Rodzinny naturyzm .

121. Data: 2003-09-05 11:56:21

Temat: Re: [OTRodzinny naturyzm .
Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Jacek straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> "puchaty" <p...@w...pl> wrote in message

> Co to znaczy ?

Z tego co wiem to Z Tego Co Wiem :-)

puchaty

122. Data: 2003-09-05 12:11:45

Temat: Re: Rodzinny naturyzm .
Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem skąd Ci te erekcje chodza po głowie, jeśli Twój mąz ma takowe to
> nie pozwól im się marnować.

Zadałam proste pytanie, Ty wolisz uniki ad personam. Chodzi mi tylko o
krótką odpowiedź.
ER

123. Data: 2003-09-05 12:19:32

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Ressel" <r...@p...fm> wrote in message

> Zadałam proste pytanie, Ty wolisz uniki ad personam. Chodzi mi tylko o
> krótką odpowiedź.

przepraszam Cię ale chyba czytasz nieuważnie oto moja odpowiedź

> Czy jest stosowne przytulanie nagiej dziesięciolatki przez nagiego
ojca z
> (poranną) erekcją? A nagiej piętnastolatki?
Nie mam takich erekcji, juz to wczesniej pisałem,
Czy według Ciebie znaczy to że że zbyt często się kochamy z moją
żona ?

Zagadnienie o którym piszesz jest przez Ciebie wymyślone.
Jesli chcesz sprawdź nagość jest bardziej aseksualna od poukrywanej nagości
pod róznymi fatałaszkami.

Wracając do tematu snu, od bardzo dawna nie używam piżamy, i nikomu to nie
przeszkadza.
Dzieciom zdarzało się czasem do nas rano przychodzić i przytulać się.
Na ich przyjście nie zmienialiśmy naszego odzienia na inny niż ten w którym
byliśmy.

Co do przytulania córki 10 letniej moge powiedziec z doświadczenia nie mam
problemów,
czy jako 15 latka będzie się chciała przytulać nie wiem.

Pozdrawiam
Jacek

124. Data: 2003-09-05 17:06:35

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Sep 2003 13:27:51 +0200 I had a dream that Ewa Ressel <r...@p...fm>
wrote:
>Czy jest stosowne przytulanie nagiej dziesięciolatki przez nagiego ojca z
>(poranną) erekcją? A nagiej piętnastolatki?

Przykro nam, że byłaś kiedyś wykorzystywana i teraz sobie życia nie umiesz
ułożyć. Ale pozwól innym żyć tak, jak oni chcą.

A piętnastolatki raczej już nie wchodzą o siódmej rano do łózka rodziców.

125. Data: 2003-09-05 17:07:43

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Sep 2003 13:27:17 +0200 I had a dream that Jacek <j...@w...pl> wrote:
>Nie wiem skąd Ci te erekcje chodza po głowie, jeśli Twój mąz ma takowe to
>nie pozwól im się marnować.

Właśnie ta jej obsesja wskazuje na to, że "pies ogrodnika" :-)

126. Data: 2003-09-05 17:10:47

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Sep 2003 13:50:28 +0200 I had a dream that Xena
<t...@l...com.pl> wrote:
>Ja w kwestii formalnej - znasz takiego mężczyznę, ktory ma
>_parogodzinną_ codzienną poranna erekcję? W celach poznawczych (świata)
>zapoznałabym chętnie. ;-)

Moim zdaniem to normalnie sekszący się mężczyzna rzadko ma przypadłość
"rannego powstańca", no chyba że żona wyjedzie, a kochanka jest chora ;)

A co do reszty to pytaj Ewy R. - ona jest najlepszą znawczynią fizjologii
erkecji oraz seksualności dzieci i dorosłych.
Przy jej autorytecie ja nie wypowiadam się ;-)

127. Data: 2003-09-05 17:11:44

Temat: Re: [OTRodzinny naturyzm . (was: Rodzinny naturyzm .)
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 05 Sep 2003 13:47:38 +0200 I had a dream that Dunia <d...@n...net>
wrote:
>Ja czytalam, ze to pozostalosc z czasow, kiedy mezczyzni szli rankiem na
>polowanie i potrzebowali zastrzyku testosteronu :)

Może potrzebowali dodatkowej kończyny w celach zaczepno obronnych?

Te nasze atawizmy są bardzo intrygujące :)

128. Data: 2003-09-05 19:15:38

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Ressel" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> 2 razy nie?
> Czyli poranna erekcja plus przytulanie nagiej dziesięcioletniej córki jest
> OK?
> ER

Nie masz przypadkiem dość jednokierunkowej wyobraźni?

Margola

129. Data: 2003-09-05 19:43:43

Od: "bleed" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

nie jest i ty dobrze o tym wiesz !!! tutaj kolezanka ma bardzo trafna uwage.

> Nie mam takich erekcji, juz to wczesniej pisałem,
> Czy według Ciebie znaczy to że że zbyt często się kochamy z moją żona ?

moze wlasnie zajmij sie zona bardziej a nie swoj dojrzewajaca corka, co?
zboczencu jeden, idz sie leczyc do jakiegos seksuologa aby hamowac troche te
swoje zadze.

130. Data: 2003-09-05 21:02:48

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Przykro nam,

Rozdwojenie jaźni Cię dręczy, Grzesiu?

że byłaś kiedyś wykorzystywana i teraz sobie życia nie umiesz
> ułożyć.

Przegiąłeś trochę, chłopie. Żartować z pedofilii może tylko wyjątkowa
kanalia.

> A piętnastolatki raczej już nie wchodzą o siódmej rano do łózka rodziców.

Jeśli któryś z Was zauważył, pytałam o dziesięciolatki. No więc?
ER

Zaopiekuję się dzieckiem (WROCŁAW)
Statystyki grupy pl.soc.rodzina miesiac Sierpien
Re:My emails for you!
Re:My emails...
Jak wychowac rodzicow?