[OT] znikam

21. Data: 2002-04-27 06:59:43

Temat: Re: [OT] znikam
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Kasia Samsonowicz <s...@h...pl>, odpisuję
zatem co następuje:

| Didziaku,a czemu? Nastolatki to już chyba nie etap pokemonów a
bardziej
| skeytowski(nie wiem jak się pisze),ciuchów za bóg wie ile,"ja
muszę","ja
| wiem najlepiej"itp.

Skate.
Zgadza się, ale to u Sasanki działa na tej zasadzie (pozwolę sobie
przybliżyć podejście, wybacz Sasanko :-)), że - gdy podbija ktoś
do Niej na komunikatora i okazuje się, że to smarkacz - Sasanka
chrzci go właśnie takim określeniem :-)
Fajnie to brzmi: 'następny pokemon' :-)

Mam nadzieję, że choć trochę się wyplątałem z tej nazwy :-)

Pozdrawiam,
didziak :-)

22. Data: 2002-04-27 07:02:08

Temat: Re: [OT] znikam/jaka jestes, grupo ;-)
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl>,
odpisuję zatem co następuje:

| Ja się nie skarżę. A o co chodzi z tą czelnoscią?? ;-)

Że ja nie mam ani TŻ, ani własnej rodziny, ani dzieci (bo plemniki
to jeszcze też nie :-))... a siedzę :-)
No i jak zaczęłyście się robić na 'chlip chlip, co ja tu robię' to
powiedziałem, że Wy macie większe podstawy niż ja, żeby tutaj
przesiadywać :-)

Więc skoro ja siedzę i nie biadolę, Wy też macie! :-)

Pozdrawiam,
didziak :->>

23. Data: 2002-04-27 07:59:53

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Samsonowicz <s...@h...pl> w artykule
news:aab0kt$n8f$1@news.tpi.pl napisał...

> Didziaku,a czemu?Nastolatki to już chyba nie etap pokemonów a bardziej
> skeytowski(nie wiem jak się pisze),ciuchów za bóg wie ile,"ja muszę","ja
> wiem najlepiej"itp.

Może chodziło o to, że nastolatki wyglądają i zachowują się równie subtelnie,
jak pokemony?

Olka
--
**/|_/|*******************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

24. Data: 2002-04-27 20:32:52

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "didziak" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chrzci go właśnie takim określeniem :-)
> Fajnie to brzmi: 'następny pokemon' :-)
>
> Mam nadzieję, że choć trochę się wyplątałem z tej nazwy :-)
No pewnie,teraz złapałam-))))))
To mogą byc te pokemony hihi-))))

> Pozdrawiam,
> didziak :-)

Ja również Pozdrawiam
Kasia

25. Data: 2002-04-28 20:56:53

Od: "Sasanka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> przybliżyć podejście, wybacz Sasanko :-)), że - gdy podbija ktoś
> do Niej na komunikatora i okazuje się, że to smarkacz - Sasanka

Oj, Dawidku jak Ty mnie dobrze juz znasz :)

Jak sie "pokemonowi" napisze ze jest pokemon to sie obraza i mam z glowy
bezsensowna gadke. Polecam te metode wszystkim paniom ;) co je w kolko
mrowki w necie obsiadaja :)

Ja nawet sobie gdzies napisalam ostrzezenie "trolle i pokemony von! " i od
razu mam wiekszy spokoj przy wlaczonym komp :)

Pozdrawia
Sasanka

sąsiadka z nieznośną wnuczką
Praca