[OT] zupelny i calkowity OT- albumy na yahoo

1. Data: 2005-01-19 13:23:12

Temat: [OT] zupelny i calkowity OT- albumy na yahoo
Od: "KATARZYNA MACIASZEK" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam starych znajomych i milo mi powitac nowe listowiczki :-)
Czesto tutaj pokazujemy swoje prace poprzez zalozenie albumu na yahoo. No i
wlasnie zalozylam i ..nic. Powsadzalam tam fotki i nic a nic nie widac!:-(
Cos zle zrobilam?
Chociaz jak wchodze w ten album to jest wszystko...
Doswiadczone robotkowiczki internautki- poratujcie. Moze na priv'a zeby nie
zasmiecac listy?
m...@i...pl

Tutaj jest adres mojego albumu...
http://pg.photos.yahoo.com/ph/maciachowa/my_photos

Jezeli ktos wie jak mi pomoc, to prosze o to :-)

Pozdrawiam serdecznie
maciachowa

1. Data: 2005-01-19 13:39:14

Temat: Re: [OT] zupelny i calkowity OT- albumy na yahoo
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

KATARZYNA MACIASZEK wrote:
> [...]
>
> Tutaj jest adres mojego albumu...
> http://pg.photos.yahoo.com/ph/maciachowa/my_photos
>
> Jezeli ktos wie jak mi pomoc, to prosze o to :-)

Nie udostępniłaś albumu ogółowi, więc tylko Ty go możesz oglądać. Tam
gdzieś są takie opcje, czy ma być całkiem prywatny, dostępny po
zalogowaniu, czy dla wszystkich. Trzeba zaznaczyć tę dla wszystkich, bo
w końcu nie każdy ma konto na yahoo.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2005-01-19 14:47:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Pomoc to ja pewnie nie pomoge, bom noga stolowa, ale moze ich nie
udoistepnilas. a sie zaladowaly?

a tak w ogole to sie bardzo ciesze, ze jestes znowu!

Pierz

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-01-19 17:29:02

Od: "KATARZYNA MACIASZEK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka <s...@t...pl> napisał(a):

> Nie udostępniłaś albumu ogółowi, więc tylko Ty go możesz oglądać.

Acha!

Tam
> gdzieś są takie opcje, czy ma być całkiem prywatny, dostępny po
> zalogowaniu, czy dla wszystkich.

Buuuuu...one sa napewno po anglijsku?
nadal prosze o pomoc,ktos wie gdzie sa te opcje?

> Trzeba zaznaczyć tę dla wszystkich, bo
> w końcu nie każdy ma konto na yahoo.

Moze sie uda, jak mi kto pomoze...
Nic to bede probowac.
Pozdrawiam
maciachowa

1. Data: 2005-01-19 17:31:43

Od: "KATARZYNA MACIASZEK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> Pomoc to ja pewnie nie pomoge, bom noga stolowa, ale moze ich nie
> udoistepnilas. a sie zaladowaly?

Chiba taaak :-)

> a tak w ogole to sie bardzo ciesze, ze jestes znowu!

Trys, jak ja sie ciesze , ze jestes :-))))))))))
Wcale Cie nie widzialam na forum. Ukrywalas sie? Za wanienka?

Bardzo mi milo, ze jestes tutaj :-)
Ale fajny dzien, lece wyslac totka, moze szczescie chadza parami? :-)))

> K.T. - starannie opakowana

Pozdrawiam
maciachowa
PS. Zrobilam swojemu psu stronke- widzialas?
http://maciachowa.w.interia.pl
Zapraszam :-)

1. Data: 2005-01-19 18:16:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Jan 2005 17:31:43 +0000 (UTC), "KATARZYNA MACIASZEK"
<m...@g...pl> wrote:

> [...]
>
>Pozdrawiam
>maciachowa
>PS. Zrobilam swojemu psu stronke- widzialas?

A bo mi calymi miesiacami juz nie pozwala na czytanie grupy. Kto,
co nie pozwala, nie wiem, ale wszystko przychodzi juz skasowane.
znam tytuly watkow i na tym sie konczy. Potem nagle tydzien moge,
cos sie znowu zacina i tak w kolko...ech.

To to to juz tak uroslo i jest calkiem doroslym psem, o qrka!
niezwykle przystojny piesek.

a co do jednego zdjecia w Galerii - zgaduje, ze Maciach usiluje
zjesc w plenerze obiad ;)))

Pierz i psina nasza, starzejaca sie - juz jej sie nie chce
przychodzic mnie budzic punkt siodma rano...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-01-19 20:38:39

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

KATARZYNA MACIASZEK wrote:

> Acha!
>
> Tam

> Buuuuu...one sa napewno po anglijsku?
> nadal prosze o pomoc,ktos wie gdzie sa te opcje?

Odezwę się na priv ;)
J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2005-01-20 10:14:14

Od: "KATARZYNA MACIASZEK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> A bo mi calymi miesiacami juz nie pozwala na czytanie grupy.

:-))))) Stawiam na krecia robote glodnego meza" , ktory oidcinajac zone od
internetu uzyskuje cieply posilek, tudziez inna wyszukana usluge ;-)
maciach zawsze twierdzi, ze gdyby nie internet to on by byl grubszy :-)

> To to to juz tak uroslo i jest calkiem doroslym psem, o qrka!
> niezwykle przystojny piesek.

Dziekuje :-) Wiesz, ze tym najwieksza frajde mi sprawiasz :-)

> Pierz i psina nasza, starzejaca sie - juz jej sie nie chce
> przychodzic mnie budzic punkt siodma rano...

no bo z czasem psu sie nalezy emerytura i koniec z praca od siodmej rano :-)
Szkoda, ze psy starzeja sie szybciej od nas...:-(

POzdrawiam
maciachowa

1. Data: 2005-01-20 10:31:48

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"KATARZYNA MACIASZEK" <m...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Acha!
>
> Tam
>
> Buuuuu...one sa napewno po anglijsku?
> nadal prosze o pomoc,ktos wie gdzie sa te opcje?

Moze uda mi sie to zrozumiale opisac :-), bo sama mam po niemiecku i nie
wiem jak to po angielsku sie pisze.
Zalozylas pewnie albumy (np. jeden z xxx, inny z czyms tam itd). Wchodzisz
do takiego albumu i jest tam mozliwosc "zmiana Info albumu" ja na to
klikniesz wyskoczy okienko gdzie mozesz zmienic nazwe albumu i dodac
komentarze a na dole jest dalej link do zmian dalszych ustawien, klikasz i
jestes w miejscu gdzie trzeba wstawiac kropki. U mnie druga od gory to
udostepniene albumu dla wszystkich, zaznaczasz kropke i na dole sa dwa
guziki i ten pierwszy to zapis ustawien.
Moze troche dziwnie opisane ale tez nie bardzo znam sie na polskich
termninach komputerowych.

Pozdrawiam

Monika (Hannover)

1. Data: 2005-01-20 11:38:01

Od: "KATARZYNA MACIASZEK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann <m...@g...de> napisał(a):
opcje?

> Moze uda mi sie to zrozumiale opisac :-), bo sama mam po niemiecku i nie
> wiem jak to po angielsku sie pisze.

Opisalas to tak, ze krok po kroku tam zmienialam kropki :-)
Nie wiem czy mi sie udalo. Tutaj jest album , albo jego poczatek, bo
robotkowych tam ma byc docelowo bardzo duzo.....
http://pg.photos.yahoo.com/ph/maciachowa/my_photos
Jezeli to zobaczysz- to znaczy, to znaczy , ze jestes baaaaardzo kochana i
baaaardzo madra i baaaardzo. No sama nei wiem co jeszcze.
Niech sie uda, niech sie uda ... :-)

> Moze troche dziwnie opisane ale tez nie bardzo znam sie na polskich
> termninach komputerowych.

ja wcale sie nie znam. Robilam wg Twoich wskazan, nie wiem czy sie udalo?

Pozdrawiam
Maciachowa

lamiony
relacja z kursu frywolitek