[OT] znikam

11. Data: 2002-04-23 12:08:57

Temat: Re: [OT] znikam
Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości
news:aa0rif$1vk6$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
> grupie.
> Ja osobiście miałam poważne problemy w relacjach ze swoim ojcem. Temat
> jak najbardziej chyba zgodny z nazwą tej grupy. Niestety też nikt nie
> potrafił mi tu pomóc.
> Problemy jak na razie się rozwiązały, ale kto wie, czy nie wrócą
> znowu.
>
> Na razie tematyka grupy ewoluuje w kierunku flirt, zdrada i tym
> podobne.
> Tematy chyba nie całkiem dotyczące rodziny, ale czy jest odpowiednia
> grupa do takich dyskusji, bo pl.soc.sex - chyba nie nadaje się do

Ja też jestem ojcem nastolatków (11 syn i 15 córa) tak więc nie jesteś Basiu
sama - chętnie podyskutuję na ten temat (a jest o czym, jest - jednak zgadza
się, że problemy rosną razem z dziećmi ;-))) ) . Od "seksownych" tematów
wcale bym się nie uchylał - to w końcu samo życie i jaki wpływ ma na
rodzinę!!!! Zwłaszcza, że to jedna z niewielu grup gdzie mimo braku
moderatorów dyskusje te są na odpowiednim poziomie (aż się dziwię). Polecam
wszystkim znudzonym pomijać wątki nieinteresujące (jak nie ma chętnych do
dyskusji to wątek się kończy) i rozpoczynać takie które ich intrygują (choć
oczywiście nie zawsze wywołują zainteresowanie i odzew przez nas
oczekiwany). Poza tym hołduję zasadzie mówienia tylko tyle ile mam do
powiedzenia a nie mieszania wody dla samej wilgoci (choć i mnie nie zawsze
to wychodzi ;-((( ) Taki był mój udział w dyskusji o zazdrości i jej
obecności w naszym życiu - powiedziałem co miałem do powiedzenia i ...
zamilkłem. Chętnie podyskutuję o problemach z nastolatkami (oczywiście nie z
uwodzeniem nastolatek a z ich wychowywaniem - co za harówa!!! ;-))) )

Pozdrawiam

Sławek

12. Data: 2002-04-26 04:48:05

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Kasia Samsonowicz <s...@h...pl>, odpisuję
zatem co następuje:

założysz, to
| To ja jestem za założeniem takiej grupy dla rodziców
nastolatków-)))

To ja mam nazwę: pl.soc.pokemon
Może być?

Pozdrawiam :-)
didziak :-

13. Data: 2002-04-26 04:50:41

Temat: Re: [OT] znikam/jaka jestes, grupo ;-)
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl>,
odpisuję zatem co następuje:

| Poczekaj :-). Grupa zaczęła funkcjonować w grudniu. Jest jeszcze
| "swieża". Ja też niewiele tematów "dla siebie" tutaj znajduję.
Ale
| myslę, że na każdy temat nadejdzie czas.

I Wy macie czelność się skarżyć! :-)))PPP

pozdrawiam,
didziak :-)))

14. Data: 2002-04-26 06:48:06

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

didziak wrote:

> I Wy macie czelność się skarżyć! :-)))PPP
>
> pozdrawiam,
> didziak :-)))

Ja się nie skarżę. A o co chodzi z tą czelnoscią?? ;-)
--
Gosia

15. Data: 2002-04-26 06:49:21

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

didziak wrote:

> To ja mam nazwę: pl.soc.pokemon
> Może być?
>
> Pozdrawiam :-)
> didziak :-

A co? Nastolatki oglądają pokemony? Mam siostrę 15-letnią. Gdybys ją o
to "posądził", pewnie by Ciebie nie polubiła ;-))
--
Gosia

16. Data: 2002-04-26 07:47:06

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "didziak" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> Napisała Perełka moja, Kasia Samsonowicz <s...@h...pl>, odpisuję
> [...]
Didziaku,a czemu?Nastolatki to już chyba nie etap pokemonów a bardziej
skeytowski(nie wiem jak się pisze),ciuchów za bóg wie ile,"ja muszę","ja
wiem najlepiej"itp.
Pozdrawiam
Kasia
http://www.republika.pl/kasiasamsonowicz/

17. Data: 2002-04-26 09:34:28

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> napisał w wiadomości
> Kasia Samsonowicz <s...@h...pl> w artykule
> news:aab0kt$n8f$1@news.tpi.pl napisał...

> Może chodziło o to, że nastolatki wyglądają i zachowują się równie
subtelnie,
> jak pokemony?
>
> Olka
A wiesz Olu ze też najpierw o tym pomyślałam-))))
Masz racje,jak ukazuje mi się taki widok:
spodnie z krokiem do kolan,bluza z kapturem oczywiście założonym tak że
"gębusi"nie widać ..a jeszcze pod kapturem czapka z daszkiem i idzie to,to
jako czysta reklama Clinica to....masz racje istne pokemony-)
Ileż to ja wojen przeprowadzam z moim dzieckiem że mu nie kupię takich
spodni,żeby wyjął ręce z kieszeni,"jak ty się odzywasz do rodziców".A
przecież jestem tylko 19 lat od niego starsza i........w tym wieku ciężko
się z "nimi"rozmawia-))))
Dobrze że mam jeszcze mojego 3 latka który przyjdzie do mamusi,pocałuje i
powie jak bardzo mnie kocha uffff
Pozdrawiam
Kasia

18. Data: 2002-04-26 10:04:53

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rodziców".A
> przecież jestem tylko 19 lat od niego starsza i........w tym wieku

Z ciekawości spytam - ile ma lat ?

Mój 15-latek ubiera sie normalnie.
Ponieważ podobnie jak ja jest praktyczny, zwykle ubieramy sie w
polary, bo miłe, ciepłe i łatwo się pierze.
Jego ukochaną czarną polarową kurtkę kupiłam w secondhendzie za 10 zł,
raczej wiem jaki ma gust, więc kupuję mu to co wiem ze będzie mu sie
podobało.
A jeśli chodzi o spodnie - to też podobnie jak ja nosi najzwyklejsze
jeansy, wcale nie markowe tylko kupione na targu za 40 zł.
Rąk w kieszeni nie nosi, odzywać sie owszem potrafi się "odezwać", ale
ja mu wtedy odpowiednio odpowiadam.
Jest potwornie przemądrzały, ale jakoś na razie przynajmniej jestem
mądrzejsza od niego (z wyjątkiem angielskiego, francuskiego i chemii)
;-)) i też potrafię byc przemądrzała ;-)). A jestem od niego starsza o
32 lata i wcale nie czuję tego tak bardzo.
Czytamy dokładnie te same książki (ja często po raz drugi i kolejny),
interesują nas podobne filmy, często dyskutujemy o przeczytanych
ksiażkach, obejrzanych filmach, o polityce.
O kochaniu się nie mówimy, bo i po co - to się wie.

Dodam jeszcze z z młodszym 10 -latkiem jest podobnie.

Pozdrowienia.

Basia

19. Data: 2002-04-26 10:36:40

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z ciekawości spytam - ile ma lat ?
----------------
12-)

> Mój 15-latek ubiera sie normalnie.
-------------------
Mój jeszcze też-))Ale ciągle słyszę"Mamo to się teraz
nosi"

> [...]
> Jego ukochaną czarną polarową kurtkę kupiłam w secondhendzie za 10 zł,
> raczej wiem jaki ma gust, więc kupuję mu to co wiem ze będzie mu sie
-----------------------
Ja też sama robię zakupy dla Oskara typu koszulki,spodnie,bluzy tylko buty
kupujemy razem bo nigdy nie wiem jaki ma rozmiar,jest bardzo szczuplutki-))

> [...]
> jeansy, wcale nie markowe tylko kupione na targu za 40 zł.
> Rąk w kieszeni nie nosi, odzywać sie owszem potrafi się "odezwać", ale
---------------------------
Oj,ja również mu odpowiadam-)
> [...]
> ksiażkach, obejrzanych filmach, o polityce.
> O kochaniu się nie mówimy, bo i po co - to się wie.
---------------------------------
Wiadomo że to się wie-)
Opisany przeze mnie widok to taki jaki się widzi,nie mam ochoty aby mój syn
się tak ubierał ale od rówieśników też odstawać zbytnio nie może,jeśli
większość nosi np.jeansy to on przecież nie będzie chodził w spodniach
garniturowych-)Jeszcze pół roku temu nie bardzo go obchodziło jak wygląda
ale zaczął się wiek zainteresowania płcią przeciwną więc bardziej mu
zależy.O czystości nie pisze bo to się rozumie samo przez się ale nie zawsze
wystarczy być czystym-)

> Dodam jeszcze z z młodszym 10 -latkiem jest podobnie.
>
> Pozdrowienia.
>
> Basia

Również pozdrawiam Kasia
http://www.republika.pl/kasiasamsonowicz/

20. Data: 2002-04-27 06:55:56

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| A co? Nastolatki oglądają pokemony? Mam siostrę 15-letnią.
Gdybys ją o
| to "posądził", pewnie by Ciebie nie polubiła ;-))

15 lat? :-) to mam jeszcze ze dwa lata, żeby się zrehabilitować
:-)
A tak poważnie chodzi o młodzież dorastającą w duchu tego właśnie
:-)
Napisałem to dlatego, że koleżanka Sasanka tak właśnie określa
szczyli :-) no i pod wpływem Hey'a (płyta [sic !] i txtu jednej
piosenki chyba ;-)
Pozwolę sobie wkleić jej txt (jak dla mnie soczny :-)):

{

ANTIBA

Mam być wdzięczna? / Za co? / Pytam się! / za niepokój, za
nieprzespane noce, / za zwątpienia, za obiecany raj, /
na który... pewnie nie zasłużę

Może za to, że żyje właśnie tu? / że kobiety mają coraz więcej
praw?
za internet, pokemony, DVD, / za łagodną muzykę w radio, / za
tanie podróby drogich perfum, / za możliwość płacenia w sklepach
kartą, /
przenoszenie lektur na ekrany kin, / supermarkety, promocje i
obniżki

ref.
nie chcę ciastka z kremem, / tortu i wisienki / nie chcę
bransoletek, / uwiera mnie sznur pereł

Mam być wdzięczna? / Za co? / Pytam się! / za lycrę, za zakupy w
TV Shopie, / audiotele, anoreksję, diety-cud / wściekłe krowy i
pryszczate świnie / euro, nato, białe rejestracje, / małą sztukę
i wielką fonografię, / aromat identyczny z naturalnym, / za small
buisness i big brother.

ref.

}

Pozdrawiam :-)