Dopiero w ub roku odinstalowałem w pracy starego, dobrego Lantastica, a w
domu W95:-))))

:-)))Pozdrawiam
p...@r...pl

Irysy dla dziewczyny??
szkolka - mazowieckie
krety
Ratunek dla Śląska i całego polskiego rolnictwa? A może i dla Twojego ogrodu?
chore draceny